Kenen mielestä "Mimi ja Kuku" on ihan karsea ohjelma?
Minun lapseni on jo 5-vuotias, jollaista ei tuollainen enää kiinnosta, joten en nyt voi sanoa, mitä kohderyhmään (2-3 v?) kuuluva lapsi ohjelmasta tykkäisi. Näin aikuisen näkökulmasta se on kyllä aivan hirveä!
Kommentit (109)
En voi sietää sitä tekopirteyttä ja kuunaamaisten naisten kameraan möllistelyä. Minkä ikäisille se oikein on suunnattu? Tuntuu melkoiselta lasten aliarvioimiselta, vaikka taashan omanikin sitä katsoivat viimeksi.
onko sillä nukennäköisellä omat hampaat vai onko sille lisätty jotkin tekohampaat? Meidän kohta 5v katsoo sitä mielellään samoin 1v jää tuijottamaan..tosin en ole kyllä varma että miksi tuijottavat :D Eskarilaista ei kiinnosta.
Todella pelottavan oloinen. Kamala ohjelma, mutta lapset tykkää!!
Mun 3- ja 5-vuotiaat ei jaksa katsoa. En tiedä kenelle on suunnattu.
Onkohan ne omat?
Se nukketyyppi ilmeisesti on sarjan käsikirjoittaja.
Samaa olen katsellut. Itse juoni on mennyt ihan ohi, kun nään vain ne hampaat.
Nainen itse on varmaan normaalimman näköinen siviilissä, mutta tuossa hahmossa kramppimaisesti hymyillessään suorastaan pelottava.
Siitä voisi saada vientituotteenkin, kuten esim Teletapit ovat. Se mollamaijahan (Mimi) on aika nuori vielä ja sikspäi ehkä luonnostaan vain hoikka, eikä anorektinen. Ei panetella häntä, vaikka ollaankin itse hieman pyöreämpiä!
Ohjelma toistaa samaa kaavaa kerta toisensa jälkeen ja siithän pienet tykkäävät. Ohjelma on aurinkoinen ja se lienee vierasta joillekin suomalaisille, sillä eletäänhän pian marraskuuta ja aurinkoa ei juurikaan näy.
Fanit
Juu ei taida ihan vientituotteeksi olla. Laihuutta on vaikea huomata niiltä hampailta, mutta aika tikkujalat ja kädet on ja kaula myös aina piilossa poolon alla = anorektinen. Ei minusta kyllä vaikuta kovin nuorelta. Lähempänä 30 jos ei ylikin.
Näyttäisi olevan myös laulujen tekijä tämä Mimi.
eikä lookki juuri muutu toisessakaan ominaisuudessa http://andyjamajka.fi/uutiset.html
Pitääkin muistaa välttää tuota duoa katsomasta myös.
Lapseni suorastaan pelkää Mimiä ja Kukua
mutta tässä Mimissä ja Kukussa on jokin outo sävy. Teletapit ovat luonnonlapsimaisia ja ihania pehmeitä palleroita, mutta Mimi ja Kuku aiheuttavat ainakin minussa pelkästään inhonväristyksiä. Näyttävät jotenkin psykedeelisiltä. Voisin kuvitella, että tästä ohjelmasta näkisi helposti painajaisia, joissa sen lettipään torahampaat lähestyvät ja lähestyvät ja samalla se huutaa kimeällä äänellä "Tule sinäkin mukaan!" samalla kun se toinen tanssii uhkaavasti taustalla :D
Olen nähnyt kerran pätkän, minä päivänä se tulee? Pitääkin katsoa tarkemmin.
Samaan kategoriaan kuuluu myös Pellekaija Pum, jota joskus telkkarissa näytettiin. Tosi ala-arvoista ohjelmaan minun mielestäni... Tällaisista pikkulapsille suunnatuista musiikkiohjelmista Huvitutti on paras.
lapset joskus katsoneet ja kun olen itse ollut paikkalla niin olen sanonut että ei tommosta höpönlöpöä viitsi katsoa.:) Ja ei nuo ole mitenkää innostuneet siitä,
Minusta vähä outo koko ohjelma ja en halua et lapseni sellasta katsovat, Joo, olen tiukkis! Monissa muissakin asioissa.
En itse oikein kestä katsoa. Huvitutti on meilläkin kaikenikäisten lasten suosikki.
Meillä lapset 5v, 3v ja 1v ja kukaan ei tykkää ohjelmasta. 1v pelkää sitä Mimiä, 5 v on sitä mieltä, että ihan tyhmä ohjelma ja 3v säestää perässä. Minusta halpatuotanto haiskahtaa kauas ja laulut ovat järjettömän tymiä. Laitoin YLElle palautetta ohjelmasta.
Mutta 3-vuotias lapseni tykkää. Kohderyhmää ilmeisesti.
Eiköhän kohderyhmä ole tosiaan taaperoikäiset? Ihana ohjelma minusta tuon ikäisille. Isot on hampaat ja varmasti kramppaa naama ainaisen hymyilyn jäljiltä, mutta tosiaan kohdeyleisöön uppoaa...
Laihahan tuo näyttelijä on. Mutta ei kaikki laihat ole anorektikkoja.
Minäkin luulin tosissani, että ne hampaat eivät ole aidot! :D :D :D
Majka? Mikä sen oikea nimi on?
eikä lookki juuri muutu toisessakaan ominaisuudessa http://andyjamajka.fi/uutiset.html
Pitääkin muistaa välttää tuota duoa katsomasta myös.
Lapseni suorastaan pelkää Mimiä ja Kukua
Mimi on pelottava. Todella pelottava.