Kenen mielestä "Mimi ja Kuku" on ihan karsea ohjelma?
Minun lapseni on jo 5-vuotias, jollaista ei tuollainen enää kiinnosta, joten en nyt voi sanoa, mitä kohderyhmään (2-3 v?) kuuluva lapsi ohjelmasta tykkäisi. Näin aikuisen näkökulmasta se on kyllä aivan hirveä!
Kommentit (109)
Muistinpa yhden asian ajalta kun mimi ja kuku oli vasta pari krt tulut. Itseltä pääsi suusta että onpas kamala ohjelma. Lapsetkin heti sanoivat samaa ja sanoivat koko ajan että onpas tyhmä ohjelma. Nyt kun en ohjelmasta ole mitään maininnut niin lapset katsovat mielellään. Eli lapset tässäkin asiassa "seuraavat" vanhempiaan. Jos vanhemmat hokevat koko ajan ohjelmaa kamalaksi niin sitä se on myös lasten mielestä.
Meidän 5-vuotiasta se ei kiinnosta, mutta 3v. katsoo ihan innoissaan!
oottekste jotenkin vajaita? sen ymmärrän että jollain muilla palstoilla teinit kirjotteelee kaiken maailman typeryyksiä ihmisten ulkonäöstätä yms, mutta että vauva palstalla joku viittii mainita jostain niin epäoleellisesta seikasta niin ei voi kun järkyttyä.oon kuullu synnytyksen jälkeen voi olla rankkaa mutta en tienny että siitä voi ihmiset taantua. kannattaa hakea oikeesti lääkäristä apua tohon teijän umpimielisyyteen. t: 2:hen lapsen isä
Joille tuo ohjelma on tarkoitettu. 3-v taitaa olla jo liian vanha noihin juttuihin.
On karsea ohjelma.
Katsovat sitä kaikkein herkeämättömimmin kaikista aamun lastenohjelmista. Itsestä se on ärsyttävä ja totesin miehellenikin, että ollessani lapsi inhosin vastaavanlaisia ohjelmia, missä aikuiset esittävät lapsenomaista. Mutta on siinä varmaan jotain hyvääkin, värejä ja musiikkia. Se leijona-pellehahmo on kummallinen, ja minusta jotenkin vastenmielinen, näyttelijähän on nainen, mutta hahmo jotenkin maskuliininen, mikä on ristiriitaista.
Meidän kohta 4-v. tuplatytöt ei TODELLAKAAN suostu katsomaan sitä. Äiti ja isä inhoaa myös
Jotain ihme Lokki- lauluja??!!! Ja se kissa joka kerta sama laulu, missä vilistää niitä herkkuja... IHAN KAAMEA
niin jooo se sun muksus on varmaan joku lapsinero, kun tajuaa pelätä. tainniu läski. jälkeenjääny äippä tartuttaa siihen tommosia kammoja. kannattaa viettää mahdollisimman vähän aikaa sen muksus kanssa niin sillä on jotain mahdollisuuksia tässä elämässä. ps: miks 90% naisista vaikuttaa ihan narsistisilta ääliöiltä. ei teistä ihan äideiks ole mutta onhan teitä ihan kiva panna!!!!!!!
vähän aikaa hyvänä ruokailuohjelmana reilun vuoden ikäisellä. Siitä siis suuret kiitokset ohjelman tekijöille!! Itse tykkään lauluista.
Mutta kun siihen tottui, niin koukkuun jäi.
Itseasiassa katson sen puolisilmällä vaikka lapset eivät vielä valvoisikaan.
Ja tämä oli sitten salaisuus, josta ei kylillä huudella, jooko!! =)
Pakkoko on hyppiä ja "tanssia" jos ei pysty laulamaan samalla kunolla. AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGH!
EN tykkää.
Joten en voi sanoa oikein mitään tuohon, kun joku kertoi että 2-vuotiaansa viihtyvät ruudun edessä :P. Itse olen huomannut että aikuisten silmiin tyhmiltä vaikuttavat jutut ovat lapsille aivan mielettömiä- ja ehkä hyvä niin.
Erittäin hyvä ja mielikuvitusta kehittävä ohjelma.
Ohjelmassa on myös sellainen meininki että aina autetaan heikompaa tai pulassa olevaa.
Voittaa mennen tullen mainio manut ja muut ulkomaan mielikuvituksettomat tuotokset.
En voi sietää sitä tekopirteyttä ja kuunaamaisten naisten kameraan möllistelyä. Minkä ikäisille se oikein on suunnattu? Tuntuu melkoiselta lasten aliarvioimiselta
Meillä lapset, 5 ja 2, tulevat aina pyytämään, että käännä äiti kanavaa.
Meillä katsottu paljonkin, ensijärkytyksestä toivuttua (ks. esim. ).
Mutta nyt heidän väitteensä syrjinnästä suuntautumisen perusteella ei oikein miellytä.
Miten he perustelevat, että koettu asenne liittyi suuntautumiseen?
”Meille ilmoitettiin ihan suoraan, että olemme mielisairaita. Näimme kuvauksissa itsemme teleprompterista. Kyyneleet eivät näy teeveessä.”
Jos tekee esiintyessä jotain hullua, linkissäkin nähdyssä määrin, asiaan kuuluu itseironia.
Se, että alkaa syyttää syrjinnästä lastenohjelmaa, joka on näyttänyt omaa materiaalia sekä televisiolähetyksissä, areenassa että pelien muodossa nettisivuilla, on erikoista.
Selvästi ovat kuitenkin antaneet medialle aiheesta haastatteluja.
Se tv-ohjelma on taaperoille suunnattu eikä teille aikuisille ihmisille. Onko nyt ihme, että lapsenne tykkäävät eri asioista kuin te? Ne live-esitykset, joita on lähes viikottain jossain päin Suomea, ovat paljon suuremmalle ikähaarukalle. Siellä on lapsia ihan pienistä kouluikäisiin ja kaikki ne tykkäävät. Tanssivat ja laulavat mukana ja on ihanan positiviinen meininki. Minusta sitä on aikuisenakin kiva seurata. Tv-ohjelma on tosiaan selkeästi ihan pienille suunnattu, toisin kuin ne esitykset.
Meidän 4- ja 6-vuotiaat katsovat ohjelmaa mielellään. Itse en ole aktiivisesti seurannut, mutta musiikki on ainakin kaunista.
Toivottavasti ette lapsillenne puhu noin rumasti suurista hampaista tai laihasta olemuksesta! Aika erikoista, että moni kokee asian noin vahvasti. Sehän on vain yksi lastenohjelma, joka varmasti voittaa digimonit ja pokemonit.
Ja olemme nähneet myös livenä (Andy ja Majka), todella ihania lauluja!
En pidä itse ohjelmasta. Ennakkoon nauhoitetut kuulostavat liian teennäisiltä, enkä pidä hahmoista. 2v seuraa ja matkii, 4v katsoo mutta ei vaikuta kovin innostuneelta.
Meidän 2- ja 4-vuotiaat ei jaksa sitä katsoa, vaikka tarinoista päätellen kuuluvat juuri kohderyhmään. Että minä en tykkää ohjelmasta juuri sen vuoksi, että se ei tavoita kohderyhmäänsä meillä.