Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP varasti vanhuksen rahat

Vierailija
23.09.2026 |

Voi olla törkeämpää enään? Ja tälläinen puolue pitäsisi saada hallitukseen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bde8d119-0cb2-4f17-b46f-b7dba0a4ac3d

Kommentit (248)

Vierailija
121/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin aikoinaan helsingin  maunulassa kun romanikerjäläiskaksikko lähes kantoi muistisairasta mummoa kohti marketin takaista metsikköä aukion takana mahfollisesti putsatakseen tämän. Sen romanikaksikon toiminta ei eroa toimitusjohtajan toiminnasta, ei yhtään.

Jaahas, taidanpa äänestää perussuomalaisia seuraavissa vaaleissa. Kellään Riikka Purran äänestysnumeroa siinä?

Vierailija
122/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle ei ollut määrätty edunvalvojaa, joten sai päättää itse rahoistaan. Toki härskiltä näyttää.

Härskiä se olikin. Ei muut kuin demarit kehtaa moista.

Voin vain kuvitella, mitä meteliä media pitäisi, jos persut tekisivät vastaavaa. Mutta kun omat tekevät, neljäs valtiomahti panee sordiinot päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle ei ollut määrätty edunvalvojaa, joten sai päättää itse rahoistaan. Toki härskiltä näyttää.

Härskiä se olikin. Ei muut kuin demarit kehtaa moista.

Voin vain kuvitella, mitä meteliä media pitäisi, jos persut tekisivät vastaavaa. Mutta kun omat tekevät, neljäs valtiomahti panee sordiinot päälle.

Jos minä olisin kokoomuslainen, joka äänestää suurimman osan Suomen medioista, niin löisin nyrkin pöytään ja sanoisin, että "nyt loppuu se demarien paapominen!"

Vierailija
124/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkös se kutinsa mitä kuulin että Antti Lindeman ja muu retkue aikoo soitella ihmisten ovikelloja ja pyrkiä asuntoihin sisälle?

Vierailija
125/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkös se kutinsa mitä kuulin että Antti Lindeman ja muu retkue aikoo soitella ihmisten ovikelloja ja pyrkiä asuntoihin sisälle?

Kuka hän on?

Vierailija
126/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikkasi mukaan voin mennä geriatria-osastolle ja viedä vanhuksia pankkiin tekemään tilisiirron omalle tililleni? 

Vierailija
127/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytöntä ja moraalitonta toimintaa demareilta. Mutta tuollaisia ne on. Joko uskotte?

Vierailija
128/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo ihan hirveän noloa demareille. Kuvastaa hyvin heidän todellista luonnettaan.

Vierailija
129/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumaketju on helppo päätellä. Vanhus on alkanut puhua, että haluaisi perustaa nimeään kantavan säätiön. Tytär kauhistuu ja alka tehtailla huoli-ilmoituksia. Vanhus joutuu sairaalaan ja päättää toteuttaa viimeisen toiveensa. Kohta aletaankin vaatia edunvalvontaa kun perillinen haluaa rahat.

sairaalasta ehdotettiin edunvalvontaa...

Ja demarit ehdotti että jos mentäs pankkiin ensin?

Vanhus oli kuolemassa, piti kiireellä taluttaa pankkiin. Ilmoittaminen omaisille jäi. Ihan sattumalta? Vanhus pian kuolikin, mutta demareilla on rahat, eli kaikki hyvin.

Vierailija
130/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit puolustaa ettei vanhuksella ollut edunvalvontaa. Kyllä moni 8kymppinen on jo pihalla kuin lumiukko vaikkei edunvalvontaa olisikaan ja aika harvalla taitaa olla. 

Vierailija
131/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perillinen meinasi varastaa. Vabhus saa itse päättää rahankäytöstään, ja oli itse halunnut sen juuri siihen tarkoitukseen. Itse oli mennyt sitä pyytämään, ei kukaan muu.

Vierailija
132/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa huseeraa just tuollaisia demareita. Hirveästi nyysivät kaikkea kaupungilta omiin tarkoituksiinsa. Kuten puutavaraa ym. ym. Eivät ole lainkaan köyhien asialla, vaan kaikki itselle ja heti. 

Nähty on.

Vierailija
133/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumaketju on helppo päätellä. Vanhus on alkanut puhua, että haluaisi perustaa nimeään kantavan säätiön. Tytär kauhistuu ja alka tehtailla huoli-ilmoituksia. Vanhus joutuu sairaalaan ja päättää toteuttaa viimeisen toiveensa. Kohta aletaankin vaatia edunvalvontaa kun perillinen haluaa rahat.

sairaalasta ehdotettiin edunvalvontaa...

Ja demarit ehdotti että jos mentäs pankkiin ensin?

Vanhus oli kuolemassa, piti kiireellä taluttaa pankkiin. Ilmoittaminen omaisille jäi. Ihan sattumalta? Vanhus pian kuolikin, mutta demareilla on rahat, eli kaikki hyvin.

Olisi kiva tietää mitä rahoilla tehdään? Kuka tietää? 

Vierailija
134/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokin on varmaa, niin se on varmaa että kun tämä demarilainen toimitusjohtaja kuolee syöpään - sairaus mitä minä tulen henkilökohtaisesti hänelle rukoilemaan - niin sitten kun hön joutuu Helvettiin, alkaa jokaisen euron takaisinmaksun aika. En halua edes kuvitella kauhuja mitä hänen kehonsa tulee kokemaan Helvetissä. Olen kirjoittanut tämän kommentin jo monta kertaa ja toivon että toimitusjohtaja itse lukee tämän….

Pitäköön myös mielessään, että ei sitä turhaan sanota että karma is a bitch.

Vierailija
135/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perillinen meinasi varastaa. Vabhus saa itse päättää rahankäytöstään, ja oli itse halunnut sen juuri siihen tarkoitukseen. Itse oli mennyt sitä pyytämään, ei kukaan muu.

Höpö höpö. Sos.dem. nainen teki nolon tempun. Siitä kärsii koko puolue.

Vierailija
136/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika epätoivoista selittelyä demareilla, kun itse raahasivat vanhuksen sairaalasta pankkiin. Omaisten vika 🤣

Vierailija
137/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse vanhus halusi perustaa nimeään kantavan säätiön. Asiaa oli valmisteltu pitkään, säätiö perustettu edellisessä Sivistysseuran kokouksessa ja rahan siirtämispäivä sovittu pankin kanssa.

Pitkänlinjan sivistysvaikuttaja oli jättänyt testamentissaan tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt tästä kaksi rikosilmoitusta.

niin paitsi että omaiset olivat tehneet huoli-ilmoituksia, sairaala ehdotti edunvalvontaa ja vanhus retuutettiin sairaalasta pankkiin. Ei ole demarin röyhkeydellä ja ahneudella rajoja, kun saa käden toisen taskuun

Oliko demreilla kiire repiä muistisairas vanhus sairaalasta pankkiin? Koska vanhus pian kuoli, tiesikö piiri, että näin tulee käymään? 

Mitä laki tästä sanoisi?

Tyttärelle ei kerrottu mitään. Tytär kuuli asiasta sattumalta. Sellaista touhua SDP.

Ei tietenkään kerrottu, eihän rahojen varastaminen olisi muuten onnistunut.

Vierailija
138/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitusjohtajahan tulee joutumaan Helvettiin tämän vuoksi. Voin vain kuvitella kauhuja mitän hänen kehonsa tulee kokemaan Helvetissä…

Uskotko ressukka Raamatun tarinoihin?  Missä se helvetti sijaitsee, kun asttologit eivät  sitä ole löytäneet avaruudesta 

Apina. Vaikka et uskoisi että Maa pyöreä - mitä et selkeästikään usko - se ei silti estä sitä että elät maailmassa missä pyöreyden säännöt pätevät.

Vierailija
139/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse vanhus halusi perustaa nimeään kantavan säätiön. Asiaa oli valmisteltu pitkään, säätiö perustettu edellisessä Sivistysseuran kokouksessa ja rahan siirtämispäivä sovittu pankin kanssa.

Pitkänlinjan sivistysvaikuttaja oli jättänyt testamentissaan tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt tästä kaksi rikosilmoitusta.

niin paitsi että omaiset olivat tehneet huoli-ilmoituksia, sairaala ehdotti edunvalvontaa ja vanhus retuutettiin sairaalasta pankkiin. Ei ole demarin röyhkeydellä ja ahneudella rajoja, kun saa käden toisen taskuun

saako sairaalasta kuka tahansa hakea asukkaan/potilaan asioille

Vierailija
140/248 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö seniorikeskusten seiniin laittaa lappu: kielletty kaupustelijoilta ja demareilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme