Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Incel selitti, että naisen, iästä riippumatta, bodycount saa olla max. kolme

Vierailija
25.09.2026 |

Miehellä kaatojen määrää ei lasketa.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille naisia ovat vain 18-25 v instapylllistelijät, ei muilla ole väliä

Teille sellupyllyille taas naisia ovat ainoastaan vahvasti kehopositiiviset uistinnaamat sinitukat.

Instapyllistelijäkö se siellä älähtelee?

Vierailija
82/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille naisia ovat vain 18-25 v instapylllistelijät, ei muilla ole väliä

Teille sellupyllyille taas naisia ovat ainoastaan vahvasti kehopositiiviset uistinnaamat sinitukat.

Taisi osua inceliä arkaan paikkaan kun piti noin älähtää.

Olen ollut aina naisten suosiossa ja nykyisin ukkomies. Testasin vain, saanko kommenttini mukaisia naisia aktivoitua paljastamaan itsensä ja kuten varmaan nyt ymmärrätkin, onnistuin siinä.

En, en "ymmärrä". Sen kyllä ymmärrän, että osuin inceliä arkaan paikkaan, koska teille pelleille nainen on juuri tuo parikymppinen instabeibe, kaikki muut vain arvonsa menettäneitä luuskia. Jos joku paljasti todellisen karvansa niin sinä itse. Sääliksi käy vaimoasi, jos häntä on oikeasti olemassa.

En tiedä missä teiniporukassa sä elät ja pyörit, kun en ole koskaan edes tällä palstalla yhdenkään miehen nähnyt osoittaneen kiinnostustaan "instabeibeihin".

Eli et ole pyörinyt täällä tarpeeksi. Et tiedä yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan mitä sukupuolta kukin täällä edustaa, mutta aika nopeasti useampikin keskustelija itse kertoo sen. Ja jos olet täällä riittävästi, niin huomaat kyllä miten säännöllisesti tänne tunkee niitä, jotka tekevät hyvin selväksi olevansa miehiä ja kuolaavan juuri niitä parikymppisiä netissä keikistelijöitä. Niille pervoille nainen on minkään arvoinen vain hädin tuskin täysi-ikäisenä seksipommina.

Eikö aika monilla ihmisillä ole olemassa ihanteita jotka miellyttävät? Meinaatko, ettei teillä naisilla ole mitään mielenkiinnon kohteita, jotka saavat pöksyt kostumaan, eli alapään kuolaamaan?

Vaikea sanoa muista naisista, koska ei ole mitään "teitä naisia". Jokaisella on ne omat juttunsa mistä tykkäävät tai eivät tykkää. Mutta useimmat meistä eivät kyseenalaista niiden miesten ihmisarvoa, jotka eivät omaan makuun mahdu, hauku miehiä ulkonäön perusteella maan rakoon, kehuskele sillä montako kaatoa on ollut, moralisoi miehiä näiden vastaavasta, valita ääneen kuin pikkulapsi, jos vientiä ei ole ja kyylää kieli pitkällä poikiemme ikäisiä kolleja speedoissa ja uhoa että tuo on mies parhaimmillaan, arvottomaksi muuttuu kun täyttää 30.

Jokaiselle on oma makunsa, kukaan ei kiistä sitä. Mutta on hiukan eri asia, onko vain kiinnostunut jostain vai julistaako koko sukupuolen arvoa vain sen oman maun mukaan.

Suhtaudut vähän liian tosikkomaisesti ja kärjekkäästi ihmisten mietteisiin ja provoisointipyrkimyksiin.

Olisiko pitänyt sitten lähteä samanlaiselle perseilylinjalle? Vastasi asialliseen sävyyn minulle esitettyyn kysymykseen, koska voin. Vauva-palstan keskustelujen mittareilla on suorastaan punk puhua kuin aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa seksiä koska vaan, miehen pitää valloittaa nainen, että saa seksiä. 

Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka.

No sitten kun joltain naiselta saisi sitä seksiä helposti, niin ei sekään kelpaa. Valitetaan että naisen valloitus on vuorelle kiipeämistä, mutta samaan hengenvetoon vaaditaan ettei nainen saa olla helposti saatavissa. Voi helvetti 

Tää on hauska. Naisilta pitäisi saada helposti seksiä ja helposti seksiä harrastavat naiset ovat pilalla. Kova on halu päästä pilaamaan naisia, on sitten taas uusi aihe josta valittaa. Vaikeaa on miehen elämä.

Vierailija
84/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka.

Eli miehet kateudesta eivät kestä naisten "body countia", koska olisivat itse halunneet yltää samaan ja eivät ole onnistuneet? 

Mitä kahdehtimista siinä olisi? Itsellä miehenä on kymmeniä kaatoja, mutta en ole koskaan niitä laskenut. Jos voisin perua, niin suurimman osan kaadoistani peruisin. Suuri kaatojen määrä ei tee kenellekään hyvää ja varsinkin naisten arvoa se alentaa ja rikkoo naisen sisintä. Nainen herättää paljon enemmän kiinnostusta, kun ei ole heti reidet auki.

No varmaan se seksi? Yleensä ihmiset haluaa seksiä. Ne jotka saa sitä vähemmän, kadehtii helposti niitä, jotka saa sitä enemmän. 

En tiedä missä piireissä sinä pyörit, mutta en vielä tähän 54 vuoden ikään ole tuollaiseen törmännyt. Kuulostaa yhtä lapselliselta, kuin pikkulapset näyttävät, miten osaavat ajaa polkupyörällä ilman käsiä. Todellako suomalaiset naiset lällättävät miehille, joiden kuvittelevat elävän seksittömyydessä, että ähäkutti, minäpä olen saanut kymmeniltä miehiltä munaa, mutta sinäpä se incel et ole edes nähnyt elävää pillua ikinä? On kyllä järkyttävä menetys koko miessukupuolelle, jos tuollaista naista ei pääse panemaan.

Mistä ihmeestä sä oikein puhut? Ymmärrätkö yhtään lukemaasi? Yhtään missään ei ole naiset lällättelemässä miehille, että saavat helpommin seksiä. Ne MIEHET itsehän sen kateutensa ilmaisevat, että naisille on heidän mukaansa helppoa saada seksiä, kun taas miehille se on vuorikiipeilyyn verrattava suoritus. Tää on ihan täysin miesten oma narratiivi, ei naisten. 

Minulle on täällä sanottu varmasti kymmeniä kertoja, että olisin incel, joka ei ole ikinä saanut pillua eikä nähnyt ikinä elävää pillua, vaikka olen naimisissa oleva mies. Kyllä se jotenkin vahingoniloiselta ja lapselliselta lällätykseltä kuulostaa, joka vielä halventaa naisia, ikäänkuin pillu olisi ainoa asia, jota nainen voi miehelle antaa.

En myöskään näe toteamusta, miten paljon helpommin nainen saa seksiä mieheen verrattuna, minään kateellisuutena. Ihmisiä on monenlaisia, eli joillekin naisille seksin saaminen on ihan yhtä vaikeaa, kuin joillekin miehille. Veikkaan, että inceleistä joka päivä höpöttäville naisille seksin saaminen ei taida olla kovin helppoa.

Sehän ei liity lainkaan tuohon viestiketjuun, mihin nyt kommentoit. Sehän alkoi tästä MIEHEN kommentista "Nainen saa seksiä koska vaan, miehen pitää valloittaa nainen, että saa seksiä. 

Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka." 

Tuohon siis vastasin, että kyse on siis kateudesta, että sitä naisen body countia ei kestetä, kun ei ole itse onnistuttu saamaan yhtä paljon. 

Naiset tietää tietenkin, ettei asia ole niin, että nainen saa aina tuosta noin vain seksiä. Tämähän on juuri näiden miesten harhaluulo. 

En ymmärrä miksi väität mulle vastaan, kun kyse ei ole minun ajatuksista, vaan noiden miesten ajatuksista. 

Vierailija
85/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten kun joltain naiselta saisi sitä seksiä helposti, niin ei sekään kelpaa. Valitetaan että naisen valloitus on vuorelle kiipeämistä, mutta samaan hengenvetoon vaaditaan ettei nainen saa olla helposti saatavissa. Voi helvetti 

Niinhän se tahtoo mennä, ettei koskaan ole hyvin. Jos mies on täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava, hänelle ilkutaan ja jos miehellä taas on paljon kokemusta, niin silloinkin ilkutaan.

Se on väärin, mutta ei oikeuta haukkumaan naisia, jos nämä ovat seksuaalisesti yhtä aktiivisia kuin miehet tai valittamaan jos seksin saaminen tuntuu vaikealta.

Vierailija
86/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä incelit miettii ja selittää. Niiden bodycount on niiden kuollessakin 0. On syynsä sille, miksi typerimmät ja mieleltään sairaimmat miehet syrjäytyvät geenipoolista.

Vierailija
87/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä incel on? Tunnetteko henkilökohtaisesti?

Vierailija
88/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vi tun väliä?

Incelien höpinät roskikseen ja ukot itsekin kuuluvat biojätteeseen.

Kivat ja ihanat ihmiset panee ja tollerot ei pane.

Vierailija
89/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet miehet pitäisi poistaa jotenkin. Mitään hyötyähän niistä ei ihmiskunnalle ole. Venäjä poistaa nyt omia turhimuksiaan Ukrainan rintamalla.

Vierailija
90/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauska. Naisilta pitäisi saada helposti seksiä ja helposti seksiä harrastavat naiset ovat pilalla. Kova on halu päästä pilaamaan naisia, on sitten taas uusi aihe josta valittaa. Vaikeaa on miehen elämä.

Makuja ja mieltymyksiä on monenlaisia. Itse miehenä olen sitä mieltä, ettei naisilta pidä saada seksiä helposti. Siksi omalla kohdallani naiset, joilla on moraali ja itsekunnioitus olla kohdallaan, eli vaikka ovat selvästi olleet fyysisesti täysin valmiita yhdyntään, ovat pidätelleen himoaan ja vasta kunnollisen tutustumisen jälkeen ryhtyneet siihen, ovat arvoasteikolla toisia korkeammalla.

Vierailija
91/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet kateudesta eivät kestä naisten "body countia", koska olisivat itse halunneet yltää samaan ja eivät ole onnistuneet? 

Mitä kahdehtimista siinä olisi? Itsellä miehenä on kymmeniä kaatoja, mutta en ole koskaan niitä laskenut. Jos voisin perua, niin suurimman osan kaadoistani peruisin. Suuri kaatojen määrä ei tee kenellekään hyvää ja varsinkin naisten arvoa se alentaa ja rikkoo naisen sisintä. Nainen herättää paljon enemmän kiinnostusta, kun ei ole heti reidet auki.

No varmaan se seksi? Yleensä ihmiset haluaa seksiä. Ne jotka saa sitä vähemmän, kadehtii helposti niitä, jotka saa sitä enemmän. 

En tiedä missä piireissä sinä pyörit, mutta en vielä tähän 54 vuoden ikään ole tuollaiseen törmännyt. Kuulostaa yhtä lapselliselta, kuin pikkulapset näyttävät, miten osaavat ajaa polkupyörällä ilman käsiä. Todellako suomalaiset naiset lällättävät miehille, joiden kuvittelevat elävän seksittömyydessä, että ähäkutti, minäpä olen saanut kymmeniltä miehiltä munaa, mutta sinäpä se incel et ole edes nähnyt elävää pillua ikinä? On kyllä järkyttävä menetys koko miessukupuolelle, jos tuollaista naista ei pääse panemaan.

Mistä ihmeestä sä oikein puhut? Ymmärrätkö yhtään lukemaasi? Yhtään missään ei ole naiset lällättelemässä miehille, että saavat helpommin seksiä. Ne MIEHET itsehän sen kateutensa ilmaisevat, että naisille on heidän mukaansa helppoa saada seksiä, kun taas miehille se on vuorikiipeilyyn verrattava suoritus. Tää on ihan täysin miesten oma narratiivi, ei naisten. 

Minulle on täällä sanottu varmasti kymmeniä kertoja, että olisin incel, joka ei ole ikinä saanut pillua eikä nähnyt ikinä elävää pillua, vaikka olen naimisissa oleva mies. Kyllä se jotenkin vahingoniloiselta ja lapselliselta lällätykseltä kuulostaa, joka vielä halventaa naisia, ikäänkuin pillu olisi ainoa asia, jota nainen voi miehelle antaa.

En myöskään näe toteamusta, miten paljon helpommin nainen saa seksiä mieheen verrattuna, minään kateellisuutena. Ihmisiä on monenlaisia, eli joillekin naisille seksin saaminen on ihan yhtä vaikeaa, kuin joillekin miehille. Veikkaan, että inceleistä joka päivä höpöttäville naisille seksin saaminen ei taida olla kovin helppoa.

Sehän ei liity lainkaan tuohon viestiketjuun, mihin nyt kommentoit. Sehän alkoi tästä MIEHEN kommentista "Nainen saa seksiä koska vaan, miehen pitää valloittaa nainen, että saa seksiä. 

Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka." 

Tuohon siis vastasin, että kyse on siis kateudesta, että sitä naisen body countia ei kestetä, kun ei ole itse onnistuttu saamaan yhtä paljon. 

Naiset tietää tietenkin, ettei asia ole niin, että nainen saa aina tuosta noin vain seksiä. Tämähän on juuri näiden miesten harhaluulo. 

En ymmärrä miksi väität mulle vastaan, kun kyse ei ole minun ajatuksista, vaan noiden miesten ajatuksista. 

Edelleen, mikä tuossa on mielestäsi kateutta? Minun silmään tuo näyttää vain vähintäänkin lievästi provosoivalta toteamukselta.

Vierailija
92/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä incelit miettii ja selittää. Niiden bodycount on niiden kuollessakin 0. On syynsä sille, miksi typerimmät ja mieleltään sairaimmat miehet syrjäytyvät geenipoolista.

Kuulostat niin suvaitsevalta, että sinun on pakko olla vihervasemmiston kannattajia?

Vierailija
93/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruisit suurimman osan kaadoistasi, mutta et kaikkia yhtä lukuunottamatta - miksi noin? Tarkoittaako tuo sitä, että siellä on sellaisia naisia, jotka ovat olleet paljon nykyistä kumppaniasi parempia seksissä? Tuo on loukkaavaa nykyistä kumppaniasi kohtaan.

Äläpä laita sanoja suuhuni.

Jos voisin, peruisin tosiaan suurimman osan seksikokemuksistani. Vain muutamat harvat kokemukset ovat menneisyydessä niin kauniita ja hyviä muistoja jättäneitä, että ne hyväksyn. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seksistä ajatellaan niin, että kumppaneita voidaan laittaa paremmuusjärjestykseen. Seksin tarkoitus on tuottaa nautintoa kummallekin ja sen saavuttamiseen vaikuttaa niin moni asia, ettei minun mielestä paremmusjärjestys ole hyvä arviointikeino. Miellyttävän seksikokemuksen kokee ihmisen kanssa, jonka kanssa kumpikin tuntee sulautuvansa toiseen orgasmin aikana. Seksin olisi hyvä olla ennemminkin rakastelua, eikä vain omien himojensa tyydyttämiseen pyrkimistä.

Kaunista herkkää rakastelua...paitsi ai niin, käytät naisista ilmaisuja kuten "miesten eritteidentyhjennysastia". En oikein usko tuollaisia ilmaisuja käyttävän pystyvän mihinkään kauniiseen ja herkkään. 

No, onko sinun mielestä kaikki miehet inceleitä? Kykenetkö ajattelemaan, että ihmisiä on joka lähtöön ja kaikilla on ikioma arvomaailmansa? Minä nyt en vaan satu arvostamaan naisia, jotka kuvaannollisesti toimivat astiana, johon mies laskee mällinsä ja ovat vielä jotenkin ylpeitä asiasta.

Mitä ihmettä nyt taas. Incel on näiden miesten (tai naisten, alunperin) itse itsestään käyttämä nimitys, jossa ei itsessään ole mitään halventavaa. Miten sun mielestä "ei-vapaaehtoinen selibaatti" vertautuu "miesten eritteidentyhjennysastiaan", noin niinkuin objektiivisesti arvioituna? 

Ei siinä, en ole ikinä elämässäni kutsunut yhtään ketään inceliksi. En tiedä oisko tää itseasiassa eka kerta ikinä kun olen kirjoittanut kyseisen sanan.

Kun nainen harrastaa omasta halustaan seksiä miehen kanssa, hän ei ole yhtään mikään astia, vaan ihminen. Miehet ei saastuta naisia mitenkään, ei teissä mitään niin pahaa vikaa ole, ei edes teidän spermassa. Ette te onnistu meitä mitenkään likaamaan. Seksi on ihana, positiivinen asia. 

Ilmeisesti sulla on joku sisäistetty miesviha, että pidät teitä jotenkin niin pahana, likaisena, saastaisena, että se tarttuu naiseenkin. Kannattaa yrittää päästä eroon sellaisesta ajattelusta. 

Vierailija
94/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, mikä tuossa on mielestäsi kateutta? Minun silmään tuo näyttää vain vähintäänkin lievästi provosoivalta toteamukselta.

Se, että naisen seksinsaamisen helppoutta ja miesten vaikeutta korostetaan ja asetetaan vastakkain, ikään kuin se olisi jotenkin huono asetelma. Jos se ei ole kateutta niin vähintäänkin lapsellista kiukuttelua ja provoa.

-eri

Vierailija
95/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat niin suvaitsevalta, että sinun on pakko olla vihervasemmiston kannattajia?

Miten politiikka liittyy tähän mitenkään, suvaitsevaisuudesta puhumattakaan? On ihan totta ja oikein, että naisia halveksuvat sisältä ja ulkoa rumat pellet kuolevat yksin, koska ei kenelläkään naisella ole velvollisuutta antaa yhtään mitään heille. Ihminen, joka suhtautuu toiseen ihmiseen korostetun vihamielisesti ja pahentaa asennettaan entisestään, jos tuo toinen ei tottele, ei ole ansainnut ketään.

Vierailija
96/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tämä se on. 

Vierailija
97/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se sitoutumiskyky? Avioliittoinstituutio on luotu aivan syystäkin: promiskuiteettiin taipuvainen mies saataisiin sitoutumaan naiseen ja huolehtimaan jälkeläisistä, jotka on tuottanut. Mies ei ole lisääntymisessä sivuosan esittäjä, vaan alulle laittaja. 

Avioliitolla on myös pyritty hillitsemään perversioita, joita pornoteollisuus, seksiturismi ja prostituutio tuottavat, ja näitä asioita normalisoidaan ja samaan aikaan meillä on rikkinäisiä perheitä, hyväksikäytettyjä lapsia ja naisia ja ihmiskaupan uhreja. Avioliitto luotiin naisten ja lasten suojaksi pitääkseen miehet kurissa, mitä nyt pidetään vapaudenriistona ja avioliittoa on murennettu. 

Nyt saamme kuulla surullisia tapauksia, joissa mies käy ulkomailla ja tuo vaimolle HIV:n tai kupan, seurauksena on ero. Tässä samassa lapset kärsivät jäädessään ilman isää. Hedonismi on vaarallista perheille. Polyamoria ja moniavioisuus eivät edistä miestenkään oikeuksia, jolloin jäävät ilman puolisoa. 

Vierailija
98/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tunnista kateutta tuossa, niin en tiedä pystyykö sitä sulle selittämään. 

Huomaat kai, että seksi esitetään tuossa tavoitteena, tavoiteltavana asiana. Miehelle tämän tavoitteen saavuttaminen esitetään hurjan vaikeana, suorastaan sankarillisena suorituksena, kun taas naiselle paljon helpommin tavoitettavana? Jos on halveksivinaan tai haukkuu toista ihmistä siitä, kun tämä on saavuttanut jotain, jota ei ole itse onnistunut saavuttamaan, niin kyse on kateudesta. 

Vierailija
99/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruisit suurimman osan kaadoistasi, mutta et kaikkia yhtä lukuunottamatta - miksi noin? Tarkoittaako tuo sitä, että siellä on sellaisia naisia, jotka ovat olleet paljon nykyistä kumppaniasi parempia seksissä? Tuo on loukkaavaa nykyistä kumppaniasi kohtaan.

Äläpä laita sanoja suuhuni.

Jos voisin, peruisin tosiaan suurimman osan seksikokemuksistani. Vain muutamat harvat kokemukset ovat menneisyydessä niin kauniita ja hyviä muistoja jättäneitä, että ne hyväksyn. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seksistä ajatellaan niin, että kumppaneita voidaan laittaa paremmuusjärjestykseen. Seksin tarkoitus on tuottaa nautintoa kummallekin ja sen saavuttamiseen vaikuttaa niin moni asia, ettei minun mielestä paremmusjärjestys ole hyvä arviointikeino. Miellyttävän seksikokemuksen kokee ihmisen kanssa, jonka kanssa kumpikin tuntee sulautuvansa toiseen orgasmin aikana. Seksin olisi hyvä olla ennemminkin rakastelua, eikä vain omien himojensa tyydyttämiseen pyrkimistä.

Kaunista herkkää rakastelua...paitsi ai niin, käytät naisista ilmaisuja kuten "miesten eritteidentyhjennysastia". En oikein usko tuollaisia ilmaisuja käyttävän pystyvän mihinkään kauniiseen ja herkkään. 

No, onko sinun mielestä kaikki miehet inceleitä? Kykenetkö ajattelemaan, että ihmisiä on joka lähtöön ja kaikilla on ikioma arvomaailmansa? Minä nyt en vaan satu arvostamaan naisia, jotka kuvaannollisesti toimivat astiana, johon mies laskee mällinsä ja ovat vielä jotenkin ylpeitä asiasta.

Mitä ihmettä nyt taas. Incel on näiden miesten (tai naisten, alunperin) itse itsestään käyttämä nimitys, jossa ei itsessään ole mitään halventavaa. Miten sun mielestä "ei-vapaaehtoinen selibaatti" vertautuu "miesten eritteidentyhjennysastiaan", noin niinkuin objektiivisesti arvioituna? 

Ei siinä, en ole ikinä elämässäni kutsunut yhtään ketään inceliksi. En tiedä oisko tää itseasiassa eka kerta ikinä kun olen kirjoittanut kyseisen sanan.

Kun nainen harrastaa omasta halustaan seksiä miehen kanssa, hän ei ole yhtään mikään astia, vaan ihminen. Miehet ei saastuta naisia mitenkään, ei teissä mitään niin pahaa vikaa ole, ei edes teidän spermassa. Ette te onnistu meitä mitenkään likaamaan. Seksi on ihana, positiivinen asia. 

Ilmeisesti sulla on joku sisäistetty miesviha, että pidät teitä jotenkin niin pahana, likaisena, saastaisena, että se tarttuu naiseenkin. Kannattaa yrittää päästä eroon sellaisesta ajattelusta. 

En tunne vihaa ketään kohtaan, mutta sanottakoon, etten mä sellasia miehiäkään erityisen korkealle arvosta, joille nainen on pelkkä seksinnälän tyydytyskohde. Sinulle suosittelen lämpimästi, että yrittäisit päästä eroon tuosta halusta kuvitella kaikenlaista keskustelukumppanistasi.

Vierailija
100/150 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et saanut väestönvaihtoa ja kommareita mukaan viestiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi