SDP varasti vanhuksen rahat
Voi olla törkeämpää enään? Ja tälläinen puolue pitäsisi saada hallitukseen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bde8d119-0cb2-4f17-b46f-b7dba0a4ac3d
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi edes yllätys.
Eveliina - hitas - Heinäluoma näyttää suuntaa. Ja iskä Heinäluoma häärii kaasuputkien kans
Ja maakaasuputkikonsultti P. Lipposen (SDP) tienaamat miljoonat Putinin maakaasuputkista. Rauhaputket, jotka aiheutti Euroopan laajuisen energiakriisin.
Tosta on vaikea pistää huonomnaksi. Hyvin se Tytti kyllä yritti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloitus on valetta. Vanhus halusi lahjoitta perinnöstään koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa.
Ja oli halunnut tehdä lahjoituksen ennen sairaalaan joutumista. Ihan ymmärrettävää. En minäkään persusukulaisille mitään jättäisi.
Kun demareita epäillään kieroilusta niin palstademari alkaa jankuttaa persuista. Anteeksi nyt vaan mutta tätä hommaa et millään nyt pysty vääntämään persujen niskoille.
Etkä sinä muutaman ihmisen tekoa kaikkien demareitten niskaa.
Mutta sehän oli demarijärjestö, jota johti demari! Nyt valot päälle siellä pöljä!
"Sivistysrahasto on sosialidemokraattista liikettä lähellä oleva säätiö."
Kaikki Suomen demaritko olivat paikalla?
Esim. minä olen demari mutta en ollut tuollaisesta säätiöstä kuullutkaan ennen tuota juttua.
Mitä aio tehdä puoluejärjestössäsi kun nyt olet demari? Aiotko vaatia ryhtiä vai oletko hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP keksi muutenkin että varkaudesta tulee hyväksyttävää, jopa hyve, kun sitä alkaa kutsumaan veroksi.
Onko Kokoomuksen harjoittama Garden Helsinki-suhmurointi sitä parempaa varkautta oikeiston mielestä 🤭
Tässä ketjussa käsitellään demarien suhmurointia degenerootuneen papan täysin moraalittomasta rahojen kyöräämisestä ennen kuin kuolema korjaa.
Aloita ihmeessä Gardenin-keskustelu jos haluat.
degenerootuneen?
kyöräämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloitus on valetta. Vanhus halusi lahjoitta perinnöstään koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa.
Ja oli halunnut tehdä lahjoituksen ennen sairaalaan joutumista. Ihan ymmärrettävää. En minäkään persusukulaisille mitään jättäisi.
Kun demareita epäillään kieroilusta niin palstademari alkaa jankuttaa persuista. Anteeksi nyt vaan mutta tätä hommaa et millään nyt pysty vääntämään persujen niskoille.
Mutta sehän oli demarijärjestö, jota johti demari! Nyt valot päälle siellä pöljä!
Esim. minä olen demari mutta en ollut tuollaisesta säätiöstä kuullutkaan ennen tuota juttua.
Hyvät naiset ja herrat. Punavihervasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai demarit kiikuta vanhuksia myös äänestämään. Ehkä auttavatkin vähäsen siinä valitsemaan oikean ehdokkaan .
Kyllä. Ja juuri vanhuksia auttavat kirjoittamaan numeron pitämällä vähän kynästä kiinni.
Eikös Ruotsissa vasemmistopoliitikko järjestänyt vilppiä:
Epäilyn mukaan Borlängessä Taalainmaan maakunnassa olisi jaettu äänestyslippuja, joihin oli valmiiksi merkitty vasemmistopuolueen ehdokas Mohamed Abdukadir Ali.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsin-vaaleissa-vaalivilppiepaily…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuu mieleen, miten ahnaasti ex pm. iski "ilmaisten" aamiaisten kimppuun. "Luuli" että ne kuuluu hänelle. :D
Demari aina luulee niin. Se kun on verissä.
Miksi valehtelet?
Kaikkihan muistavat Sannan aamiaismurot. Ne oli kauhean kalliit, samppanjat ym. veronmaksajien piikkiin. Ahne on ahne ja demari on sika-ahne.
Jospa päivittäisit tietosi siitä jutusta, ettei tarvitse paskaa suoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP keksi muutenkin että varkaudesta tulee hyväksyttävää, jopa hyve, kun sitä alkaa kutsumaan veroksi.
Onko Kokoomuksen harjoittama Garden Helsinki-suhmurointi sitä parempaa varkautta oikeiston mielestä 🤭
Tässä ketjussa käsitellään demarien suhmurointia degenerootuneen papan täysin moraalittomasta rahojen kyöräämisestä ennen kuin kuolema korjaa.
Aloita ihmeessä Gardenin-keskustelu jos haluat.
degenerootuneen?
kyöräämisestä?
Keskiviikko ja Persutoimistolla pitsaa ja olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai demarit kiikuta vanhuksia myös äänestämään. Ehkä auttavatkin vähäsen siinä valitsemaan oikean ehdokkaan .
Demarit bussittavat jopa kehitysvammaisia äänestysoikeutettuja äänestämään demareita…
Nukkuva äänestäjä antaa äänensä käytännössä demarin bussittamalle kehitysvammaiselle. Siksi. Pitää. Äänestää.
Siis samaa kuin ruotsissa. Vasemmisto kuskasi somppuja äänestämään , ja oli valmiiksi täytetty lappu.
Näin siis uutisten mukaan
Ottiko meidän demarit mallia Ruotsista? Sieltähän tämä paljin negatiivista ammennetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksella ei ollut edunvalvojaa, mutta joo: myönnän, ettei tuo kovin kauniilta näytä.
Tuon toimitusjohtajan toiminta tulee johtamaan siihen että hän joutuu helvettiin kun hän kuolee syöpään mitä minä olen alkanut hänelle rukoilemaan eilisestä lähtien. Tämä ei ole taaskaan ensimmäinen kirjoitukseni tästä aikomuksestani. Minä siis rukoilen tuolle toimitusjohtajalle syöpää joka ilta niin pitkään kunnes hän kuolee syöpään.
Jeesukselta ei jää mikään huomaamatta...onneksi.
Tukehdu jo jeesukseesi, imbesilli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit bussittavat jopa kehitysvammaisia äänestysoikeutettuja äänestämään demareita…
Nukkuva äänestäjä antaa äänensä käytännössä demarin bussittamalle kehitysvammaiselle. Siksi. Pitää. Äänestää.
Linkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja juuri vanhuksia auttavat kirjoittamaan numeron pitämällä vähän kynästä kiinni.
Eikös Ruotsissa vasemmistopoliitikko järjestänyt vilppiä:
Epäilyn mukaan Borlängessä Taalainmaan maakunnassa olisi jaettu äänestyslippuja, joihin oli valmiiksi merkitty vasemmistopuolueen ehdokas Mohamed Abdukadir Ali.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsin-vaaleissa-vaalivilppiepaily…
Ihan "supiruotsalainen" nimikin. 🤣 Tätähän se vasemmisto on halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle ei ollut määrätty edunvalvojaa, joten sai päättää itse rahoistaan. Toki härskiltä näyttää.
Ei tainnut olla ihan järjissään ja toinen käytti hyväkseen tilannetta. Normaalia demarimaailmassa? Vaikea uskoa että tåmä olisi ainutlaatuinen tapaus, tästä vain joku nosti metelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko orkkuja näistä täysin älyvapaista kommenteistasi?
Kas, demarien puoluetoimistolta käskettiin alapeukuttamaan ketjua. Pian poistuukin.
Kasvoton (vasemmisto)valta se on tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sylettää toi homma
Se on niin syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kas, demarien puoluetoimistolta käskettiin alapeukuttamaan ketjua. Pian poistuukin.
Kasvoton (vasemmisto)valta se on tätä päivää.
Niinpä on. Tuliko demarisäätiö itse laittamaan sananvapaudenkin "kuntoon"?
Sairasta tuo touhu.
Oliko se niin että ulkona on oltava vähintään 20 astetta pakkasta että demari pistää kätensä omiin taskuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aio tehdä puoluejärjestössäsi kun nyt olet demari? Aiotko vaatia ryhtiä vai oletko hiljaa?
Olen demari, en SDP jäsen.
Demari ei häpeä. Missä tuppurainen, täällä jo odotetaan kun aletaan syytellä muita, osaaottamattomia.