Kenen mielestä "Mimi ja Kuku" on ihan karsea ohjelma?
Minun lapseni on jo 5-vuotias, jollaista ei tuollainen enää kiinnosta, joten en nyt voi sanoa, mitä kohderyhmään (2-3 v?) kuuluva lapsi ohjelmasta tykkäisi. Näin aikuisen näkökulmasta se on kyllä aivan hirveä!
Kommentit (109)
kolme mukulaa, kumpaakin sukupuolta, alle 5v pitävät, minä äiti en.
Jotain "vihlovaa" ohjelmassa on. En tyrkytä mieltymyksiäni lapsille, katsokoot. Tosin ymmärrän kyllä että on lajissaan ihan hyvin tehty.
Tosi pelottavan näköinen emäntä se Majka! Hui!
katsoo ainoana ohjelmana viikossa juuri tuota mimiä ja kukua. ei tulisi mieleenikään rajoittaa tätä, koska ohjelma kiinnostaa kovasti.
eihän teidän aikuisten tarvitse tajutakaan sitä, vai mitä?
suunnattu, visuaalisesti hauska, kivat laulut. 7-vuotias suhtautuu huumorilla, 2-vuotias on aivan lumoutunut.
3v ja 4v tyttöni tykkäävät. Itse en niinkään. Tänään aamulla erehdyin kyseistä ohjelmaa arvostelemaan ja kyllä isompi tytöistä heti asian korjasi :)
Minusta aivan HIRVEÄ!!! Ja ne hampaat. Yök miten omahyväinen ohjelma. Samoin se taustalla pomppiva karvamörriäinen on jotenkin kipeän oloinen. -puistatus-
Meidän 3-vuotiasta ei innosta eikä kyllä äitiäkään.
valitettavasti mun tyttö 3 v tykkää kovasti, että joutuu ainakin kuuntelemaan sitä kamalaa ohjelmaa.
mutta muksut tykkää.. mikä se on mikä se on mikämikämikä se on..?! :D
Mutta kivahan se on että lapsille tehdään ohjelmia. Tää on vähä tyyliin teletapit tms..
Tänään katsoin sitä noin 2 minuuttia mutta halvaannuin täysin niitä hampaita katsellessa. En pystynyt ajattelemaan mitään muuta. Melkein piti ottaa pysäytyskuva ja tuijottaa niitä ja olin 99% varma että ne ovat tekarit. Lapsi 2v on nähnyt sitä kanssa muutaman minuutin mutta oli kiinnostuneempi autoistaan kuin tuosta.
Järkyttävää, että aikuiset ihmiset käyttäytyvät tällä tavalla. En itsekään ole erityisen ihastunut ohjelmaan mutta ymmärrän hyvin ettei se ole minulle suunnattukaan. Mutta että aikuiset ihmiset tällä tavalla arvostelevat ulkonäköä. En kertakaikkiaan ymmärrä!
Meidän 3-vuotias on mielestäni jotenkin aika tarkkanäköinen, sillä hän pelkää kyseistä ohjelmaa ihan tosissaan. Juoksee itku kurkussa piiloon, kun kyseinen ohjelma alkaa, joten jotain aika KARMIVAA ohjelmassa täytyy olla...
haukkoivat henkeään aluksi, kun niin karsee ohjelma.
Mutta kuinkas kävikään - se on meidän 1.9v neidin ainoa ohjelma jonka katsoo kokonaan!!!!
Livenä ei Mimi kyllä anorektikolta näyttänyt. Meidän silloin 2,5v kysyi nähtyään Romun ja Tomun (nykyiset Mimi ja Kuku) lastenmusiikkitapahtumassa: "Miksi noi ei laula kunnolla? Miksi noi kiljuu?"...
Tuo Mimi on kyllä todella hyvännäköinen ja seks... siis viehättävä. Kunpa minulla olisi lapsia, niin voisi isän roolissa katsoa lasten kanssa. Onkohan Majka vielä sinkku? Pitäisiköhän olla yhteydessä... :-)
Hyi saatana, että kuvoittaa kattella.
googlella löytyy (haku "Majka Nurminen") mm. sen teatterin sivut, joilla siviilikuva. Ei minusta mitenkään erikoisen hätkähdyttävä siviilissä, vaikka hymy onkin iso ;)