Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naiset puhuvat abortista oikeutena omaan kehoon?

Vierailija
22.09.2026 |

Sen syntymättömän lapsen kehoonhan he haluavat kajota murhaamalla sen? Onko myös syntyneiden ihmisten murhaajilla” oikeus omaan kehoonsa” eli oikeus käyttää sitä kehoaan muiden murhaamiseen?

Kommentit (738)

Vierailija
681/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä abortin tekijältä tuntuu tappaa jo täysin tunnistettava ihminen?

Ei miltään, koska abortoitava alkio ei ole tunnistettava ihminen, vaan millin mittainen möykky.

mihin lajiin tuo " möykky" kuuluu??

T. eri

Möykky mikä möykky, ei kuitenkaan  mitään mitä voi sanoa ihmiseksi.  Sama kuin se sukusolu, lähinnä.

Vierailija
682/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietämätön avoliittojen yleisyydestä Suomessa vai elätkö fantasiamaailmassa?

"Olen täysin tietoinen, mutta avoliitto ei ole Jumalan hyväksymä ."

Uskotko enemmistön suomalaisista menevän helvettiin? Oletko itse hoidon tarpeessa?

Monen ääriuskovaisen avioliitto päättyy eroon. Monen maltillisen uskovaisen tai maallisen parisuhde alkaa avoliitosta ja vakiintuu myöhemmin muotoon avioliitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P. Moraali

Vierailija
684/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton ajatus, että liberaali nainen kantaisi vastuun omista (seksuaali)valinnoistaan.

Abortti on myös vastuun kantamista.

Liberaalin naisen vastuunkantaminen = abortti 😂

Mitä muutakaan se on? Jos nainen tietää ettei ole valmis äidiksi eikä halua lapsen kärsivän siitä ettei äitinsä halunnut häntä, niin on nimenomaan vastuullista laittaa koko raskaus poikki.

Vanha viidakon sanonta: älä levitellen jalkojasi käytä, ellet siemenen tahdo kohtuasi täyttää.

Eikö se sama neuvo pädekään naisille, kun mammat täällä kuorossa määkivät miehille, ettei kannata panna, jos pelkää elatusmaksuja. Minun silmissä abortin ilman todella pätevää syytä tehnyt nainen on jätettä. Ei ansaitse mitään kunnioitusta.

Vierailija
685/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus miehellä on naisen kehoon? Sieltähän ne lapset saavat alkunsa! 
Pysykää kaukana miehistä!

Vierailija
686/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukee aiempia kommentteja mut ite oon joutunut tekee abortin r4iskauksen johdosta ja jopa äiti sanoi että älä pidä sitä lasta kun mulla on skitsofrenia. Mutta vois vaikka tällästä aatteville työntää melonin perseeseen ja sit käskee punnertaa se ulos, te kun ette yhytään naisista ymmärrä

Vierailija
687/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hyvä muuttui pahaksi ja paha hyväksi :(

Vierailija
688/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikkojen lukumäärä on lääketieteellisesti ja moraalisesti tärkeä asia. Suomessa ne on järkevästi määritetty, samoin erikoistapaukset. Toivoisin, että useampi nainen synnyttäisi terveen lapsen vaikka elämäntilanne tms. ei mahdollistaisi lapsen pitämistä. Adoptiolasta on vaikea saada Suomesta.

Vierailija
689/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miltään, koska abortoitava alkio ei ole tunnistettava ihminen, vaan millin mittainen möykky.

T. eri

Möykky mikä möykky, ei kuitenkaan  mitään mitä voi sanoa ihmiseksi.  Sama kuin se sukusolu, lähinnä.

Miehet ei koskaan ole huolissaan niistä kolmesta miljoonasta tuhlatusta elämän potentiaalista r*nkatessaan paperiin. 

Vierailija
690/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Abortin hyväksyminen on täysin ristiriidassa Raanmatun Jumalan kanssa, kuten myös esim samaa sukupuolta olevien ns " avioliitot" !"

Raamatussa on aika paljon erikoisen syvää ystävyyttä samansukupuolisten kesken. Esim. Daavid ja Jonatan, sekä Rut ja Noomi.

Kyse ei ollut seksuaalisesta ystävyyydestä. Ystävyyys voi olla erittäin syvää ilman että olisi kiinnostusta toista kohtaan seksuaalisesti!

Vierailija
691/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun silmissä abortin ilman todella pätevää syytä tehnyt nainen on jätettä. Ei ansaitse mitään kunnioitusta."

Miksi minä kunnioittaisin sinua, joka käytät törkeää kieltä? Lapsi kasvatetaan kun ollaan oikeasti valmiita. Sielu on uskon asia.

Vierailija
692/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausviikkojen lukumäärä on lääketieteellisesti ja moraalisesti tärkeä asia. Suomessa ne on järkevästi määritetty, samoin erikoistapaukset. Toivoisin, että useampi nainen synnyttäisi terveen lapsen vaikka elämäntilanne tms. ei mahdollistaisi lapsen pitämistä. Adoptiolasta on vaikea saada Suomesta.

Niin, abortin kieltäminen kokonaan tekis sukupuolielämästä naiselle hengen vaarallista. Myös silloin, kun lapsi olis toivottava. 

Lääkärit eivät enää suostuisi hoitamaan raskaana olevia ollenkaan pelätessään syytettä laittomasta abortista, jos raskaus menisi jostain syystä lääkärikäynnin jälkeen kesken. 

Vierailija
693/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei abortin tekemällä joudu helvettiin.

Vierailija
694/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain silmissä sikiö ei ole oikeuskelpoinen henkilö, eikä nauti täysistä ihmisoikeuksista ennen kuin on irroitettu äidistä eli syntynyt. 

Vierailija
695/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Abortin hyväksyminen on täysin ristiriidassa Raanmatun Jumalan kanssa, kuten myös esim samaa sukupuolta olevien ns " avioliitot" !"

Raamatussa on aika paljon erikoisen syvää ystävyyttä samansukupuolisten kesken. Esim. Daavid ja Jonatan, sekä Rut ja Noomi.

Kyse ei ollut seksuaalisesta ystävyyydestä. Ystävyyys voi olla erittäin syvää ilman että olisi kiinnostusta toista kohtaan seksuaalisesti!

Mikä hiton uskis täällä paasaa? Mene takaisin jeesuksen syntymän ajoille paasaamaan.

Vierailija
696/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukee aiempia kommentteja mut ite oon joutunut tekee abortin r4iskauksen johdosta ja jopa äiti sanoi että älä pidä sitä lasta kun mulla on skitsofrenia. Mutta vois vaikka tällästä aatteville työntää melonin perseeseen ja sit käskee punnertaa se ulos, te kun ette yhytään naisista ymmärrä

Ehtän sinä ressukka voi tietää miltä synnyttäminen tuntuu.

Vierailija
697/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyse ei ollut seksuaalisesta ystävyyydestä. Ystävyyys voi olla erittäin syvää ilman että olisi kiinnostusta toista kohtaan seksuaalisesti!"

Ei voi olla tulematta vähän mieleen homoeroottiset ihmisuhteet näistä tapauksista.

Vierailija
698/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton ajatus, että liberaali nainen kantaisi vastuun omista (seksuaali)valinnoistaan.

Abortti on myös vastuun kantamista.

Liberaalin naisen vastuunkantaminen = abortti 😂

Mitä muutakaan se on? Jos nainen tietää ettei ole valmis äidiksi eikä halua lapsen kärsivän siitä ettei äitinsä halunnut häntä, niin on nimenomaan vastuullista laittaa koko raskaus poikki.

Vanha viidakon sanonta: älä levitellen jalkojasi käytä, ellet siemenen tahdo kohtuasi täyttää.

Eikö se sama neuvo pädekään naisille, kun mammat täällä kuorossa määkivät miehille, ettei kannata panna, jos pelkää elatusmaksuja. Minun silmissä abortin ilman todella pätevää syytä tehnyt nainen on jätettä. Ei ansaitse mitään kunnioitusta.

Niin, jos pelkäät joutuvasi tilanteeseen, missä nainen saa päättää, pitääkö lapsen vai tekeekö abortin, niin eikö silloin kannattaisi tehdä se johtopäätös että...

käytät itse ehkäisyä, mikäli harrastat seksiä?

Miehet voivat kyllä valita oman ehkäisyn käytön, eikä jättää sitä asiaa vain naisen varaan.

Vierailija
699/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. eri

Ja milloin " möykky" saa ihmisarvon? Onko koko se mikä määrittää oikeuden elää?

Vierailija
700/737 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtän sinä ressukka voi tietää miltä synnyttäminen tuntuu.

Ja sinäkö ressukka tiiät? Ja kuka hullu synnyttäis raiskaajan lapsen, paitsi no ehkä sinä jos olisit nainen eli tunge se meloni pyllyyyn