Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naiset puhuvat abortista oikeutena omaan kehoon?

Vierailija
22.09.2026 |

Sen syntymättömän lapsen kehoonhan he haluavat kajota murhaamalla sen? Onko myös syntyneiden ihmisten murhaajilla” oikeus omaan kehoonsa” eli oikeus käyttää sitä kehoaan muiden murhaamiseen?

Kommentit (327)

Vierailija
301/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin tulisin abortoiduksi kuin syntyisin epätoivotuksi lapseksi. Abortti ei ole vain naisen oikeus, vaan joskus myös lapsen oikeus olla syntymättä huonoon perheeseen.

Mutta se ei abortin vastustajia kiinnosta. Heille tärkeää on vain naisten kiusaaminen ja kontrolloiminen.

Vierailija
302/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehet sitten vinkuu jopa yhden illan panoa ilman kortsua vaikka nainen sanoisi,ettei syö pillereitä? "Mä otan ulos ennenkuin tulee, nouset seisomaan heti niin ei mällit valu kohtuun jne". Ei piitata tippaakaan seuraako touhusta kuppa vai vauva.

Jumalauta mulla on epävakaa personaallisuus ja alkoholiongelma. Jos joku äijä mut paksuksi panee enkä jostain syystä saisi aborttia,niin veisin sen synnäriltä  äijälle ja lykkäisin syliin että hoida pentus, hyvää loppuelämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En ole ymmärtänyt aborttia kannattavia naisia sen jälkeen enää kun sain itse lapsia. Ei omaa lasta voi tappaa. Sen puolesta on valmis tekemään kaikkensa. Kun lapsi liikkuu ja potkii siellä kohdussa ja sen liikkeet tuntee, niin kyllä tasan tarkkaan tajuaa, että oikea, elävä ihminen siellä kasvaa.

Eipä se paljon liiku ja potki muuraman päivän ikäisenä solumöykkynä. Sitä paitsi, ei naista voi rankaista pakottamalla pitää lapsi, jos lapsi on saanut alkunsa esim. väkivallasta. Eikä muutenkaan. 

Vierailija
304/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin tulisin abortoiduksi kuin syntyisin epätoivotuksi lapseksi. Abortti ei ole vain naisen oikeus, vaan joskus myös lapsen oikeus olla syntymättä huonoon perheeseen.

Mutta se ei abortin vastustajia kiinnosta. Heille tärkeää on vain naisten kiusaaminen ja kontrolloiminen.

Jännästi nämä tietyt kaikkia vihaavat miehet tunkee itseään aihealueille jotka ei koske heitä millään tavalla. Oli kyse sitten naisten tai lgbtq+ ihmisten oikeuksista olla olemassa omalla tavallaan.

Vierailija
305/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi nämä tietyt kaikkia vihaavat miehet tunkee itseään aihealueille jotka ei koske heitä millään tavalla. Oli kyse sitten naisten tai lgbtq+ ihmisten oikeuksista olla olemassa omalla tavallaan.

Ideana on hallita niitä muita ihmisiä. Se muiden asioihin puuttuminen on näillä miehillä nimenomaan sitä, että halutaan sanella muille miten pitää olla ja elää. Se hivelee egoa kun on täysi kontrolli asioihin. Siitähän on kyse mm. Ukrainan sodassa. Ei niinkään maa-alueista vaan Putinin egosta jota hivelee kun saa omistaa asioita ja määrätä muita. Abortin vastustamisessa on sama asia: paskat siitä lapsesta, pointtina on saada sanoa naiselle että minä olen se joka määrää elämästäsi.

Vierailija
306/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pro-life siihen asti että muksu naisesta ulos. Sitten loppuu mielenkiinto.

Vierailija
307/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideana on hallita niitä muita ihmisiä. Se muiden asioihin puuttuminen on näillä miehillä nimenomaan sitä, että halutaan sanella muille miten pitää olla ja elää. Se hivelee egoa kun on täysi kontrolli asioihin. Siitähän on kyse mm. Ukrainan sodassa. Ei niinkään maa-alueista vaan Putinin egosta jota hivelee kun saa omistaa asioita ja määrätä muita. Abortin vastustamisessa on sama asia: paskat siitä lapsesta, pointtina on saada sanoa naiselle että minä olen se joka määrää elämästäsi.

Jokaisen pitäisi vastustaa tällaista toimintaa. Surullisinta on ehkä naiset jotka on aivopesty olemaan tällaisten miesten puolella.

Vierailija
308/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En ole ymmärtänyt aborttia kannattavia naisia sen jälkeen enää kun sain itse lapsia. Ei omaa lasta voi tappaa. Sen puolesta on valmis tekemään kaikkensa. Kun lapsi liikkuu ja potkii siellä kohdussa ja sen liikkeet tuntee, niin kyllä tasan tarkkaan tajuaa, että oikea, elävä ihminen siellä kasvaa.

Ai vaikka olisi saanut raiskauksen  jälkeen alkunsa?

Vierailija
309/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sikiö ei pysty elämään ilmaan sen naisen kehoa, ymmärrätkö eron.

Entä sitten? Ei pysty syntynyt vauvakaan eikä kehitysvammainen.

Ei se sikiö ole alkuvaiheissaan mikään ihmisvauva. Se on solukimppu. 

Vierailija
310/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen antaa jynssätä jos ei halua lasta?

Miksi mies vaatii että ei kumia?

Mitä sitten mitä mies vaatii? Naisen ei ole pakko antaa, ei kumilla eikä ilman.

Lopettakaa miehet se r a i s k a a m i n e n ja loisiminen naisen keholla 🤮

Vierailija
311/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sikiö ole mitään pahaa tehnyt. Oikeudenmukaisinta olisi eliminoida se raiskaaja.

Vierailija
312/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 3 aborttia siinä teille miehet miettimistä.

Vierailija
313/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sikiö ole mitään pahaa tehnyt. Oikeudenmukaisinta olisi eliminoida se raiskaaja.

No mitä se naista enää hyödyttää? Hän on jumissa lapsen kanssa jota ei halunnut ja joka muistuttaa traumasta

Vierailija
314/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sikiö ei pysty elämään ilmaan sen naisen kehoa, ymmärrätkö eron.

Entä sitten? Ei pysty syntynyt vauvakaan eikä kehitysvammainen.

Ei se sikiö ole alkuvaiheissaan mikään ihmisvauva. Se on solukimppu. 

Pelkkä solu vielä kohtuun vaeltamassa. Kohdussa ei solukimppua silloin abortti aikaisintaan tehdään. Luulisi että miehille olisi saatu kehiteltyä toimiva ehkäisy mutta ei sitä ole vieläkään. Kondomi on melko epävarma ehkäisy.

Vierailija
315/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus omaan kehoon minä sanon ei rokotteille

Vierailija
316/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka niin kiihkeästi huutavat ettei abortti ole oikein, olisitteko valmiit pitämään lapsen, joka sai alun hirveästä väkivallasta? Tai olisi iso todennäköisyys ettette selviäisi elossa raskaudesta?

Vierailija
317/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt 3 aborttia siinä teille miehet miettimistä.

Montako persh edelmää sulla on?

Vierailija
318/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka niin kiihkeästi huutavat ettei abortti ole oikein, olisitteko valmiit pitämään lapsen, joka sai alun hirveästä väkivallasta? Tai olisi iso todennäköisyys ettette selviäisi elossa raskaudesta?

Suurin osa aborteista on naisilla pelkkä jälkiehkäisy.

Vierailija
319/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänekkäimmin tästä huutaa ne joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Eli miehet jotka ei edes voi tulla raskaaksi.

Siksi voivat huutaa tämmöistä, kun pelkoa omalle kohdalle osumisesta ei ole.

Vierailija
320/327 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa aborteista on naisilla pelkkä jälkiehkäisy.

Niin, ja? Vahinkoja sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän