Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naiset puhuvat abortista oikeutena omaan kehoon?

Vierailija
22.09.2026 |

Sen syntymättömän lapsen kehoonhan he haluavat kajota murhaamalla sen? Onko myös syntyneiden ihmisten murhaajilla” oikeus omaan kehoonsa” eli oikeus käyttää sitä kehoaan muiden murhaamiseen?

Kommentit (1432)

Vierailija
801/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni eksynyt on tässä ketjussa puhunut alkiosta/ sikiöstä että se on loinen tai kasvain. 

Kysymys teille: onko loisella tai kasvaimella lyövä sydän??

Vierailija
802/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeuksia rikkova ketju ilmiannettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni eksynyt on tässä ketjussa puhunut alkiosta/ sikiöstä että se on loinen tai kasvain. 

Kysymys teille: onko loisella tai kasvaimella lyövä sydän??

Se on ihmiselämä, siitä ei pääse mihinkään

Vierailija
804/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan keskustelut rikkoo ihmisoikeuksia? Ei kai sentään?

Vierailija
805/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutalaiset yhdysvalloissa kumosivat yhdessä osavaltiossa aborttikiellon oikeudessa koska se oli heidän uskontonsa vastainen. 

Tuo olisi aivan kaameaa. Missä on kaikkien niiden naisten oikeus, jotka on raiskattu? Jotka eivät halunneet lasta. Ja myös ihan parisuhteessa elävillä, joissa tuota myös tapahtuu. Ja entä esim. kaikki aineidenkäyttäjät yms, häiriöiset, joista ei tule minkäänlaisia kunnollisia vanhempia lapsille ja vanhempien ongelmien ja käytön vuoksi se lapsikin todennäköisesti jo syntymästään asti kärsii noista haitoista, eikä välttämättä edes kehity normaalisti. Kyllä sitä lastakin pitäisi ajatella. Ei kaikki raskaudet ole hyvästä lähtöisin. Saati rakkaudesta.

Raiskauksessa on jo yksi uhri, nainen. Ei pidä tehtä kaksi uhria sur maamalla vauvaa ( ihmiselä alkaa hedelmöityksestä). Vauva on täysin syytön, eikä tule tuomita " isänsä" rikoksesta.

Abortoimalla raiskauksesta alkuunsa saannutta, tapahtuu itse asiassa sama kun itse raiskaudessa: 

Toisen vartaloon kajotaan ilman tämän  lupaa. Raiskauksia ei voi tuomita jos sallii aborttia, se on kaksoismoralismia. 

Raiskaaja pitäisi saada erittäin rankan tuomion, ja odottavaa äitiä pitäisi tukea ja hänestä pitäisi huolehtia kaikin tavoin!

Vierailija
806/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mur haaminen on ihmisoikeus??

Vierailija
807/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mur haaminen on ihmisoikeus??

Murhaaminen ja kehon silpominen ovat ihmisoikeuksien vastaisia. Ottaen huomioon sen, että synnyttäjä ei nykyaikana välttämättä pääse edes sairaalaan sisään. Myös kärsimyksen ja tuskan tuottaminen ovat ihmisoikeusrikoksia.

Vierailija
808/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksessa on jo yksi uhri, nainen. Ei pidä tehtä kaksi uhria sur maamalla vauvaa ( ihmiselä alkaa hedelmöityksestä). Vauva on täysin syytön, eikä tule tuomita " isänsä" rikoksesta.

Abortoimalla raiskauksesta alkuunsa saannutta, tapahtuu itse asiassa sama kun itse raiskaudessa: 

Toisen vartaloon kajotaan ilman tämän  lupaa. Raiskauksia ei voi tuomita jos sallii aborttia, se on kaksoismoralismia. 

Raiskaaja pitäisi saada erittäin rankan tuomion, ja odottavaa äitiä pitäisi tukea ja hänestä pitäisi huolehtia kaikin tavoin!

Mutta sinähän itse olet se kaksinaismoralisti, jolla itse naisella ei ole mitään oikeuksia ja pakko synnyttää, vaikka naisen tai pienen alaikäisen tytön olisi pakko synnyttää lapsi? Jopa siis rais..kattuna?! Ja itse uskon jälleen syntymiseen, että ne kaikki lapset kyllä syntyvät tähän maailmaan, jos niin on tarkoitettu. Joten älä leiki ikinä toisten jumalaa. Ja että ihan saa nämä tuomion ja kiva olla tämän lapsen äiti ja kertoa sille lapselle, että sun "isä" muuten rais..kasi minut ja yhteiskunta pakotti. Voi hyvänen aika sentään, kuinka ahdasmielistä porukkaa. 

Vierailija
809/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä yritetään kovasti poistaa naisten ihmisoikeuksia, mutta ei kai abortin tehneen kutsuminen murhaajaksi nyt sentään poistoperuste ole?

Vierailija
810/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus omaan  kehoonsa ja vauvan kehoon niin kauan kuin se on naisen kehossa.

Vierailija
811/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En ole ymmärtänyt aborttia kannattavia naisia sen jälkeen enää kun sain itse lapsia. Ei omaa lasta voi tappaa. Sen puolesta on valmis tekemään kaikkensa. Kun lapsi liikkuu ja potkii siellä kohdussa ja sen liikkeet tuntee, niin kyllä tasan tarkkaan tajuaa, että oikea, elävä ihminen siellä kasvaa.

Alle 12 viikkoinen ei ilmaise itsestään millaanlailla. 

Se ettei ilmaise itseään ei tarkoita sitä ettei ole ihmisarvoa ( mainitsemasi alle 12 kk sikiö). Tajuttomassa tilassa oleva ihminen ei myöskään ilmaise itseään, mutta ei menetä ihmisarvoaan sen takia. Näiden kahden ero on vain koko, molemmat ovat yhtä arvokkaita ja suojelemisen arvoisia!

Vierailija
812/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinähän itse olet se kaksinaismoralisti, jolla itse naisella ei ole mitään oikeuksia ja pakko synnyttää, vaikka naisen tai pienen alaikäisen tytön olisi pakko synnyttää lapsi? Jopa siis rais..kattuna?! Ja itse uskon jälleen syntymiseen, että ne kaikki lapset kyllä syntyvät tähän maailmaan, jos niin on tarkoitettu. Joten älä leiki ikinä toisten jumalaa. Ja että ihan saa nämä tuomion ja kiva olla tämän lapsen äiti ja kertoa sille lapselle, että sun "isä" muuten rais..kasi minut ja yhteiskunta pakotti. Voi hyvänen aika sentään, kuinka ahdasmielistä porukkaa. 

Emme synny uudstaan tänne maan päälle, meillä on yksi maallinen elämä. Jokainen ihminen on uniikki, ainutlaatuinen yksilö, jokaisella on oma ainutlaatuinen Dna. Ja tuo Dna muodostuu heti hedelmöityksessä!

Vierailija
813/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tässäkin ketjussa kommentoinut tietää, että hänen itsensä elämä alkoi tasan siinä vaiheessa kun munasolu hedelmöityi.

Jos minun siemen olisi jäänyt syöksymättä, minut olisi abortoitu kun minut hedelmöitettiin tai vaikka ennen kehittymistäni pidemmälle, en olisi tiennyt abortista mitään. Asia siis olisi ollut ihan sama.

Abortoitava alkio tai sikiö ei tajua mistään mitään.

Väärin!! Aikoinaan kun sikiötä abortoitiin ja pilkottiin paloihin pois kohdusta, niin jotkut lääkärit lopettivat tekemästä abortteja koska he näkivät ja ymmärsivät jotakin karmeaa!! Tästä on aikaa vuosia kun tämä uutinen levisi, joten en tiedä nykytapaa. 

Suomessa abortteja ei tehdä niin myöhään, että mitään pitää pilkkoa, uuvatti. Ota selvää asioista, ennen kuin kirjoittelet nettiin yhtään mitään.

Sitäpaitsi eiköhän tuo väite paloittelusta ole alun perinkin abortinvastustajien keksimää propagandaa.

Paloitteleminen on jenkkien pro-life-porukan propagandaa. Siinä abortti esitetään tyypillisesti niin, että täysiaikaisen vauvan näköinen sikiö kiskotaan paloina ulos.

Vierailija
814/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy paljon ihmisiä jotka ovat saanneet alkunsa raiskauksesta, ja ovat tyytyväisiä elämäänsä. Heillä on mennyt elämässä ihan hyvin.

Vierailija
815/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittaa, kun en aikoinani abortoinut esikoistani. Toi elämääni pelkkää surua ja negaa. 

Vierailija
816/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tässäkin ketjussa kommentoinut tietää, että hänen itsensä elämä alkoi tasan siinä vaiheessa kun munasolu hedelmöityi.

Jos minun siemen olisi jäänyt syöksymättä, minut olisi abortoitu kun minut hedelmöitettiin tai vaikka ennen kehittymistäni pidemmälle, en olisi tiennyt abortista mitään. Asia siis olisi ollut ihan sama.

Väärin!! Aikoinaan kun sikiötä abortoitiin ja pilkottiin paloihin pois kohdusta, niin jotkut lääkärit lopettivat tekemästä abortteja koska he näkivät ja ymmärsivät jotakin karmeaa!! Tästä on aikaa vuosia kun tämä uutinen levisi, joten en tiedä nykytapaa. 

Suomessa abortteja ei tehdä niin myöhään, että mitään pitää pilkkoa, uuvatti. Ota selvää asioista, ennen kuin kirjoittelet nettiin yhtään mitään.

Sitäpaitsi eiköhän tuo väite paloittelusta ole alun perinkin abortinvastustajien keksimää propagandaa.

Paloitteleminen on jenkkien pro-life-porukan propagandaa. Siinä abortti esitetään tyypillisesti niin, että täysiaikaisen vauvan näköinen sikiö kiskotaan paloina ulos.

" Täysiaikaisen vauvan näköisen sikiön", kyse onkin todellakin täysiaikaisesta sikiöstä, kun aborttia sallitaan syntymään asti!!

Vierailija
817/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on aina 100% oikeus kehoonsa. Yhteiskunnat, uskonnot ja miehet ovat aina yrittäneet rajoittaa naisen itsemääräämisoikeutta. 

Nainen on periaatteessa vapaa sielu. Jonka täytyy vain lentää. 

Vierailija
818/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole propagandaa! Tuolla tavalla sikiön saa nopeasti pois , muuten nainen joutuisi synnyttämään kuolleen sikiön tavallisella alatiesynnytysellä! 

Vierailija
819/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin vastustajat haluavat, että vauvoja aletaan taas hylkäämään metsiin ja kirkon portaille. Ja että alkoholistit ja nistit saavat kehityshäiriöisiä nikotiinivauvoja, jotka päätyvät sitten yhteiskunnan laitokseen loppuelämäkseen. Parhaiten pärjäävät alkavat piikittämään 12-vuotiaana itse ja ryöstämään huumerahat koruliikkeistä.

Vierailija
820/1432 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on aina 100% oikeus kehoonsa. Yhteiskunnat, uskonnot ja miehet ovat aina yrittäneet rajoittaa naisen itsemääräämisoikeutta. 

Nainen on periaatteessa vapaa sielu. Jonka täytyy vain lentää. 

vauvalla on yhtälailla oikeus elämään! 

T. Nainen, joka on kirjoittanut useita viestejä tässä ketjussa, ja miltei kaikki abortinvastaiset viestit viime tunnin aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä