Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"

Vierailija
22.09.2026 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html

Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.

"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."

Kommentit (508)

Vierailija
481/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa naisten jo olla huo rana kuten haluavat. Antakaa heidän kaikkien tavoitella sitä pientä joukkoa miehiä ja antaa heille kilpaa reikää.

Mikä sulla on hätänä?

Ei, naiset ei ole huo ria. Ei vaikka miten jankuttaisit asiaa. Ihan turhaan katkerana haukut täällä naisia. Et sä silti seksiä saa.

Vierailija
482/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaista paskaa tinder on naisillekin.

Saa olla kyllä aivan äärimmäistä ydinjätettä jos naisena ei kykene saamaan.

Matchejä tulee, mutta miehet hakevat yhden illan seuraa ja minä en. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa naisten jo olla huo rana kuten haluavat. Antakaa heidän kaikkien tavoitella sitä pientä joukkoa miehiä ja antaa heille kilpaa reikää.

Ei naisten tarvitse sinulta tai keneltäkään muulta mieheltä siihen lupia kysellä. Elämme kuten tahdomme. Sinunlaisesi jäävät rannalle ruikuttamaan ja haukkumaan naisia hååriksi, kun voimme halutessamme toimia juuri niin kuin mies on toiminut kautta aikain.

Vierailija
484/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää mennä Tinderiin ja sitten valittaa siitä. Pitää satsata live-tilaisuuksiin kuten harrastuspiireihin jne. Tinderistä puuttuu feromonit, kuinka sieltä voi ketään sopivaa löytää ilman hajusignaaleja?!

Vierailija
485/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät komeista rentuista, jotka käyttävät heitä hyväksi. HS:n miehet vaikuttavat nössöiltä. Ei naiset sellaisia kunnioita. 

Sehän se hienous nykypäivänä onkin, että naiset saavat haluta ihan mitä itse haluavat. Ja tämä kiukuttaa miehiä, joille ei tule naista kuin Manulle illallista.

Ei, vaan nämä itkuiikat itse kuolaavat niiden naisten perään, jotka haikailevat renttujen perään. Loput ovat heille ilmaa. Kehä on valmis, kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa paitsi saalistajien ja huijareiden ja heidän uhriensa kohdalla. Timanttiprinssiin haksahtavat akateemisetkin uranaiset.

Vierailija
486/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaista paskaa tinder on naisillekin.

Joo, kamalaa samanlaista paskaa, että naiset saavat tuhansia matcheja, mutta juuri se täydellinen 10/10 mies ei vain meinaa tulla vastaan, vaan jutun kaltaisia kamalia rumia ei-täydellisiä tavallisia miehiä. Joo, ihan sama. Vit tu teidän kanssa oikeasti. 

Sä et vaan matoaivoillasi ymmärrä, että naiselle 10/10 mies on eri asia kuin sun täydelliset Chadit tai kalsarimallilentäjät.

Vierailija
487/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää mennä Tinderiin ja sitten valittaa siitä. Pitää satsata live-tilaisuuksiin kuten harrastuspiireihin jne. Tinderistä puuttuu feromonit, kuinka sieltä voi ketään sopivaa löytää ilman hajusignaaleja?!

Olen seurannut näitä miehiä miesnäkökulmasta melkoisen pitkään, eivätkä he koskaan esitä itselleen kysymystä miksi toisen pitäisi kiinnostua juuri minusta eikä tuosta toisesta jantterista. Se on oleellista kohtaamisessa ja siitä homma lähtee etenemään. Ei se tarvitse olla kuin joku random ja joskus vähäinenkin yhteinen mielenkiinnon kohde.

Vierailija
488/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo väite että naiset kiinnostuu komeista miehistä. Mä en tehnyt niin. 

Eikä tinder ollut mun juttu. Tapasin mieheni muuta kautta.

Totta se vaikka sinä et niin olisi tehnyt. Mikä siinä ihmetyttää? Onko jäänyt huomaamatta elämän aikana että komeat kiinnostaa naisia enemmän?

Pelkkä ulkonäkö ei johda parisuhteeseen. 

Pelkkä ruma/huono ulkonäkö estää suhteen muodostumisen. 

Pelkkä hyvä ulkonäkö on tavallisesti ensimmäinen seikka joka lopulta johtaa yhteiseen sänkyyn.

Kummasti vaan rumia ihmisiä näkee parisuhteissa jatkuvati. Jos poistuisit kotoasi vaikka Prismaan joku päivä ja pitäisit silmäsi auki, näkisit tämän.

Vierailija
489/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo väite että naiset kiinnostuu komeista miehistä. Mä en tehnyt niin. 

Totta se vaikka sinä et niin olisi tehnyt. Mikä siinä ihmetyttää? Onko jäänyt huomaamatta elämän aikana että komeat kiinnostaa naisia enemmän?

Pelkkä hyvä ulkonäkö on tavallisesti ensimmäinen seikka joka lopulta johtaa yhteiseen sänkyyn.

Sänky = parisuhde miehelle. No tässäpä se taas tuli. Ei ihme, ettei naisia kiinnosta.

Kaiken muun voi tehdä itse paitsi panemisen, joten paneminen on se juttu parisuhteessa.

Ahaa. Sä siis myös käyt keskusteluita itsesi kanssa, kuuntelet itseäsi, halaat ja paijaat itseäsi, olet itsesi kainalossa nukkuessasi. Oletpa sä taitava.

Vierailija
490/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tinder-kokemus sellaiselle miehelle, jota naiset etsii sieltä:

Tää on hauska, kun ulkonäkömies sanoo että ei häntä kiinnosta kirjoitella mitään profiilitekstiä. Ja avaus on aina se että lähettää jonkin giffin. Ja naiset on ihan hulluna silti. Se siitä että pitää hyppiä silmukoiden läpi ja osoittaa pitkällä viestillä olevansa kiinnostunut. Kaikki mitä naiset etsii on se ulkonäkö.

Heh, ja miehet massatykkää kuvattomista profiileistakin.. Kunhan naisella on pulssi, niin käy, niinkö?

Vierailija
491/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti vaan rumia ihmisiä näkee parisuhteissa jatkuvati. Jos poistuisit kotoasi vaikka Prismaan joku päivä ja pitäisit silmäsi auki, näkisit tämän.

Viikonloppuna näin Triplassa oletettavasti n. 40v pariskunnan, jossa nainen oli 160cm ja lähes yhtä lihava, kaksi lasta ja pitkä, komea, rokkitähden näköinen mies. 

Voi toki olla, että mies oli naisen veli tms.

Vierailija
492/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattaisko laittaa se oma tinder näyttämään hyvältä? 37-47v miehillä (oma ikähaarukka) suurimmalla osalla on aivan järkyttävät kuvat itsestään. Missä esimerkiksi hymyt? Espanjassa ja ranskassa ollessani miesten kuvat oli järjestäen kuin yö ja päivä suomalaisten miesten kanssa. Siellä onkin kulttuuri ettå miehet tekevät vaikutusta naiseen. Täällä miehet ovat asenteella että pitää kelvata omana itsenään "tavallinen suomalainen mies" tai "suksikoon akka kuuseen". Niin itsekeskeistä junttia hohhoijjaa.. 

mies näyttää kuvissa itseltään.

naisilla taas on tinderissä niin hienoja kuvia, että tavatessa naista ei livenä edes tunnista kuvien perusteella.

Eli miestenkin pitäisi valehdella kuvillaan. Parinetsinnässä epärehellisyys lyö alkutahdit.

JOhan ne valehteleekin. Käyttää 10-20 vuotta vanhoja kuvia.

Vierailija
493/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Yli 70% aikuisista miehistä on parisuhteissa. Tuskin ne kaikki ovat komistuksia. Jos olisivat, niin sittenhän 70% suomalaisista miehistä olisi komeita.

Vierailija
494/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut vuosia ettei tavis naiset halua mitään tavis miestä. Naisille ulkonäkö on tärkeintä ja tavis nainen on mielummin sinkku kuin tavis miehen kanssa. Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Tavis mies ei saa edes naista vaikka olisi varakas. Olen itse varakas ja olen 20 vuoden aikana saanut jokaiselta tavis naiselta pakit. Eipä tosiaan ole moneen vuoteen enää naiset kiinnostaneet suomessa. Käyn Vietnamissa talvella ja saan seksiä helposti.

Pääsisit halvemmalla kun ostaisit vain suosiolla flesun. Ei tartte aasian köyhiä akkoja käydä köyrimässä maksusta. Lentäminen saastuttaa.

Vierailija
495/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla syntyneenä minua hämmentää suunnattomasti tämä valitus siitä, että komeat/kauniit ihmiset saavat helpommin seuraa. Eikö tuo nyt ole aivan täysin itsestäänselvyys? Ainakin minun nuoruudessani oli. Baareissa eniten huomiota keräsivät kauniit naiset/tytöt ja komeat miehet/pojat. Kukaan ei saanut itkupotkuraivareita. Oliko se kivaa niille vaatimattoman näköisille? Ei varmaan, mutta elämä nyt vain ei aina ole muutenkaan kivaa tai helppoa. 

Vierailija
496/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle kirjoittajalle: näytät syövän jo pillereitä, mutta suosittelen silti lääkärinkäyntiä.

Vierailija
497/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne meni näiden äijien viimeisetkin mahdollisuudet, kun potentiaalinen puolisoehdokas googlaa heidät ja löytää vain ulinaa ja väninää. 

Päinvastoin nämä miehet ovat nyt naisten silmissä kasvattaneet statusta päästyään naamallaan ja nimellään oikein nimekkään hesarin juttuun. Onhan se nähty että heti näiden naisettomien miesten flaksi kasvaa kun tällaiseen saavutukseen päästy, se eräskin naisettomana elämänsä elänyt Arto vai mikä olikaan sai heti naisen tällä tavoin.

Vierailija
498/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tämä ulina jatkuu vuodesta toiseen. Jos olet kalapuikkoviiksinen taikinanaama, jolla on kalkkunanheltta leuan alla, ketunnenätissit, rötköttävä pötsinnyppylä, sen alla pieni pinkki pippelinnuppi ja pituutta koko paskalla 145cm, niin ei kukaan nainen sellaista halua. 

Apuva :'D

Vierailija
499/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne meni näiden äijien viimeisetkin mahdollisuudet, kun potentiaalinen puolisoehdokas googlaa heidät ja löytää vain ulinaa ja väninää. 

Niinhän sitä luulis, mutta naiset ei vaikuta olevan kovinkaan loogisia olentoja. Kirjoittelevat murhaajamiehille vankilaan rakkauskirjeitä ja antavat 3 lastaan kuristaneelle naiselle 2 miljoonaa keräyksessä rahaa ja perustavat jotain tsemppaustilaisuuksia vaaleanpunaisiin vaatteisiin pukeutuneina, tuoden pikkulapsensa mukanaan. Mikä on logiikka tässä? Ota henki minunkin lapseltani? Teit hyvää työtä?

Vierailija
500/508 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan käsitä miksi menevät sinne ja valittavat?!! Ihankuin se olisi joku pakollinen paikka mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi