SDP varasti vanhuksen rahat
Voi olla törkeämpää enään? Ja tälläinen puolue pitäsisi saada hallitukseen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bde8d119-0cb2-4f17-b46f-b7dba0a4ac3d
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksella ei ollut edunvalvojaa, mutta joo: myönnän, ettei tuo kovin kauniilta näytä.
Tuon toimitusjohtajan toiminta tulee johtamaan siihen että hän joutuu helvettiin kun hän kuolee syöpään mitä minä olen alkanut hänelle rukoilemaan eilisestä lähtien. Tämä ei ole taaskaan ensimmäinen kirjoitukseni tästä aikomuksestani. Minä siis rukoilen tuolle toimitusjohtajalle syöpää joka ilta niin pitkään kunnes hän kuolee syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumaketju on helppo päätellä. Vanhus on alkanut puhua, että haluaisi perustaa nimeään kantavan säätiön. Tytär kauhistuu ja alka tehtailla huoli-ilmoituksia. Vanhus joutuu sairaalaan ja päättää toteuttaa viimeisen toiveensa. Kohta aletaankin vaatia edunvalvontaa kun perillinen haluaa rahat.
sairaalasta ehdotettiin edunvalvontaa...
Ja demarit ehdotti että jos mentäs pankkiin ensin?
Vanhus oli kuolemassa, piti kiireellä taluttaa pankkiin. Ilmoittaminen omaisille jäi. Ihan sattumalta? Vanhus pian kuolikin, mutta demareilla on rahat, eli kaikki hyvin.
Olisi kiva tietää mitä rahoilla tehdään? Kuka tietää?
Tulikin tästä mieleen kun laulaja Madonna laittoi miljoonia Afrikan Malawiin lasten koulun rakentamiseen . Lopulta koulua ei tullut mutta koulun johtaja ja lähipiiri ajeli uusilla mersuilla. Sori off topic. Mutta....
Muistuu mieleen, miten ahnaasti ex pm. iski "ilmaisten" aamiaisten kimppuun. "Luuli" että ne kuuluu hänelle. :D
Demari aina luulee niin. Se kun on verissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse vanhus halusi perustaa nimeään kantavan säätiön. Asiaa oli valmisteltu pitkään, säätiö perustettu edellisessä Sivistysseuran kokouksessa ja rahan siirtämispäivä sovittu pankin kanssa.
Pitkänlinjan sivistysvaikuttaja oli jättänyt testamentissaan tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt tästä kaksi rikosilmoitusta.
Rahasto,ei säätiö.
Kumman kauan kesti sen perustaminen. Sitten tuli kiire, kun pappa kaatui ja aivo-ongelmat pahenivat tai päin vastoin ja hänet piti taluttaa pankkiin.
Tytär ei varmasti ollut tehnyt mitään niin hirveää, että se olisi peruste perinnöttömäksi tekemiselle. Vanhuksen ajattelun muutokset aivojen häiriöiden takia olivat tehneet tuhojaan jo vuosia ennen tätä insidenssiä.
Demarit ovat armottomia haaskalintuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloitus on valetta. Vanhus halusi lahjoitta perinnöstään koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa.
Ja oli halunnut tehdä lahjoituksen ennen sairaalaan joutumista. Ihan ymmärrettävää. En minäkään persusukulaisille mitään jättäisi.
Kun demareita epäillään kieroilusta niin palstademari alkaa jankuttaa persuista. Anteeksi nyt vaan mutta tätä hommaa et millään nyt pysty vääntämään persujen niskoille.
Etkä sinä muutaman ihmisen tekoa kaikkien demareitten niskaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkös se kutinsa mitä kuulin että Antti Lindeman ja muu retkue aikoo soitella ihmisten ovikelloja ja pyrkiä asuntoihin sisälle?
EI JUMAL..TA
Toi on kuule hevosenleikkiä tollanen. Onko niillä valmiiksi ruksatut äänestysliputkin mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksella ei ollut edunvalvojaa, mutta joo: myönnän, ettei tuo kovin kauniilta näytä.
Tuon toimitusjohtajan toiminta tulee johtamaan siihen että hän joutuu helvettiin kun hän kuolee syöpään mitä minä olen alkanut hänelle rukoilemaan eilisestä lähtien. Tämä ei ole taaskaan ensimmäinen kirjoitukseni tästä aikomuksestani. Minä siis rukoilen tuolle toimitusjohtajalle syöpää joka ilta niin pitkään kunnes hän kuolee syöpään.
Hyvä ja Helvetin oikein!
Vierailija kirjoitti:
Muistuu mieleen, miten ahnaasti ex pm. iski "ilmaisten" aamiaisten kimppuun. "Luuli" että ne kuuluu hänelle. :D
Demari aina luulee niin. Se kun on verissä.
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan hihhuli lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Hävytöntä ja moraalitonta toimintaa demareilta. Mutta tuollaisia ne on. Joko uskotte?
Kuulehan kultaseni, en ole ikinä varastanut edes tikkaria. -demari
Miettikää nyt ihan järjellä, että geriatrianosastolta käydään 92 vuotias henkilökohtaisesti hakemassa ja talutetaan pankkiin tekemään 100k€ tilisiirtoa! Vain sieluton ihminen tekisi noin. Vaikka kuinka vanhus olisi hourinut, että haluaa laittaa rahansa hömpänpömppään niin olisi pitänyt demarin kellojen ja omantunnon soida!
Onko toi edes yllätys.
Eveliina - hitas - Heinäluoma näyttää suuntaa. Ja iskä Heinäluoma häärii kaasuputkien kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloitus on valetta. Vanhus halusi lahjoitta perinnöstään koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa.
Ja oli halunnut tehdä lahjoituksen ennen sairaalaan joutumista. Ihan ymmärrettävää. En minäkään persusukulaisille mitään jättäisi.
Kun demareita epäillään kieroilusta niin palstademari alkaa jankuttaa persuista. Anteeksi nyt vaan mutta tätä hommaa et millään nyt pysty vääntämään persujen niskoille.
Etkä sinä muutaman ihmisen tekoa kaikkien demareitten niskaa.
Mutta sehän oli demarijärjestö, jota johti demari! Nyt valot päälle siellä pöljä!
"Sivistysrahasto on sosialidemokraattista liikettä lähellä oleva säätiö."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävytöntä ja moraalitonta toimintaa demareilta. Mutta tuollaisia ne on. Joko uskotte?
Kuulehan kultaseni, en ole ikinä varastanut edes tikkaria. -demari
Ehkä et ole vaan huomannut sitä?
Vierailija kirjoitti:
Perillinen meinasi varastaa. Vabhus saa itse päättää rahankäytöstään, ja oli itse halunnut sen juuri siihen tarkoitukseen. Itse oli mennyt sitä pyytämään, ei kukaan muu.
Se kerrotaan jutussakin mutta eiväthän persut ymmärrä lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungissa huseeraa just tuollaisia demareita. Hirveästi nyysivät kaikkea kaupungilta omiin tarkoituksiinsa. Kuten puutavaraa ym. ym. Eivät ole lainkaan köyhien asialla, vaan kaikki itselle ja heti.
Nähty on.
Valehtele lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vassarit puolustaa ettei vanhuksella ollut edunvalvontaa. Kyllä moni 8kymppinen on jo pihalla kuin lumiukko vaikkei edunvalvontaa olisikaan ja aika harvalla taitaa olla.
Oli 92 vuotias, muistisairaudesta kärsivä sairaalahoidossa oleva vanhus.
Hävetkää demarit!
OLI VALMISTELTU PITKÄÄN 😂😂😂😂
Varmasti oli hyvin pedattu homma. Odotellaan, kunnes on ymmärtämätön. Toivottavasti menee käräjille