Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä lapsettomat vanhukset jää aika heitteille

Vierailija
23.09.2026 |

Sivusta seurannut naapurissa asuvaa ysikymppistä. Olen tehnyt huoli-ilmoituksen mutta ei sekään oikein etene 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa lapsettomat vanhukset suorittavat harakirin ajoissa, kun ei se kotihoito nyt kaikkeen repee. 

Näin on suunnitelma minulla , muutenkaan ei kiinnosta vanhuus vaivoineen .

Vierailija
42/46 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet yksinäiset vanhukset kuolevat yksin kotonaan. Ruumis löytyy sattumalta.

Miten muuten yksinäinen voi kuolla kotiinsa kuin yksin? Eikä kotiin kuoleminen kuulosta lainkaan huonolta vaihtoehdolta. Päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule kuollutta silloin enää kiinnosta.

44/46 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten yksinäinen voi kuolla kotiinsa kuin yksin? Eikä kotiin kuoleminen kuulosta lainkaan huonolta vaihtoehdolta. Päinvastoin.

Mä vähän luulen, että ihmiset, jotka toivovat kuolevansa jossain laitoksessa, lähinnä pelkäävät mahdollisia ennen kuolemaa olevia kovia kipuja. Mikä on ihan ymmärrettävääkin. Toisaalta nykyisin myös yksin asuva voi saada kotisairaalan palvelut. Riippuu vähän tilanteesta. 

Vierailija
45/46 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei siitä enää itse mitään tietäisi, on silti aika ilkeää maata raatona haisemassa kämpässään monta päivää tai viikkoa, ennenkuin joku huoltohenkilö/poliisi/whoever avaa oven ja joutuu yököttävän tilanteen eteen. Kämppä on pilalla ja naapureillekin kurjaa.

Vierailija
46/46 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsettomilla ole yleensä kuitenkin kavereita, toisin kuin me kenellä on lapsia meillä ei ole aikaa muodostaa niin paljon kaverisuhteita. Tai muita sukulaisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi