Suomessa on kymmeniä tuhansia yksinhuoltajaäitejä ja ne kaipaa parisuhdetta.
Kommentit (190)
Minä olen täysin yksin kasvattanut lapseni, joka täyttää nyt 18v.
En todellakaan kaipaa parisuhetta, enkä edes miestä yhtään mihinkään.
Aikoinaan niitä oli, mutta lapsen isän jälkeen ymmärsin, että suurin osa miehistä on täyttä paskaa.
Olwn minähi joutunu yksin olemaan 43 vuotta impi vaikka heteropoika olen
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan niitä oli, mutta lapsen isän jälkeen ymmärsin, että suurin osa miehistä on täyttä paskaa.
Ja tämä havainto yhden miehen perusteella. Erittäin kattava tutkimustulos.
Alhaisin asia mihin voi sotkeutua on yksinhuoltaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikertaa sinkkuäitiä kokeillut ja ikinä en enää astu siihen taloudelliseen ansaan. Sinkkuäideille mies on vain Ilmainen lapsenvahti ja lapsen elämän maksaja jolla ei ole mitään sanan valtaa siihen miten lapsi kasvatetaan.
Vaikka jokainen äiti sanoo että "sinun ei tarvi maksaa minun lapsen asioita" niin omissa ja ystävien parisuhteissa se on aina mennyt siihen että vaikka äiti näin sanoo niin silti mies joutuu maksamaan joko suoraan tai epäsuoraan niitä lapsen asioita
Muutaman kuukauden tapailin yhtä isää jolla hänen kaksi lastaan oli hänellä yhden viikonlopun kuukaudessa. Aiottiin viettää iltaa yhdessä kahdestaan juuri ennen lapsiviikonloppua, käytiin ruokakaupassa ja oli tapana maksaa yhteiset ostokset vuorotellen, oli minun vuoroni. Hän alkoi lappaamaan kärryyn jugurtteja yms. muksuilleen olettaen että maksan nekin. En muuten maksanut. En ollut edes tavannut niitä lapsia. Jos olisin suostunut niin tuskin olisi jäänyt yhteen kertaan, ja olin vielä opiskelija ja hän hyvä palkkaisessa työssä. Ei mennyt kauaa kun päätin koko suhteen, enkä enää koskaan aio koskea lapsellisiin pitkällä tikullakaan (siis syitä on monia monia monia muitakin). Eli kyllä ne viikonloppuisätkin voi kuvitella hyötyvänsä lapsettoman (vähistäkin) rahoista, ei ainoastaan äidit.
Siis valitsit vaan p a s k a n miehen, ja nyt leimaat kaikkia sinkkuisejä? Lol.
En itse alkaisi millekään miehen kanssa joka näkee lapsiaan vain yhtenä viikonloppuna kuussa, ellei asialle ole jotain tooooodella hyvää syytä (äiti vienyt lapset väkisillä jonnekin toiselle puolelle Suomea/Eurooppaa tms.). Enkä miehen kanssa, joka vaatii tiukasti vuorotellen maksamista.
Samaa sanoisin toki näille palstaeinareille, jotka onnistuvat löytämään ne surkeimmat naiset.
Vain hölmöläinen alkaa surkean miehen/naisen kanssa, ja leimaa sitten kaikkia. Tämä ketju on täynnä tuollaista oman hölmöyden mainostamista, enimmäkseen miehiltä mutta näköjään naisiltakin.
Ennenminkin vain hölmöläinen lankeaa uudelleen parisuhdeansaan, koska jokainen esittelee parhaita puoliaan suhteen alussa ja huonoimmat valehtelee ja näyttelee sen päälle.
Taas vierität vastuuta muille. Ota itse vastuu ihmissuhdevalinnoistasi.
Aina sun kaltaiset märisee, että ei sitä alussa tiedä jne., mutta miten kummassa muut ympärillä kyllä tajuaa heti, että nyt ei hyvältä vaikuta? AINA sama homma. Miehillä ja naisilla.
Ketju täynnä vastuuttomien lusmujen märinää. Ensin valitaan huonosti, sitten leimataan kaikki. Vaikka peilissä on se ainoa joka tilanteen aiheutti.
Täysin kannan vastuun itsestäni ja lapsistani. Minulla ei ole kuitenkaan velvollisuutta tarjota parisuhdetta yhdellekään miehelle.
Mitä sitten vielä roikut täällä. Hus hus.
Keskustelemassa asiallisesti aiheesta. Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sivulla 6. Vieläkin on epäselvää mikä artikkelin pääpointti on. Eli mihin homma kosahtaa?
Ei kait se oikeasti tuo "miehet ei maksa minun ja lapseni elämää" ollut.
T. Eräs sinkkuäiti
Naisen läskit, naisen wanha ikä, naisen taakkojen aiheuttamat harmit sekä mahdollinen huonovärisyys, ei aikaa eikä tilaisuuksia intiimileikeille eikä seksille.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se mies oli sinulle kuin peilikuva. Ansaitsitte ihan selvästi toisenne ja hyvä, kun et ole koittanut mennä pilaamaan jonkun hyvän miehen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuuri. Mikä tuossa on siis se ongelman ydin? Ei löydy poikaystävää millään, mutta tarjontaa riittää? Mihin homma kosahtaa?
SIihen ettei mies ole varakas ja maksa enemmän kuluja siinä perhearjessa.
Tuokaan ei varmaan ole ongelma jos yh on timmi ja viehättävä.
Tunkenut vesimelonin vi tustaan ja tissit laahaa navan alapuolella. Aika pervot setit sulla jos pidät tämmöistä viehättävänä.
Josko Äkäslompolon suunnilta löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikertaa sinkkuäitiä kokeillut ja ikinä en enää astu siihen taloudelliseen ansaan. Sinkkuäideille mies on vain Ilmainen lapsenvahti ja lapsen elämän maksaja jolla ei ole mitään sanan valtaa siihen miten lapsi kasvatetaan.
Vaikka jokainen äiti sanoo että "sinun ei tarvi maksaa minun lapsen asioita" niin omissa ja ystävien parisuhteissa se on aina mennyt siihen että vaikka äiti näin sanoo niin silti mies joutuu maksamaan joko suoraan tai epäsuoraan niitä lapsen asioita
Muutaman kuukauden tapailin yhtä isää jolla hänen kaksi lastaan oli hänellä yhden viikonlopun kuukaudessa. Aiottiin viettää iltaa yhdessä kahdestaan juuri ennen lapsiviikonloppua, käytiin ruokakaupassa ja oli tapana maksaa yhteiset ostokset vuorotellen, oli minun vuoroni. Hän alkoi lappaamaan kärryyn jugurtteja yms. muksuilleen olettaen että maksan nekin. En muuten maksanut. En ollut edes tavannut niitä lapsia. Jos olisin suostunut niin tuskin olisi jäänyt yhteen kertaan, ja olin vielä opiskelija ja hän hyvä palkkaisessa työssä. Ei mennyt kauaa kun päätin koko suhteen, enkä enää koskaan aio koskea lapsellisiin pitkällä tikullakaan (siis syitä on monia monia monia muitakin). Eli kyllä ne viikonloppuisätkin voi kuvitella hyötyvänsä lapsettoman (vähistäkin) rahoista, ei ainoastaan äidit.
Ymmärrän että et halunnut maksaa, tuloerot yms. mutta itse sairaseläkeläisenä ostin mielelläni työssäkäyvän miehen lapselle pieniä yllätyksiä jo ihan alussa kun en ollut tavannut lasta. Ehkä siksi kun itselläni myös lapsi ja tiedän kuinka se ilahduttaa lasta jos joku huomioi ja osoittaa välittämistä. No, parin kk päästä mies jätti minut kun sanoin etten pitänyt tavasta jolla hän puhui tietystä aiheesta. Ei silti kaduta yhtään mikään mitä hänen lapselle ostin.
mitä yllätyksiä tämä mies osti sinun lapsellesi tuolloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sivulla 6. Vieläkin on epäselvää mikä artikkelin pääpointti on. Eli mihin homma kosahtaa?
Ei kait se oikeasti tuo "miehet ei maksa minun ja lapseni elämää" ollut.
T. Eräs sinkkuäiti
Naisen läskit, naisen wanha ikä, naisen taakkojen aiheuttamat harmit sekä mahdollinen huonovärisyys, ei aikaa eikä tilaisuuksia intiimileikeille eikä seksille.
On lisäksi elintärkeää että mies selvittää syyt miksi yh-nainen on jätetty.
Miten helkkarissa niitä voi olla niin paljon? Ymmärrän, että aina ei avioliitot onnistu ja silloin täytyy erota. Mutta nykyään määrä on valtavan suuri.
minä kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka oli profiilissan kertonut iäkseen 43 vuotta aj että hänellä on vuoroviikoin 9-vuotias tyttö. Hän kirjoitti minulle "tää lapsiasia on mulle tärkeä. Mua ei saa jos ei hyväksy mun lasta". Mä en tiedä, miksi se mulle tollaista kirjoitti, kun en edes ollut vihjannut mitään tuollaista, että en hyväksyisi. Ensitreffien jälkeen hän ei halunnut tavata enää. Sitten parin kuukauden kuluttua hän tuli uudelleen Tinderin korttipinossa vastaan, mutta kas kummaa, hän olikin nuortunut 9 vuotta eli oli nyt 35-vuotias lapseton mies!
Mikähän siinä oli syynä, että hän ei uudessa profiilissaan maininnut mitään lapsestaan? En oikeastaan tiedä, minkä ikäinen hän oikeasti oli, ties vaikka olisi ollut lähes 5-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa niitä voi olla niin paljon? Ymmärrän, että aina ei avioliitot onnistu ja silloin täytyy erota. Mutta nykyään määrä on valtavan suuri.
Puolet avioliitoista päättyy nykyään eroon. Onko se mikään ihme siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yh-äiti deittimarkkinoilla alinta sakkaa, pantavaksi kelpaa, muuta toisen kersat on ehdoton ei.
Yh-isät ovat kyllä hottiksia.
Kenen mielestä.? Kaikki tuntemani naiset, myös yh:t, kiertävät lapselliset miehet kaukaa. Vaikka ei olisi edes yh. Naisen pitää olla miehelle aina ykkönen, siihen ei miehen lapset sovi.
Bullshit. Kukaan hyvä nainen ei kierrä sinkkuisää kaukaa, jos se mies on hyvä mies ja sen kanssa kolahtaa.
Ainoastaan joku tunnevammainen surkimus on sellainen, että rakkautta riittää vain omalle biologiselle lapselle.
Et taida uskoa tuota itsekkään.
Eihän tuo mikään uskon asia olekaan, vaan totuus.
Eli naiset siis valehtelet parisuhdepreferensinsä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä jotka ei minua viehätä eli ei mulle "kelpaa":
- lihavat
- juopot
- bulkkibodarit
- tylsät ja jäykät (eloisan vastakohta)
jne.
Jauhanko näistä netissä tai muutenkaan ikinä missään? En tietenkään, koska minua ei kiinnosta. ;) Hehheh....
Unohdit nepsyt.
-kukaan ei halua aikuista lasta huolehdittavaksi
Noo en mä tiedä mies kyllä vaikuttaa aika ADHD-tyypiltä, mutta lähinnä hyvällä tavalla.
Eli on aktiivinen, intohimoinen ja huolehtivainen! Passiivisuus unohtui listasta, en voisi kiinnostua passiivisesta miehestä. Eläväinen, aktiivinen mies on paras. Sellainen myös isäni oli, joten sellaiseen olen tottunutkin eikä aihetta vaihtaa tottumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yh-äiti deittimarkkinoilla alinta sakkaa, pantavaksi kelpaa, muuta toisen kersat on ehdoton ei.
Yh-isät ovat kyllä hottiksia.
Kenen mielestä.? Kaikki tuntemani naiset, myös yh:t, kiertävät lapselliset miehet kaukaa. Vaikka ei olisi edes yh. Naisen pitää olla miehelle aina ykkönen, siihen ei miehen lapset sovi.
Bullshit. Kukaan hyvä nainen ei kierrä sinkkuisää kaukaa, jos se mies on hyvä mies ja sen kanssa kolahtaa.
Ainoastaan joku tunnevammainen surkimus on sellainen, että rakkautta riittää vain omalle biologiselle lapselle.
Et taida uskoa tuota itsekkään.
Eihän tuo mikään uskon asia olekaan, vaan totuus.
Eli naiset siis valehtelet parisuhdepreferensinsä? Miksi?
Sun tuntemat naiset on siis vain niitä tunnevammaisia surkimuksia?
No, ei yllätä palstalla. Tämä kun on täynnä vastuuttomia miehiä ja naisia, joiden elämäntehtävänä on muiden syyttely ja kimpassa uliseminen milloin mistäkin. Yleensä naisten/miesten paskuudesta. Lattea mieli tuottaa lähinnä tuollaista sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet avioliitoista päättyy nykyään eroon. Onko se mikään ihme siis?
Miksi miehet eivät ole naisten kanssa tasavahvoja vanhempia lapsillensa? Silloin erot eivät vaikuttaisi heidän vanhemmuutensa millään lailla, kun heidän vanhemmuutensa ei kaipaisi naisen kannattelua. Laiskuus ja itsekkyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä jotka ei minua viehätä eli ei mulle "kelpaa":
- lihavat
- juopot
- bulkkibodarit
- tylsät ja jäykät (eloisan vastakohta)
jne.
Jauhanko näistä netissä tai muutenkaan ikinä missään? En tietenkään, koska minua ei kiinnosta. ;) Hehheh....
"Terveisin Pena 55"
Kolahtiko ;D
Ei. Kuinka niin?
Jostain syystä koit halua nimitellä mieheksi ;D
Ei. Kuinka niin?