Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi tuleminen primolut norilla

Vierailija
19.05.2023 |

Sain primolut norin syötäväksi kierron päiville 15-24 säännöllistämään vuotoja. Aiemmin kierrot olleet 35-70 päivää
Olen syönyt nyt kolme kuukautta niitä ilman raskautta. Ehkä hätäilen, mutta onko kukaan onnistunut raskautumaan primolut norin avulla ja kuinka nopeasti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siihen tarvita miestä enää nykyään

Vierailija
2/12 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Primo raskautta aikaan saa vaan tasaa kiertoa, jotta raskaus olisi otollisempi alkamaan. Kukaan siis ole Primon avulla raskautunut.

Ovulaatiohan tuossa on oleellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Primo raskautta aikaan saa vaan tasaa kiertoa, jotta raskaus olisi otollisempi alkamaan. Kukaan siis ole Primon avulla raskautunut.

Ja Terolut yleensä annetaan raskautta yrittävälle.

Vierailija
4/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Terolut yleensä annetaan raskautta yrittävälle.

En nyt lähtenyt kyseenalaistamaan alan erikoislääkäriä. Mitähän eroa näillä sitten on?

Vierailija
5/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tasaa kiertoa, jotta raskaus olisi otollisempi alkamaan" eikö se silloin juuri avusta raskaaksi tulossa.

Vierailija
6/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta ja raskautta - haluat siis synnyttää fas-lapsen? Älä sitten tule palstalle kitisemään kuinka on vaikeaa.

Vierailija
7/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kierto viittaa munasolun irtoamishairiöön, pco. Primolut ei auta, ei myöskään Terolut. Clomifen irrottaa munasolun. Hakeudu lapsettomuuteen erikoistuneelle lääkärille.

Vierailija
8/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itselle gynekologi määräsi vastaavaan Terolutia. Säännöllistää kierron kuten Primolut, mutta ei varmista munasolun irtoamista.

Vierailija
9/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolut kuurin minä sain kun kaksi ylipitkää kiertoa keskenmenon jälkeen. Syynä oli luultavasti kysta. Minulla muuten säännölliset menkat ja ovulaatiot. Nyt toinen terokierto ja todennäköisesti olen raskaana haalea viivanen testattu ja oireitakin löytyy:)

Vierailija
10/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni söin. Nyt raskaana alkionsiirrosta, jännittää jatkuuko.

Eri yrityskerroilla on ollut vähän eri lääkkeitä, nyt vielä Zumenon ja Cyclogest.

Vierailija
11/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siihen tarvita miestä enää nykyään

Se on tuo lääketiede pitkälle kehittynyttä nykyään.

Vierailija
12/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta itse olen tullut raskaaksi reilu 3vuoden yrittämisen jälkeen primolutin tuella ja kolmannesta primo kierrosta tärppäs. Nyt haluan toista lasta ja terolut vaan pisti hormonit sekasin, tiputtelua ja nyt kun lopetin niin kuukautiset tulivat 2 viikkoa etuajassa. Kesäkuussa lapsettomuushoitoihin kun todettiin toisessa munasarjassa pco. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi