Olen niin ahdistunut että en kohta enää kestä
Mikä tähän auttaisi? Tuntuu että rinnan päällä on raskas paino. Lääkäristä ei apua heru. Sanotaan vaan että kaikkia nyt välillä ahdistaa.
Kommentit (18)
Itke kunnolla, se auttaa. Ja aina uudestaan, kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Sama, koska lemmikki kuoli. Sairastuin myös fyysisesti.
Ei ole mitään syytä herätä.
Ehkäpä joku toinen lemmikki tarvitsee sinua vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kesyrotan menetys on iso asia
Ap, mene toiselle lääkärille. Ahdistukseen kuuluu saada hoitoa.
Kärsin itse ahdistuksesta, tosin lievästä. Kaksi kotikonstia auttoi: kirjoita ylös kaikki asiat, mitkä saavat sinut ahdistuneeksi. Kirjoita sitten tavat tai keinot, mitkä helpottaisivat tilannettasi, tai jos sinulla on esim. katastrofiajatuksia, kirjoita niille vasta-argumentteja.
Toinen asia, mikä auttoi akuuttiin ahdistuskohtaukseen, oli kylmien ja kuumien suihkujen ottaminen vuoron perään (tai kuumasta saunasta kylmään veteen ja takaisin), riittävän monta kertaa.
Kyllä puhuminen ainakin vähän auttaa ja helpottaa, toivottavasti sulla olisi yksi lähi-ihminen joka jaksaisi kuunnella, ilman mitään neuvojen tuputtamista, ovat tämmöiset ystävät kullan arvoisia.
Onko naisena paljon kuormitusta, ahdistusta, oletko itkuinen? Ihan normaalia naiselle, ei vaadi toimenpiteitä
Eihän siihen mitään apua ole kun elämä on muuttunut vaikeaksi , ei siinä hoito auta kun realiteetit toimeentulolle on nollat eikä maailman tilanne ole menossa parempaan suuntaan
Lopeta vihervasemmiston maalaamista uhkakuvista kertovien uutisten lukeminen.
Ahdistus helpottaa heti.
Sain ahdistukseen essitalopraamia. On tehokas ja auttaa koko vuorokauden. Nappi aamulla, helppo muistaa.
Ahdistus on kehon reaktio ajatukseen. Eli tunne. Koita analysoida mistä se ahdistus johtuu. Työstä itsesi siitä tunteesta pois.
Kokeile kärsimyskukkavalmistetta,sedix tai relaxor forte.Yritä jaksaa ulkoilla luonnossa,syödä,nukkua esim melatoniinin avulla,itke jos itkettää,se puhdistaa oloa. Toivon sinulle parempaa vointia!
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan tylsistyneitä.
E ahdistuneita.
Olen niin alistunut että jaan kaikille persettä.
Larppaat ahdistustasi jos et ole saanut siihen lääkäriltä apua.
Kasva aikuiseksi ja mene töihin.
Minua on ahdistanut voimakkaasti jo vuosia, ainoastaan aidolla lomalla ei ahdista. Aito loma tarkoittaa lomaa jossa mun ei tarvitse tehdä
mitään mitä en halua. Tähän auttaisi ainoastaan poistuminen kokonaan työelämästä, mutta ei ole varaa. Tälläkin hetkellä puristava ahdistus. Ulospääsyä ei ole koska perheemme elää lähes täysin minun tuloillani. On tälle nimikin, tätä sanotaan kullatuksi häkiksi. Todellisuudessa haluaisin elää ilman velvoitteita mutta se tarkoittaisi perheen hylkäämistä. Se ei ole vaihtoehto.
M50+