Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä jolla on aina verhot asunnossa kiinni, kerro millaista elämää elät

Vierailija
25.09.2026 |

Minua oikeasti kiinnostaa. 

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP RUNKKARI SINUN TAKIASI.

Vierailija
122/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pimennysverhot kämpässä huhti-syyskuun koska ikkunat länteen ja kämppä kuumenee pahimmillaan yli 30 asteeseen joten voit vain kuvitella paljonko lämpö olisi jos en pitäisi verhoja kiinni. En jaksa joka päivä avata/sulkea verhoja joten kokenut että helpoin vaan pitää koko ajan suljettuina. Pahimmillaan aurinko paistaa asuntooni 9 h päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta elämää kuin naapurien kyttääminen, Veeti?

Oletko niin erityinen autistikehari, että päivänvalo sattuu silmiin?

Veetin pikku piliin sattui kritiikki.

Vierailija
124/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden aamulla 7:00 ja käyn salilla ja kotona kunnon jo pimeä 

Joten talvella ei tartte avataverhoja 

Vierailija
125/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta elämää kuin naapurien kyttääminen, Veeti?

Joo ap sua varmaan kiinnostaa myös mennä sisälle noihin asuntoihin missä verhot aina kiinni. Voi että onko vauva palstastakin tullu tällanen paikka.? 

Vierailija
126/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä ihan tavallista. Käyn töissä, harrastan ja toisinaan ravaan riennoissani. 

Joskus vapaalla mä avaan säleverhoja aamupäivisin, kun aurinko paistaa. Mä en vaan tykkää, kun naapurit tuijottelee sisään. Aikuiset tässä on ihan kohteliaita, mutta jotkut lapset... eräskin tyttö jää välillä toljottamaan tuohon keittiön ikkunan taakse ja kaivaa nenäänsä. Sitten toisen naapurin teinipoika (epäilen jotain lievää kehitysvammaa) pistää naaman ihan lasiin kiinni ja tuijottaa. Joskus jopa säleiden välistä... kun oon tässä koneella, niin kuulen sen lasin takaa illalla. 

Vierailija
127/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva naapurille kun vetelen verhoja auki 4.30 herätyksen jälkeen heti aamusta? Ulkona on vielä pimeää siihen aikaan, eikä luultavasti edes yksikään sisääntirkistelijä ole vielä hereillä.

Valittivat kun vetäisin vasta yhden verho sivuun. Eivät kestä verhoista tulevaa ääntä eli ei voi verhojen kanssa pelailla.

Vierailija
128/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan käyttää elämäni huolettomasti. En jaksa availla ja sulkea verhoja päivittäin. Jos tarvitsen valoa menen ulos. Aurinko on kuuma sisällä. Talvella ikkunat vetää. Ja sitten kun avaan joskus verhot unohdan sen ja menen vahingossa alasti ohi ja siellä ne kymmenet naapurin ikkunat on vastapäätä. No enpä enää availe ja saan kulkea kotonani just miten lystää miettimättä erikseen että joku voi nähdä.

Vierailija
129/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi ole kotona. Käyn töissä, ulkoillaan paljon. Yleensä ollaan kotona vasta illalla. 

Vierailija
130/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadunpuoleiset verhot menee kiinni pimeän tullen ettei ohikulkijat näe sisälle. Voi siis näyttää sille että meillä on aina verhot kiinni. Takapihalle olevissa ikkunoissa taas on aina verhot auki, mutta nehän ei muille näy. 

Mistä muuten päättelet että joillain olisi aina verhot kiinni? 

Vierailija
131/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein jumppaan vähissä vaatteissa tai sitten vaihdan jumppavaatteisiin tai niistä pois. En halua että naapurit altistuu mun alastomalle vartalolle ja itsekin on kivempi olla kun tietää ettei kukaan näe. Toki välillä verhot auki mutta yleensä kiinni kun unohtuu avata. Asun ekassa kerroksessa sellaisessa paikassa että jokainen rappuun kulkeva näkisi varmasti.

Vierailija
132/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan käyttää elämäni huolettomasti. En jaksa availla ja sulkea verhoja päivittäin. Jos tarvitsen valoa menen ulos. Aurinko on kuuma sisällä. Talvella ikkunat vetää. Ja sitten kun avaan joskus verhot unohdan sen ja menen vahingossa alasti ohi ja siellä ne kymmenet naapurin ikkunat on vastapäätä. No enpä enää availe ja saan kulkea kotonani just miten lystää miettimättä erikseen että joku voi nähdä.

Miksi välittää muista.

Ole omassa kotona alasti.

Niin minäkin olen.

Vierailija
133/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein nautin kun uteliaita kyyliä vtuttaa mun kiinni olevat verhot. 

Vierailija
134/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo, että ikkunoista vetää. Karmeaa kuunneltavaa. Miksi ette tiivistä ikkunoita kunnolla? Vanhoihin ikkunoihin myydään edelleen ikkunateippiä. Suosittelen. 22 vuoden kokemus vanhoista taloista ja ikkunoista.

Vierailija
135/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia Ei kuulu Sinulle, huolehdi vain nyt itsestäsi asiaan kun et voi vaikuttaa.

Vierailija
136/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kai. Musta on vaan epämukavaa olla kotona niin että joku voi nähdä mut, ei pysty rentoutumaan. Vastapäätä on toinen talo. Kesällä kun pärjäisi ilman valaistusta ei taas ei viitsi pitää verhoja auki ettei asunto lämpene liikaa.

Vierailija
137/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla verhot kiinni ympäri vuoden 24/7.  Kattelen koko ajan Simpsoneita.

Vierailija
138/138 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä aina olen ihmetellyt , miksi ei tehdä asuntoja ,joissa ei ole ikkunoita,vain tuuletusluukku. Meidän asuinalueella ainakin on kaikilla muilla sälekaihtimet aina alhaalla. It pidä kaihtimet aina muulloin ylhäällä , paitsi hurjimpina hellepäivinä. Ja niitähän meillä ei ole liikaa. 
Toki mh: ssa kun aurinko nousee ja saan nukkua pitkään.