Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naiset puhuvat abortista oikeutena omaan kehoon?

Vierailija
22.09.2026 |

Sen syntymättömän lapsen kehoonhan he haluavat kajota murhaamalla sen? Onko myös syntyneiden ihmisten murhaajilla” oikeus omaan kehoonsa” eli oikeus käyttää sitä kehoaan muiden murhaamiseen?

Kommentit (1425)

Vierailija
1421/1425 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa sekopäisyydessään ja paikkana kerätä iso joukko täysin seinähulluja naisia yhteen toimii varmasti monille muillekin positiivisena herättäjänä.

Joka kerta kun tänne erehtyy lukemaan täysin sekaisin olevien ja erittäin ihmisvihaisten naisten oksennuksia ja aivopieruja, muistaa miten onnellisessa asemassa itse miehenä on. Rakkaus ja kunnioitus omaa ihanaa vaimoa ja lapsiamme kohtaan vain vahvistuu ja samalla tuntee syvää kiitollisuutta itseäänkin kohtaan, että malttoi odottaa naista, joka tekee koko perheen elämästä omalta osaltaan todella tasapainoista ja mukavaa.

Jatkakaa samaan malliin, teette hyvää työtä saadaksenne normaalit ihmiset halveksumaan kaltaisianne naisoletettuja.

Olipa tekopyhä deflektoiva kommentti. Sinä itse halveksit ja vihaat kaikkia naisia, jotka ei elä sinun tavalla, olet sekaisin ja kuitenkin halusit lisätä tuon naisia vihaa sisältävän halveksunta kommentin. Eli et ole yhtään sen parempi vaan aivan yhtä vihaava ja sekaisin kuin sanot muidenkin olevan. Joku syyhän sinulla täytyy olla tuohon oman egosi pönkittämiseen täällä. Mitä isoa syntiä peitteilet? Toisen synnin nosto on oman piilottamista. 

Vierailija
1422/1425 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen keho on osittain miehen omaisuutta

Tavallaan, ja miehen keho vaimonsa.

1. Korinttilaiskirjeen luvusta 7 :4, : "Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon."

Ei siis itsekästä "Mitä MINÄ joka sekunti haluan"-elämää, vaan rakastetaan ja mietitään ennen kaikkea sitä, jonka kanssa on yhdeksi ruumiiksi tultu.

Elämä nyt on muutakin kun raamatun jakeita, emmekä varmuudella tiedä onko kaikki raamatussa jumalasta vai ihmisten sinne lisäämiä. Raamattuun pitää suhtautua kriittisesti. Kukaan ihminen ei omista toisen kehoa tai ole esine. Kyseinen raamatun jae on kyllä melko kontrolloivan ja omistushaluisen ihmisen kirjoittama, oikeastaan aika puistattava. Jokaisella on ihan lainsäädännön turvin oikeus kieltäytyä ja päättää kehostaan, luojan kiitos. Tämä estää ihmisiä päätymästä toisen orjaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1425 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa sekopäisyydessään ja paikkana kerätä iso joukko täysin seinähulluja naisia yhteen toimii varmasti monille muillekin positiivisena herättäjänä.

Joka kerta kun tänne erehtyy lukemaan täysin sekaisin olevien ja erittäin ihmisvihaisten naisten oksennuksia ja aivopieruja, muistaa miten onnellisessa asemassa itse miehenä on. Rakkaus ja kunnioitus omaa ihanaa vaimoa ja lapsiamme kohtaan vain vahvistuu ja samalla tuntee syvää kiitollisuutta itseäänkin kohtaan, että malttoi odottaa naista, joka tekee koko perheen elämästä omalta osaltaan todella tasapainoista ja mukavaa.

Jatkakaa samaan malliin, teette hyvää työtä saadaksenne normaalit ihmiset halveksumaan kaltaisianne naisoletettuja.

Mutta ei toisten halveksiminen sinulle hyvää tee, vaan rumentaa. Minäkään en hauku vaikkapa väkivaltafantasia-miehiä, vaan säälin. Ei vihainen ja sairas ihminen ole onnellinen. 

Puhut kauniisti omasta vaimostasi, keskity häneen ja muuhun hyvään <3 

Älä ymmärrä väärin. En minä ketään halveksi, vaan olen lähinnä surullinen heidän puolestaan, että saavat aivan varmasti jotkut ihmiset myös halveksimaan.

Vierailija
1424/1425 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tekopyhä deflektoiva kommentti. Sinä itse halveksit ja vihaat kaikkia naisia, jotka ei elä sinun tavalla, olet sekaisin ja kuitenkin halusit lisätä tuon naisia vihaa sisältävän halveksunta kommentin. Eli et ole yhtään sen parempi vaan aivan yhtä vihaava ja sekaisin kuin sanot muidenkin olevan. Joku syyhän sinulla täytyy olla tuohon oman egosi pönkittämiseen täällä. Mitä isoa syntiä peitteilet? Toisen synnin nosto on oman piilottamista. 

Miten olisi, jos keskittyisit välillä ihan oman ajatusmaailmasi julkituomiseen. Nyt valehtelet ja kuvittelet miten joku toinen ajattelee ja tuntee. Ja tuollainen  aggressiivisuus ei tee hyvää elimistölle.

Vierailija
1425/1425 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oikein toimi Suomessa nämä amerikkalaisten murhasetit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme