Suomessa on kymmeniä tuhansia yksinhuoltajaäitejä ja ne kaipaa parisuhdetta.
Kommentit (190)
Pitää olla kalsarilääkäri että kelpaa näille yh mammoille edes .
Olen kissless hugless virgin. Etsin seuraa naisesta jolle olisimme samankaltaisessa elämäntilanteessa.
Ps. En vaadi naiselta enempää kuin olen itsekin.
Ainoa mitä ne kaipaavat on bbc.
Vierailija kirjoitti:
Yh-äideillä on ollut jo mahdollisuus, ja he ovat sen käyttäneet, koska lapsi tai lapsia jo on. Heidän on turha enää valittaa, kun miestä ei löydy.
Kyllä se totta on. Vaikka tulisi toimeen yh-äidin kanssa, niin lapset eivät välttämättä hyväksy suhdetta sekä alkavat kapinoimaan. Lapset tulee kuitenkin aina ensin, sitten vasta uusi puoliso. Vielä naisen ex-mies siihen päälle. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa niitä voi olla niin paljon? Ymmärrän, että aina ei avioliitot onnistu ja silloin täytyy erota. Mutta nykyään määrä on valtavan suuri.
Laiskuus. Ei vaivauduta tutustumaan lainkaan ennen kuin hypätään sänkyyn.
Sellasia miehet nyt vaan on.
Söpöä
Saatko maksusi euroina vai ruplina?
Vierailija kirjoitti:
Maksumuuri. Mikä tuossa on siis se ongelman ydin? Ei löydy poikaystävää millään, mutta tarjontaa riittää? Mihin homma kosahtaa?
Yh-mamman vaatimuslistaan, jota tyrkyttää isäpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuuri. Mikä tuossa on siis se ongelman ydin? Ei löydy poikaystävää millään, mutta tarjontaa riittää? Mihin homma kosahtaa?
SIihen ettei mies ole varakas ja maksa enemmän kuluja siinä perhearjessa.
Kuulostat tosi katkeralta. Ei ne huoli sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niiden kumppanit on? Siis eksät ja miksi?
Juoksivat karkuun
Entä jos exä tulee takaisin ja haluaa yrittää suhdetta uudestaan, vaikka nainen seurustelee jo toisen miehen kanssa? Hän alkaa manipuloida myös lapsia. Tällaisiakin tapauksia nimittäin on, kun exä yllättäen ilmestyy oven taakse vuosien juoksentelun jälkeen ja alkaa vaatia: Kyllä lapsen olisi hyvä luoda suhde isäänsä.
Jos yh-äidillä on hemaisevat teinitytär niin yhtälö saattaa olla toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIihen ettei mies ole varakas ja maksa enemmän kuluja siinä perhearjessa.
Kuulostat tosi katkeralta. Ei ne huoli sinua.
Jostain syystä nämä on tosi katkeria naisille, ja tietty myös yksinhuoltajanaisille. Tai sinkkuäideille ylipäätään, kai se katkeruus ulottuu myös viikko-viikko -äiteihin?
Varmaan sama mekanismi kuin siinä, että ollaan katkeria jos joku nainen on ULKOMAAALAISEN kanssa. Eli joku säälittävä harha siitä, että kaikki naiset om mun ja sit jos ei ookaan, niin itkupotkuraivari ja haukkuminen päälle :D
Samaa ilmiötä ei ole naisilla miehiä kohtaan ollenkaan; meille on aivan se ja sama, onko joku mies yh-isä tai sinkkuisä tai ulkomaaalaisen naisen kanssa tai monen kanssa on pannut vai onko pannut tai mitä ikinä. Tai onko joku mies jossain lihava. Ei kiinnosta.
Tosin ei normaaleja, fiksuja miehiäkään kiinnosta. Vihaiset jakojäännökset ja luonnevammaiset miehet lähinnä ulisee.
Vierailija kirjoitti:
Naiseni tulee olla käyttämätön.
Ai kuten sinä olet?
Onhan nuo jo seksiä saaneet. Ajattelisivat niitä jotka eivät saa koskaan
Ei tässä ole mitään muuta kun se, etten halua naista jolla on lapsi tai lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Se että kaipaa parisuhdetta ei vielä tarkoita että kelpaa parisuhteeseen. Niin monet naiset nykypäivänä on semmoisia että ei kelpaa parisuhteeseen. Parisuhde kun aina on kahden kauppaa mikä ei todellakaan toimi jos toisen asenne on minäminäminä, minä saan tehdä niin kuin itse haluan, minun tahto ja minun vaatimukset eikä minulta saa vaatia mitään. Vielä kun päälle lisätään se että naiset pistää ihan kaiken parisuhteen ja miehen edelle tästä johtuu se että sinkkuöitejö on kiin paljon eikä miehet halua enää parisuhteeseen naisen kanssa. Eihän naisetkaan suostu parisuhteeseen missä olisi vain henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohde jolla ei ole mitään arvoa
Minun " mieheni" on juuri tuollainen, joten kyllä se yleensä menee juuri toisin päin!
Kun aikoinaan tuli ero kaipasin kyllä parisuhdetta, perhe-elämää. yhdessä perheen kanssa tekemistä, arjen ja juhlan jakamista. En mitään seurustelua, tutustumista vieraaseen ihmiseen, ajan jakamista lasten ja kodinhoidon, työn ja uuden ihmisen tapailun kesken. Kun exllä vielä oli uusi valmiina ja miten lapset tämän asian kanssa kipuilivat oli pakko ajatella heitä ja sitä että heillä oli turvallinen pakko missä olla tutussa turvassa.
En seksiä, siihen kyllä terveet kädet riitti, rakastelua ja läheisyyttä välillä kyllä.
Olen deittaillut kolmea naista joilla oli lapsia. Ei enää koskaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kymmeniä tuhansia ma tuja oleskelu lupaa vailla.
Näin. Miksi ma tuja ja näitä vosuja pariteta yhteen?
Kaikki voittaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niiden kumppanit on? Siis eksät ja miksi?
Juoksivat karkuun
Entä jos exä tulee takaisin ja haluaa yrittää suhdetta uudestaan, vaikka nainen seurustelee jo toisen miehen kanssa? Hän alkaa manipuloida myös lapsia. Tällaisiakin tapauksia nimittäin on, kun exä yllättäen ilmestyy oven taakse vuosien juoksentelun jälkeen ja alkaa vaatia: Kyllä lapsen olisi hyvä luoda suhde isäänsä.
Silloin häviäjä on aina uusi kumppani.
Se että on lapsia ja on eronnut on joskus osoitus siitä ettei kykene ajattelemaan kovinkaan pitkälle.
Joko sarkasmia ymmärtää tai ei