Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen mielestä "Mimi ja Kuku" on ihan karsea ohjelma?

Vierailija
03.10.2008 |

Minun lapseni on jo 5-vuotias, jollaista ei tuollainen enää kiinnosta, joten en nyt voi sanoa, mitä kohderyhmään (2-3 v?) kuuluva lapsi ohjelmasta tykkäisi. Näin aikuisen näkökulmasta se on kyllä aivan hirveä!

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin virsimäisiä, että miehenikin kysyi, että onko väärä kanava päällä..

Tosi persoonallinen ohjelma, joka halvaannuttaa minut ainakin aamuisin, vaikka 2v katselee tarkasti 8ehkä ihmettelee????)

Vierailija
102/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua häiritsee eniten se että se leijonan (vai mikä se nyt oli) Kukun naaman väri näyttää vihreältä, kun oliivin väriseen ihoon yhsitetään tollanen oranssi-punainen harja.

Meillä ainoa, joka jaksaa ohjelmaa katsoa on 10kk ikäinen vauva.

2-v lähtee puuhaamaan omiaan kun tämä alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ketjun avattuani tajusin heti! En vain ollut tiennyt ohjelman nimeä.

Enkä tiedä mitään kamalampaa kuin keksin ihanan aamuseksin alkaa olkkarista kuulua sen täysin sairaalloisen nukkemuijan hoilotus....

Vierailija
104/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä nyt sen kauheampaa ole. Värimaailma on kyllä kirkas, mutta muuten kyllä "välianimaatiot" on aika kökköjä ja näkee kyllä selvästi, ettei ole paljoa rahaa niihin satsattu. Hampaat kyllä vie minunkin keskittymiskyvyn täysin kun niitä jää ihmettelemään. En voi sille mitään. Laulut on aika erikoisia, eikä laulajan ääni ole kyllä kummoinen. Kukahan niissä on laulajana?

Joka kerta katsoessa tulee tunne, että "kaikenlaista kakkaa sitä tehdäänkin". Mutta ehkäpä huonoudessaan jopa kiehtova. Siis siinä mielessä, että "mitähän älytöntä/naurettavaa ne on tällä kertaa keksineet?"

Vierailija
105/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa sanoa et " äiti laita pois toi ohjelma, mä en halua kattoo" tai vaihdetaan kanavaa mua pelottaa toi oranssi" - mut silti se olen kuullut hänen itsekseen lauleskelevan " mikäse on, mikä se on, mikä se on.."jne.. Että ilmeisen koukuttava, mut kuitenkin ällöttävä.

Minusta aikuisena, se on sietämätön sarja. Mutta taitaa tosiaan perustua samaan kuin teletapit, yksinkertaisuuteen ja toistoon. Siitähän lapset pitää.

Vierailija
106/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv on täynnä erilaista höpöhöpösarjaa ja tositv,tä jotka on suunnattu vartavasten tälle av-mamma-aivotoiminnalle., eikä lapsille. Ja mimi ja kuku on suunnattu sitten lapsille. Mutta ihan eri asia on se kuinka törkeästi aikuiset täällä revittelee toisen persoonaa ja ulkonäköä. Ihan sairasta. En mäkään ihmettele että lapset voi pahoin ja yhä useampi sekoo, kun äideiltäkin puuttuu alkeellisinkin käsitys siitä miten ihmisiä voi kohdella. Jos ette tienneet niin niiden hahmojen takana on ihan oikeat tuntevat ihmiset, jotka voivat persoonallisille piirteilleen ihan yhtä paljon kuin te itsekin. En myöskään voi käsittää miksi joku voi provosoitua näin paljon. Musta on kiva kun on persoonallisia ihmisiä.

Jos näkisitte oman naamanne ja päälle vielä sisäisen kauneutenne tv;stä saattaisi tulla poru. harvalla on täydellistä naamaa ja tv korostaa niitä huonojakin puolia. Ja paljastaa senkin mitä on korvien välissä.

Hyi millaista käytöstä ". aikuisislta".

Vierailija
107/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuntee sisimmässään heidän ohjelmaansa kohtaan? Että ei tässä nyt heitä mitenkään "kohdella".

Vierailija
108/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisesta työstä seuraa julkista arvostelua, sen ulkonäönkin. Näin se vaan menee. Ihan alavalintakysymys.

Vierailija
109/109 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kirjoittaisit lehteen herjaavan jutun.

Mistä tiedät jos he tai joku ystävänsä lukevat palstaa? Saa olla aika rautainen itsetunto ja siltikin on aika työlästä päästä yli julkisesti satuttavista sanoista. ne eivät ole koskaan yhdentekeviä, niihin kyllä ajan myötä turtuu. mutta satuttaa aluksi ja paljon. Ja ohjelmaahan voi aina kritisoida, ja työtä, on ihan eri asia pilkata toisen ulkonäköä.

Mä luulin että suuri osa suomalaisista näiden ampumakohtaustenkin herättämänä toivoo että lapset sais rauhassa elää ilman kiusaamista- mutta miten sellaista voi lapsiltakaan odottaa kun vanhemmat käyttäytyy vielä typerämmin.