Sinä jolla on aina verhot asunnossa kiinni, kerro millaista elämää elät
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Harhaluuloisuushäiriöissä ilmenee yhtäjaksoisesti vähintään kuukauden ajan erilaisia harhaluuloja. Harhaluuloisuushäiriöissä ilmenevät harhaluulot liittyvät pääsääntöisesti sellaisiin tilanteisiin, jotka voisivat ainakin teoriassa olla elämässä mahdollisia. Tällaisia voivat olla esimerkiksi tunne seuratuksi, myrkytetyksi, tartutetuksi, salaa rakastetuksi tai petetyksi tulemisesta tai pelko sairastumisesta.
AP:llä ainakin on tuo salaa rakastetuksi tulemisen harha, kun tekee näitä aloituksiaan sieltä verhon takaa ;DDDDDDD
-winner-
Kannattaa muuttaa hollantiin jos (naapurin) verhot häiritsevät.
Miksi hollantilaiset kieltäytyvät verhoista periaatteessa?
Eri mailla on omat perinteensä ja ominaisuutensa. Hollanti ei ole poikkeus. Tässä On tapana olla ripustamatta verhoja ikkunoihin. Tälle käytännölle on useita syitä:
https://textile.decorexpro.com/fi/shtory/pochemu-v-gollandii-net-shtor-…
Ihan normaalia elämää. Aamuyöstä valot päälle, töihin, töistä kotiin, ruokaa, tiskejä, ulos harrastuksiin, nukkumaan.
Naapurien ikkunat on vastapäätä, eli ei mitään maisemaa. Kesällä verhot pitää kämpän viileenä, talvella estää mua olemasta ”näyteikkunassa”
Naama kiini, pelti kiini, silmät kiini ja korva seinässä kiini kyttään naapureita.
Kuitenkin nekin jotka pitävät verhoja auki kyyläävät ohikulkijoita verhon takaa. Miksi? Yksi kyylääjä mamma hyppäsi nopeasti piiloon kun huomasi että minä näin hänet (olin autossa naapurin pihalla). Nyt sitä reppanaa hävettää niin ettei kehtaa katsoakaan minuun päin kun kaupassa satutaan yhtä aikaa olemaan. Sääliö! Minä saan nauraa.
Tällä toinen samanlainen. Verhot kiinni / auki on jotenkin energeettinen juttu... tykkään sulkea ulkomaaiman ulos ja latautua omassa rauhassani.