Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen mielestä "Mimi ja Kuku" on ihan karsea ohjelma?

Vierailija
03.10.2008 |

Minun lapseni on jo 5-vuotias, jollaista ei tuollainen enää kiinnosta, joten en nyt voi sanoa, mitä kohderyhmään (2-3 v?) kuuluva lapsi ohjelmasta tykkäisi. Näin aikuisen näkökulmasta se on kyllä aivan hirveä!

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun joku miespuolinen kehuu pitkän, hyväkroppaisen ja esiintymistaitoisen blondin ulkomuotoa. Majka Nurminen on todellakin erittäin edustava nainen, tosin hänen ulkonäkönsä ei pitäisi olla millään tavalla oleellinen asia keskusteltaessa pienille lapsille suunnatusta TV-ohjelmasta.

Vierailija
42/109 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se voi ola oikeesti sen näköinen, kai ne hmapaat on maski??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootin katse.

Ja juu, ottaisin kyllä sen kropan, mutta se naama, OMG!

Vierailija
44/109 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Ei kai se voi ola oikeesti sen näköinen, kai ne hmapaat on maski??

Kylä ne ola oikeesti sen hmapaat. Kauniilla hyväkroppaisella naisella sellaiset tuovat pelkästään pienen persoonallisen säväyksen, eivät todellakaan tee naamasta ällöä.

Vierailija
45/109 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä haluaa paremman mielen majkalle.

Anteeksi omasta puolestani.

Vierailija
46/109 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laulut kuulostavat samalta, ylinäytttely on jenkkikamaa (ei uppoa). En tiedä, minusta vain on tuskallista katsoa yli 30-kymppisten naisten tyttöilyä... .

Vierailija
47/109 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en enää jaksaisi kuunnella, koska laulut kuulostavat niin samalta. Mimi laulaa myös siten, että saa kaiken kuulostamaan samalta.

Monia ohjelmia vain joutuu ohessa seuraamaan, jos joku muu perheenjäsen tykkää. Onneksi tv on aika vähän meillä auki..

Vierailija
48/109 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain, et noi esiintyjät pakotettiin noihin järkkyihin maskeihin ja pukuihin potkujen uhalla..Mimiä oli itkettänyt niin kovasti, et siitä varmaan johtuu toi tekohymyily. oon nähny noi livenä. Ihania ja pahaa tekee tää mörssytys.

Vierailija
49/109 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme 2 ja 5 eivät tykkää.

Vierailija
50/109 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen ohjelma uppoo ku kuuma veitsi voihin. Siis täysillä. Mukana hypitään vilkutellaan ja tanssitaan. Katsoja reilu puolitoistavuotias pimu. Ja kaikki mikä tuottaa iloa tyttärelleni saa myös täyden tuen minulta. Että GO MIMI!GO KUKU!

Vierailija
51/109 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai korkeatasoisempaa suomalaista lapsille suunnattua teatteria kuin aikoihin mikään. Mutta ei, ei uppoa äitiin meilläkään!

Vierailija
52/109 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 - vuotias tyttö rakastaa tuota ohjelmaa ja äidistäkin on hyvä laadukas lastenohjelma!

En ymmärrä tuota kritiikkiä ylipirteydestä, tekohymystä tms. - mitä niiden pitäisi olla? - kiukkuisia, negatiivisia, naama nurinpäin olevia harmaisiin vaatteisiin pukeutuneita tuppisuita harmaissa lavasteissa?

Vierailija
53/109 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 4v ja 2,5v tykkäävät.

Vierailija
54/109 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se leijona on ainoa mitä kestää katsella.

Vierailija
55/109 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siedätyshoidolla pystyn jo olemaan samassa huoneessa samaan aikaan :)

Vierailija
56/109 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v.-tyttö ja 38-v. isi, tanssimme ja leikimme yhdessä Mimin ja Kukun tahdissa. Ja etsimme tietysti missä ihmeessä Mimi on, toisto on voimaa. Ja mitä esiintyjien ulkonäköön tulee niin voi jessus, lighten up. Luulisi hieman enemmän suvaitsevaisuutta ihmisten erilaisuuteen Vauva-lehden palstalla. Kyseessä on pienten (0-4v) lasten ohjelma, ilmeet ja överiksi veto kuuluu asiaan. Ja jos jotakin lasta pelottaa kyseinen ohjelma, kannattaa mennä joskus ihmisten ilmoilla. Tai keskustella piltin kanssa, voi olla pelon takana jotain vakavampaa.

Vierailija
57/109 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä tuubaa.

Vierailija
58/109 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itse kestää mimiä ja kukua, mutta eiköhän kohderyhmä olekin vähän nuoremmat???

4-vuotias tyttäreni on ihan superfani, joten jotakin tekevät oikein eikä siinä opeteta mitään pahaa, ikävää, eikä siinä ole väkivaltaa vaan laulelevat vain mukavia, joten antaa kattoa. En mä muistakaan lastenohjelmista niin kauheasti välitä :-) eikä ole tarkoituskaan.

Vierailija
59/109 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odotettiin ohjelman alkua kuin kuuta nousevaa, laskettiin öitä ja katottiin netistä alkulaulua uudelleen ja uudelleen. Sitten kun katsottiin ohjelma ekan kerran, mä olin ihan suu auki, kun se oli niin kamala ja varauduin siihen, että kohta tuo neiti ilmoittaa, että en kato, tämä on ihan tyhmä vauvaohjelma. En kuitenkaan sanonut mitään, vaan annoin hänen itse kertoa mitä tykkäsi. Oli ihan haltioissaan. Ikää siis 4 v ja tämä olisi varmasti uponnut jo alle kaksvuotiaanakin, jolloin vielä tyttö ei jaksanut katsoa kokonaisia lastenohjelmia, lukuunottamatta Balamorya ja Teletappeja BBC Primeltä.

Kirkkaat perusvärit ja toisto vain nyt ovat lasten mielestä kivaa. Tai siis itse asiassa toistohan on aikuistenkini mielestä kivaa, tuskin muuten Salatut Elämät olisi niin suosittu?

Vierailija
60/109 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä minulle ole tehtykään. 3- ja 5-vuotiaani tykkäävät kyllä kovasti, ja se on pääasia!