Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"

Vierailija
22.09.2026 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html

Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.

"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."

Kommentit (491)

Vierailija
441/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitoshullu viettänyt ketjussa jo viisi tuntia putkiin. Vtu mikä luuseri :D

Se tais hetkeks sammua ja nyt heräs vetämään lisää 

Totuuden paljastaa se, ettei teillä ole koskaan mitään vasta-argumenttia, koska olen ihan oikeassa. Ainoa mitä voitte tehdä on raivokas ölinä ja ad hominen. Itse asioihin ette koskaan sano mitään, koska tiedätte että ne ovat 100% totta.

Sinä olet jankannut tässä ketjussa putkeen jo aamu yhdeksästä asti myrkkyspermoista, naisten silpomisista ja yleisestä mielenvikaisesta vuodatustasi. j. Olet kyllä melkoinen onnistuja elämässä.

Myrkkyspermat = 100% totuutta ja faktaa, mitkä tiedekin todistaa.

Naisten silpomiset = 100% totuutta ja faktaa, mistä myös dataa, joskin brändätty ja jargonoitu eri nimellä kuin silpominen. Mutilaatio ja kemiallinen vaikuttaminen totta myös.

Mielenvikaista on sen sijaan kieltää se, mitä silmien edessä tehdään, laittaa sormet korviin ja ölistä silmät kiinni, niinkuin sinä teet.

Vierailija
442/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut vuosia ettei tavis naiset halua mitään tavis miestä. Naisille ulkonäkö on tärkeintä ja tavis nainen on mielummin sinkku kuin tavis miehen kanssa. Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Tavis mies ei saa edes naista vaikka olisi varakas. Olen itse varakas ja olen 20 vuoden aikana saanut jokaiselta tavis naiselta pakit. Eipä tosiaan ole moneen vuoteen enää naiset kiinnostaneet suomessa. Käyn Vietnamissa talvella ja saan seksiä helposti.

Kaikki nyt vasn sinne Thaimaan ja Vietnamin ihanuuteen- miesten paratiisi siellä odottaa teitä💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden paljastaa se, ettei teillä ole koskaan mitään vasta-argumenttia, koska olen ihan oikeassa. Ainoa mitä voitte tehdä on raivokas ölinä ja ad hominen. Itse asioihin ette koskaan sano mitään, koska tiedätte että ne ovat 100% totta.

Sinä olet jankannut tässä ketjussa putkeen jo aamu yhdeksästä asti myrkkyspermoista, naisten silpomisista ja yleisestä mielenvikaisesta vuodatustasi. j. Olet kyllä melkoinen onnistuja elämässä.

Naisten silpomiset = 100% totuutta ja faktaa, mistä myös dataa, joskin brändätty ja jargonoitu eri nimellä kuin silpominen. Mutilaatio ja kemiallinen vaikuttaminen totta myös.

Mielenvikaista on sen sijaan kieltää se, mitä silmien edessä tehdään, laittaa sormet korviin ja ölistä silmät kiinni, niinkuin sinä teet.

Olet vain säälittävä mielenvikainen luuseri, jonka ainut anti on vauvapalstalla jankkaaminen 12 tuntia päivässä. Oikein turhakkeen synonyymi.

Vierailija
444/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaista paskaa tinder on naisillekin.

Tinder on tyypillinen "nuorten ja kauniitten" ihmisten somealusta. Miksi te rumat ja vanhat ihmiset edes tungette itseänne sinne, ihan sama efekti tulee jos menette johonkin nuorten suosimaan pintabaariin, kukaan ei teitä siellä huomioi yhtään mitenkään. Vaikka olen itsekin vanha ja ruma, en onneksi ole sentään tyhmä!!!

Vierailija
445/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin ongelma on se että se ei toimi. Naiselle se toimii, jos haluaa olla ilmainen prostituoitu.

Tosin kyllä nainen sieltä parisuhteenkin löytäisi, mutta se vaatii naiselta sen että ymmärtää ettei ne komeimmat halua kuin ilmaisen h u o r a n ja lakkaa uskottelemasta itselleen muuta.

Ne uskottelee itselleen että se heidän "nappaama" komea mies (jolla on jo kierrossa 10 muuta naista) "seurustelee" heidän kanssaan.

Kai se on jotain kognitiivista dissonanssia. Tietävät alitajunnassaan totuuden. Ettei oikeasti mitään suhdetta ole olemassakaan. Vain panemista viikon parin välein.

Tuo voi olla naiselle ihan hyväkin diili, saa hyvää seksiä ja vaikka lapsenkin hyvägeeniseltä mieheltä. 

Jos vertaa siitä että olisi vuosien suhteessa nylkyttävän rotan kanssa niin kyllä tuo eka paremmalta kuulostaa.

Ehkä, mutta koko kuvion mahdollistaa niiden nylkyttävien rottien maksamat verot joilla maksetaan YH-äitien tuet, päiväkodit ja sairaanhoito.

Ennen (ja tulevaisuudessa) nainen ai pärjännyt yksin lasten kanssa taloudellisesti, siksi tarvittiin se kumppani joka kävi töissä ja maksoi ruuan ja asumisen.

Raha ei ruoki ketään, ruoka on aina tullut luonnosta ja naisilla sekä syntyvillä poikasilla on siihen ihan täysi oikeus. Miehillä on myös täysi vapaus olla tekemättä töitä jos eivät halua palkkaa ja osallistua yhteiskunnan toimintaan. He voivat vaikka perustaa omankin yhteiskunnan, vain taivas on rajana. Tosiasia on, että elämä on laadukasta yhteiskunnassa kaikille, siksi täällä ollaan.

Ennen (ja tulevaisuudessa) nainen ai pärjännyt yksin lasten kanssa taloudellisesti, siksi tarvittiin se kumppani joka kävi töissä ja maksoi ruuan ja asumisen.

En koe naisena mitään pakkomiellettä synnyttää lapsia. Synnytän lapsen vain miehelle joka rakastaa minua ja perhettämme eikä munaansa. Jos kävisi tuollainen ohraleipä että joutuisi jostain syystä olemaan lapsen kanssa jonka isä olisi mätäpaise, lapsen voisi antaa vaikka laitokseen tai jättää susille. Minä en sellaista miestä olisi valinnut, kyseessä olisi siis ollut joko petos, r aiskaus tai muu rikos. Uhrina taasen en olisi myöskään vastuussa rikoshaitoista eli lapsesta.

Vierailija
446/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain säälittävä mielenvikainen luuseri, jonka ainut anti on vauvapalstalla jankkaaminen 12 tuntia päivässä. Oikein turhakkeen synonyymi.

Kuvailit itsesi. Minun elämääni tuo ei korreloi.

Vierailija
447/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut vuosia ettei tavis naiset halua mitään tavis miestä. Naisille ulkonäkö on tärkeintä ja tavis nainen on mielummin sinkku kuin tavis miehen kanssa. Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Tavis mies ei saa edes naista vaikka olisi varakas. Olen itse varakas ja olen 20 vuoden aikana saanut jokaiselta tavis naiselta pakit. Eipä tosiaan ole moneen vuoteen enää naiset kiinnostaneet suomessa. Käyn Vietnamissa talvella ja saan seksiä helposti.

Kaikki nyt vasn sinne Thaimaan ja Vietnamin ihanuuteen- miesten paratiisi siellä odottaa teitä💋

Niin filippiineillähän on se vauvatehdas.

No ei, ei naisia missään päin maailmaa saa hyväksikäyttää ja alistaa alhaisille himoille.

Vierailija
448/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossz tavismies termissä on jotain perisuomalaista anteeksi että olen olemassa -asennetta, älä vain huomaa persoonaani millään tavalla. Itse löysyin naisseuraa olemalla oma itseni ja ylpeä siitä. Miehet opetetaan armeijassa olemaan harmaata ja aivotonta massaa.

Vierailija
449/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit itsesi. Minun elämääni tuo ei korreloi.

Hyvät projisoinnit, kun olet tätä ketjua myrkyttänyt jo 6 tuntia putkeen ja joka kolmas viesti on sinun kirjoittama.

Muista, että vasta sitten, kun myönnät olevasi turha luuseri voit alkaa tekemään asialle jotain.

Vierailija
450/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaista paskaa tinder on naisillekin.

Kaikki aiheesta julkastu data, jonka olen nähnyt, kertoo nimenomaan sitä, että asia ei ole naisille samanlaista, vaan tässä on ero sukupuolten välillä.

Miehet käyttää sitä äppiä ihan eri tavalla kuin naiset. Naiset oikeasti lukee ne profiilit ja katsoo kaikki kuvat ja vetää oikealle vain sellaisia ns. omantyylisiä ihmisiä, joiden kanssa vaikuttaisi olevan jotain yhteistä ja vaikuttaisi profiilin perusteella, että homma saattaisi natsata. Ja odottaa mätsejä vain tällaisten henkilöiden kanssa. Jos mies tosiaan on samanhenkinen, todennäköisyys, että mieskin vetää naisen profiilin oikealle ja match tulee, on paljon korkeampi, kuin jos olisivat ihan eri puusta veistettyjä.

MIehet taas vaan kelaa hirveetä vauhtia niitä profiileja, lukematta mitään, katsomatta muita kuvia vetelevät vaan kaikkea oikealle. Sitten itkevät, kun matchia ei tullutkaan niiden kaikkien 500 naisen kanssa, jotka vetäisi oikealle. Vielä kehtaa valittaa, kun match sitten tulee sen samanhenkisen naisen kanssa, joka onkin vetänyt ko. miehen oikealle. Että kun on liian vähän mätsejä. Kun vaan niiden perässä ollaan, eikä oikeasti edes yritetä mitään sopivaa parisuhdekumppania etsiä.

Toki voi olla, että naisen tulkinta samanhenkisyydestä oli miehestä väärä, ja miestä ei kiinnosta juuri se nainen, jonka kanssa match tuli. Mutta tarviiko siitäkään nyt valittaa.

Kukaan ei lue niitä profiilitekstejä, jos kuvat eivät miellytä. Sillä profiilitekstillä voi sitten erottua edukseen siellä, mutta se rankka esikarsinta tapahtuu ihan vain kuvien perusteella eli ulkonäön.

Meinaatko, että siitä voisi kehittyä hyväkin parisuhde, jos toisen ulkonäkö ei miellytä yhtään? Kyllä sekin nyt vaan saisi jollain tapaa mätsätä, että kokee toisensa viehättäviksi. Se ei tarkoita aina mitään miesmallia tai hunksia, vaan ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä (joku tykkää rokkarista, toinen sporttailijasta, kolmas bisness-lookista). Esim. minä ja ystäväni swaippailimme yhdessä ja hän olisi vetänyt vasemmalle sellaisia miehiä, joista minä kiinnostuin, ja minä olisin vetänyt vasemmalle niitä miehiä, joista hän kiinnostui. Jostain syystä miehet ei suostu ymmärtämään tätä.  

Tiedän monia tinderissä tavanneita, ketkä ovat ihan tavallisen näköisiä. Esim. yksi tinderissä pariutunut kaverini hehkutti miehensä lämpimiä silmiä ja kuinka söpö mies on (ovat siis olleet jo vuosia naimisissa). Minun mielestä hänen miehensä ei ole oikein viehättävä mitenkään. Kyllä jengillä on oikeus mieltymyksiinsä ja parisuhteessa myös kohtuu tärkeää, ettei koe toista luotaantyöntäväksi vaan mieluummin on viehättynyt toisesta.

Jos joku kokee, ettei ole tarpeeksi viehättävä, niin ulkonäköön voi usein jonkin verran vaikuttaa. Aivan kuin vaatetukseen ja kuvien laatuunkin.

Kyllä me ymmärrtään että toinen teistä matchaa sen hunksin kanssa ja toinen sporttailijan. Sinne samaan vajaaseen 20% miesten joukkoon ne valinnat silti osuu kun kaiken ynnää yhteen.

Mikäs sinua estää sporttaamasta, jos naisen seuraan niin kovasti haluat?

Luuletko että joku nainen viehättyy siitä, että rääyt sporttaajista ja hunkseista? :D

Tää se on. Miehet valittamassa siitä kun ei kuulu miesten eliittiin mutta eihän tollanen valittaja voi kuuluakkaan kun ei tee asialle mitään. Ei edes viitsi nostaa edes ihan kevyitä painoja, vaan tyytyy haukkumaan naisia. Nää tyypit on niitä joita kukaan nainen ei halua. Kukaan ei halua uhriutujamiestä joka ei viitsi nähdä mitään vaivaa.

Minä kerran erehdyin parisuhteeseen tällaisen ns kilttimiehen kanssa. Se oli yhtä helvettiä. Hän purki kaiken kaunan, katkeruutensa ja vihansa naisia kohtaan minuun sen 3 kk suhteen aikana, mikä meillä oli. Kaikki ne pettymykset, kun ei yläasteella saanut siitä luokan teiniprinsessaa, ja niitä instabeibejä, joille kävi niitä liekki- ja sydänemojeita painamassa Instassa. Kaiken vihan ja katkeruuden omassa elämässään..

Tämä. Kilttimies tarvitsee terapiaa/äitihahmon, ei parisuhdetta. 

Vierailija
451/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Kyllä se parisuhde vielä ap:llekin löytyy. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
452/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi vain oppia, että vieläkin ainut asia minkä takia heistä välitetään on, että mitä he pystyvät tekemään tai tuottamaan. Ei kukaan katso sinua ihmisenä sen pidemmälle eikä edes pidä ihmisenä, jos et tuota jotain yhteiskuntaan.

Sitten pitäisi myös oppia kohtelemaan yhteiskuntaa samalla tavalla, että jos yhteiskunta ei tuota sinulle jotain niin miksi koittaisit olla ystävällinen tai kohtelias muille, jotka pitävät sinua vain taloudellisen hyvän tuotantoyksikkönä.

Vierailija
453/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ton huomasi jo 20v sitten nettideittaillessa. Seinille sai puhua ja ketään ei kiinnostanut. Maksullisella paketilla sitten pääsi kattelemaan vähän vastapuolen tilastoja, niin onhan se aika selvää, että 10- 100x katselu / viestimäärästä on helpompi se machikin kaivella. :D 

En mä silti ole kade naisille. Saatanan työmaa varmaan perata tosta järkevät ja ennen kaikkea sellaiset joiden kanssa olisi molemmin puoleista kipinää. 

Kaikenmaailman miesasiamiestä ja Puaoppinutta haahuiljiaa kuluttamassa hengitysilmaa, ja kaupan päälle vielä niitä ihan rehellisiä mulqvistejä. Jotka on tottunu saamaan mitä haluaa. 

Just tämän vuoksi mä lopetin Tinderin käytön kokonaan. Se meni työstä, eikä sieltä jäänyt käteen mitään. Käytän aikani paremmin ja olen aloittanut pari uutta harrastusta, joiden kautta olen tavannut useita miehiä. Mutta se erityinen on vielä hakusessa. Ennenkaikkea nyt käytän aikani asioihin jotka liikuttaa mua ja jossa voin tavata miehiä kasvokkain kivojen harrastuslajien pareissa. Kasvokkain näkee heti onko kipinää vai ei. 

Vierailija
454/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useamman kerran ladannut ja poistanut Tinderin. Ei vain ole mun juttu deittisovellukset ja sivustot. En pidä nettideittailusta. Tinder tuli aikana jolloin olin parisuhteessa ja eron jälkeen sitä piti tietenkin koittaa. Juu ei kiitos. Olihan ennen edellistä parisuhdettakin nettisivustoja missä ihmiset kohtavasivat, mutta en ole kokenut tuota omaksi jutuksi. Mä kohtaan miehet mielummin ihan livenä ensimmäistä kertaa. Mulle on todella iso kynnys lähteä tapaamaan netissä tavattua ihmistä. Ei vain toimi. 

Toki en edes etsi parisuhdetta koska en koe sellaiseen tarvetta. En etsi myöskään seksiseuraa. Yhden miehen tapasin seksin merkeissä Tinderin kautta ja totesin, että ei ole tämäkään mun juttu. Nykyään on seksisuhde miehen kanssa jonka tunsin entuudestaan. Sopii mulle paremmin tällainen. 

Vierailija
455/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Kyllä se parisuhde vielä ap:llekin löytyy. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi tuotanoinaa ja palttiarallaa.

Tuotanoinaa ja palttiarallaa Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Kiitos tästä Nyt olen löytänyt onnen avaimet 🗝

Vierailija
456/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää yhtään noiden joidenkin nuorten (?) miesten obsessiota siitä, että naiset kiinnittäisivät niin paljon huomiota ulkonäköön tai että joku 1 % miehistä saisi kaikki naiset. Se on vain niin uskomatonta idiotismia. Itse olen esim. heikkona H-P Björkmaniin, hänessä on niin paljon lahjakkuutta ja heittäytymistä. Ottaisin heti jos kelpaisin (nythän hän on varattu).

Vierailija
457/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista vieroittautuminen olisi kaikista viisainta niin ei tarvi hakata päätä seinään.

Vierailija
458/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä etsii ja moni tuttuni on löytänyt niistä piireistä kumppanin.

Vierailija
459/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jaksaa selittää että miehessä vain on jotain vikaa, jos tinderistä ei löydy. Mutta todellisuus on tämä. Jos nainen kokeilee ystävämiehen profiililla tinderiä hän masentuu siihen minkälaisia naiset ovat siellä:

Vierailija
460/491 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi pyytää tavis naisia treffeille kasvotusten niin huomaatte  miten pakkeja tulee. Olen itse pyytänyt naisia kasvotusten treffeille paljon eikä kukaan 200 naisesta lähtenyt. Ei varmaan kelpaa 167 cm 75 kg mies - 160 cm naiselle. Yksi nainen huusi minulle että olen sairaan lyhyt emmä voi lähtee treffeille. Yks nainen haukkui minut lihavaksi vaikka oli itse lihava. Minä sentään painoin noin 75 kg ja se varmasti enemmän.

ja "lähestyminen" on luokkaa ööö ööö en ymmärrä, lähdetkö treffeille?

*lähdetkä TUTUSTUMAAN tai KAHVILLE

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan