HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html
Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.
"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."
Kommentit (429)
Ekassa kuvassa näkyy killuttimia ja paksut viikset. Kenelle se on ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tosi valikoivia. Ovat itse 100 % taviksia ja swaippaa kaikki tavismiehet pois. Sitten kerta toisensa jälkeen huomaa että ne kiinnostavat miehet halusivat vain seksiä ja sitäkin usein vain kerran. Kehittävät katkeruuden miehiä kohtaan ja tulevat tänne haukkumaan inceleiksi niitä jotka swaippasivat vasemmalle.
ei pidä paikkaansa. Ihan samalla tavalla ne tavismiehetkin haluavat deittailla vain niitä upeita naisia. Tai jos joku tavismies tyytyykin tavisnaiseen, niin hän ei jaksa panostaa siihen deittailuun vaan koko ajan hänellä jyskyttää päässä ajatus, että "ehkä mä vähän paremmankin naisen läydän jamä sitten panostan siihen naiseen".
Minä olen tavallinen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 67 eri miehen kanssa. Näistä miehistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Ja suurin osa noista miehistä on ollut ihan tavallisia, jotka itsekin ovat valittaneet sitä, kun ei tule matchejä ja niin harvoin pääsee treffeille.
Minun kaveri on ihan tavismies ja tinderissä. Etpä häntä swaipannut oikealle. Kuten teidän kaltaiset naiset eivät koskaan tee. Hän ei siis saanut yhtäkään aitoa mätchiä, pelkästään huijareita ja huo ria.
Tavismies kuvittelee että hän pääsee loisimaan naisen seksuaalisuuteen ilmaiseksi.
Näin ei ole KOSKAAN ollut, ei koskaan.
Mies elättää naista, niin nainen antaa miehen tehdä tarpeitaan tähän, on tälle mukava ja synnyttää miehen lapset.
Mistä olette edes saaneet päähänne tämän kuvitelman, että nainen huvikseen harrastaisi tavismiehen jäteastiana olemista?
Jos nainen on vastuussa itse itsestään niin hän valitsee parhaan perimän oman sukulinjansa jalostamiseksi ja yhteiskunnan kannalta.
Miten tavismies on tällainen?
Ja vaikka tuon osan skippaisi - siis sen että nainen jostain mielenhäiriöstä ilmaiseksi kantaisi tavismiehen lapsen omalla kustannuksellaan ja haitallaan, ja mies veisi lapsesta omistusoikeuden ja tuhoaisi lapsen elämää valtion kanssa kilpaa - niin miksi nainen tämän lisäksi vielä toimisi tällaiselle miehelle ilmaisena s eksiorjana ja eksklusiivisena h uorulina ilman mitään korvausta useita vuosia?
Olette täysin pimahtaneita jos luulette että joku nainen suostuu tällaiseen
Nainen tulee maksamaan miehille aina tavalla, tai toisella. Ikuinen totuus.
Mies ja parisuhde maksaa naiselle enemmän, aina. Ainoa mistä nainen saa edes vähän takaisin on hyvä parisuhde. Tavallinen ja huono maksaa naiselle aina.
Mies taas hyötyy aina parisuhteesta, sina, vaikka se olisi huonokin, siksi miehet niin epätoivoisesti haluavat sitä. Miehen terveys, elämänlastu, onnellisuus ja talous on parisuhteessa parempi- naisen kustannuksella. Tämä on tutkimustietoa eli oikeasti se ikuinen totuus.
Jotta mies siis pääsisi hyötymään tuosta edusta, jänen oikeasti kannattaisi kehittää itseään. Eli olla naiselle sen parisuhteen arvoinen. Olla tasa- arvoinen, tukea naista emotionaalisesti, olla läsnä, kuulla ja kuunnella, pitää huolta, hoivata ja arvostaa ja olla tukena. Jakaa se hyvä arki hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on todella mielenkiintoinen artikkeli ja vahvistaa naisiin liitetyt stereotypiat oikeaksi. Oikeastaan Tinderin voisi nimetä uudelleen GoldDiggereiden tai SugarBabyjen temmellyskentäksi. Vertailun vuoksi nuo herrat voisivat kokeilla millaisia mätsejä tulisi vaikkapa Thaimaasta.
Ihan tavisnaisenakaan en suostuisi liittoon miehen kanssa joka ei alusta asti osoita ymmärtävänsä rooliaan perhedynamiikassa, eli elättämistä.
Jos nainen hoitaa 100% perheen vastuista synnytyksistä elatukseen niin mitä se mies siinä kuviossa loisii? Menkööt muualle.
Tämä on ymmärrettävä lähtökohta, mutta eikö fiksu nainen katso ennemmin millaista kehityspotentiaalia miehessä on? Mies voi olla nuorena tuhlaripoika, menevä ja putkiaivoinen, mutta hyvässä seurassa hänestä voi kasvaa mitä mainioin puoliso. Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Älä koskaan valitse kumppania potentiaalin tai sen mukaan, millaiseksi kuvittelet voivasi hänet muuttaa.
Miehen pitää olla siis valmis paketti, jota naiset odottavat maalilinjalla. Itsehän naisten ei tietenkään pidä itseään kehittää mihinkään suuntaan ja silti miehen pitää tukea kaikessa?
No en minä ainakaan lähtisi jotain keskenkasvuista jöllikkää opettamaan kuinka ollaan vastuullinen aikuinen. Eikä tarvitse sinunkaan.
Selittääkö tämä naisten syrjähypyt? Näytä minulle mies (poika), joka osaa räplätä toosaa siten kuin pitää heti synnyttyään. Kierrätysmiehillä taito on sormissa ja ehkä jopa kielessään.
- Eri
Oma mieheni oli tässäkin proaktiivinen, oli lukenut paljon naisten kirjoittamia kirjoja, joissa kuvailtiin naisille miellyttävää seksiä. Itsekin luin ja katsoin opetusvideoita jo ennen ensimmäistä kertaa, noloa se olisi mennä sokeana räpläämään. Ilmeisesti jotkut kehtaa.
Miehen täytyykin opetella tehokkaaksi orgasmintuottajaksi.
Ehdottomasti, vaikka nainen sattuisi olemaan frigidi aseksuaali joka ei milllään tunnetulla tai tuntemattomalla keinolla saisi orgasmia.
- Eri
Jos naista ei kiinnosta seksuli niin sitten parisuhde voi olla vaikka 60-80 vuoden päänsilittelysuhde. Nainen voi synnyttää 1-2 lasta riippuen miehen taloudellisesta tilanteesta.
Orgasmi ei ole minkään elämän edellytys, miehestäkin saa pallista siemenen ulos vaikka neulalla tai skalpellilla. Tätä soisikin tapahtuvan enemmän ja enemmän, kun naistenkin vatsoja ja kohtuja lisääntyvästi silvotaan.
Tasa-arvo ensin, miehet samaan silpomisrumbaan ja alisteiseksi naisten tarpeille ja haluille muutamaksi vuosituhanneksi.
Tasa-arvo on haihattelua. Luonnossa mikään ei ole tasa-arvoista. Mutta mitä lisääntymiseen tulee, niin miten sen impotentin lisääntymiselimen saa lusikoitua pimppiin niin, että se vielä laukeaisi ja tuottaisi lisääntymisen kannalta välttämättömiä siimalla uiskentelevia soluja?
Vierailija kirjoitti:
Ekassa kuvassa näkyy killuttimia ja paksut viikset. Kenelle se on ajateltu.
Ja hän on bi, eikö niin. On paljon ihmisiä, jotka eivät hyväksy tuota, sekä naisissa, että miehissä. Tuo asettaa jo aika paljon rajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaista paskaa tinder on naisillekin.
Kaikki aiheesta julkastu data, jonka olen nähnyt, kertoo nimenomaan sitä, että asia ei ole naisille samanlaista, vaan tässä on ero sukupuolten välillä.
Miehet käyttää sitä äppiä ihan eri tavalla kuin naiset. Naiset oikeasti lukee ne profiilit ja katsoo kaikki kuvat ja vetää oikealle vain sellaisia ns. omantyylisiä ihmisiä, joiden kanssa vaikuttaisi olevan jotain yhteistä ja vaikuttaisi profiilin perusteella, että homma saattaisi natsata. Ja odottaa mätsejä vain tällaisten henkilöiden kanssa. Jos mies tosiaan on samanhenkinen, todennäköisyys, että mieskin vetää naisen profiilin oikealle ja match tulee, on paljon korkeampi, kuin jos olisivat ihan eri puusta veistettyjä.
MIehet taas vaan kelaa hirveetä vauhtia niitä profiileja, lukematta mitään, katsomatta muita kuvia vetelevät vaan kaikkea oikealle. Sitten itkevät, kun matchia ei tullutkaan niiden kaikkien 500 naisen kanssa, jotka vetäisi oikealle. Vielä kehtaa valittaa, kun match sitten tulee sen samanhenkisen naisen kanssa, joka onkin vetänyt ko. miehen oikealle. Että kun on liian vähän mätsejä. Kun vaan niiden perässä ollaan, eikä oikeasti edes yritetä mitään sopivaa parisuhdekumppania etsiä.
Toki voi olla, että naisen tulkinta samanhenkisyydestä oli miehestä väärä, ja miestä ei kiinnosta juuri se nainen, jonka kanssa match tuli. Mutta tarviiko siitäkään nyt valittaa.
Kukaan ei lue niitä profiilitekstejä, jos kuvat eivät miellytä. Sillä profiilitekstillä voi sitten erottua edukseen siellä, mutta se rankka esikarsinta tapahtuu ihan vain kuvien perusteella eli ulkonäön.
Meinaatko, että siitä voisi kehittyä hyväkin parisuhde, jos toisen ulkonäkö ei miellytä yhtään? Kyllä sekin nyt vaan saisi jollain tapaa mätsätä, että kokee toisensa viehättäviksi. Se ei tarkoita aina mitään miesmallia tai hunksia, vaan ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä (joku tykkää rokkarista, toinen sporttailijasta, kolmas bisness-lookista). Esim. minä ja ystäväni swaippailimme yhdessä ja hän olisi vetänyt vasemmalle sellaisia miehiä, joista minä kiinnostuin, ja minä olisin vetänyt vasemmalle niitä miehiä, joista hän kiinnostui. Jostain syystä miehet ei suostu ymmärtämään tätä.
Tiedän monia tinderissä tavanneita, ketkä ovat ihan tavallisen näköisiä. Esim. yksi tinderissä pariutunut kaverini hehkutti miehensä lämpimiä silmiä ja kuinka söpö mies on (ovat siis olleet jo vuosia naimisissa). Minun mielestä hänen miehensä ei ole oikein viehättävä mitenkään. Kyllä jengillä on oikeus mieltymyksiinsä ja parisuhteessa myös kohtuu tärkeää, ettei koe toista luotaantyöntäväksi vaan mieluummin on viehättynyt toisesta.
Jos joku kokee, ettei ole tarpeeksi viehättävä, niin ulkonäköön voi usein jonkin verran vaikuttaa. Aivan kuin vaatetukseen ja kuvien laatuunkin.
Kyllä me ymmärrtään että toinen teistä matchaa sen hunksin kanssa ja toinen sporttailijan. Sinne samaan vajaaseen 20% miesten joukkoon ne valinnat silti osuu kun kaiken ynnää yhteen.
Mikäs sinua estää sporttaamasta, jos naisen seuraan niin kovasti haluat?
Luuletko että joku nainen viehättyy siitä, että rääyt sporttaajista ja hunkseista? :D
Tää se on. Miehet valittamassa siitä kun ei kuulu miesten eliittiin mutta eihän tollanen valittaja voi kuuluakkaan kun ei tee asialle mitään. Ei edes viitsi nostaa edes ihan kevyitä painoja, vaan tyytyy haukkumaan naisia. Nää tyypit on niitä joita kukaan nainen ei halua. Kukaan ei halua uhriutujamiestä joka ei viitsi nähdä mitään vaivaa.
SIITOSHULLU ON VAMMAINEN PASKAJANKKAAJA SIITOSHULLU ON VAMMAINEN PASKAJANKKAAJA
Minusta nuo oli kaikki keskimääräistä paremman näköisiä (geenikomeusmielessä, sonninrenkaat ei tietenkään kaikkia viehätä). Vallankin järjestyksessä toinen, oikein sellainen siltalan pehtoori - tyyppi joka yleensä miellyttää naisia.
Tuhannet rumemmatkin miehet ovat parisuhteessa, joten olisiko lopultakin myönnettävä että ihmisten tulee pariutua IRL ja poistua tinderistä?
Ketjun naiset ovat oikea tietotoimisto. Kysykää heiltä näitä viisauksia. Ovat yhteen mieheen kompastuneet ja seurauksena kaikki miehet ovat sikoja.
Hirveää paskaa tän ketjun naiset. Vellovat toksisessa feminismissään.
Musta jotenkin tuntuu, että 95% niistä, ketkä eivät löydä itselleen sitä seuraa jostain töistä, harrastuksista, baarista ym, niin eivät myöskään löydä sitä seuraa Tinderistä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sellainen käsitys, että Tinderiin ajautuu naisten ja miesten pohjasakka. Eli siis he, jotka eivät onnistu pariutumaan muuten. Siellä he sitten aiheuttavat toisilleen yhä uusia ja uusia pettymyksiä sekä turhautumista vastakkaiseen sukupuoleen. 😞
N27
Kuulehan kakara. Aika moni meistä on ollut naimisissa aikasemmin ja lapsiakin on. Nykyaikana kaikki on netissä ja deittiapeissa. Huomaat sitten kun olet siitä ekasta miehestäs eronnut, jonka opiskelijana tapasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tosi valikoivia. Ovat itse 100 % taviksia ja swaippaa kaikki tavismiehet pois. Sitten kerta toisensa jälkeen huomaa että ne kiinnostavat miehet halusivat vain seksiä ja sitäkin usein vain kerran. Kehittävät katkeruuden miehiä kohtaan ja tulevat tänne haukkumaan inceleiksi niitä jotka swaippasivat vasemmalle.
ei pidä paikkaansa. Ihan samalla tavalla ne tavismiehetkin haluavat deittailla vain niitä upeita naisia. Tai jos joku tavismies tyytyykin tavisnaiseen, niin hän ei jaksa panostaa siihen deittailuun vaan koko ajan hänellä jyskyttää päässä ajatus, että "ehkä mä vähän paremmankin naisen läydän jamä sitten panostan siihen naiseen".
Minä olen tavallinen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 67 eri miehen kanssa. Näistä miehistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Ja suurin osa noista miehistä on ollut ihan tavallisia, jotka itsekin ovat valittaneet sitä, kun ei tule matchejä ja niin harvoin pääsee treffeille.
Minun kaveri on ihan tavismies ja tinderissä. Etpä häntä swaipannut oikealle. Kuten teidän kaltaiset naiset eivät koskaan tee. Hän ei siis saanut yhtäkään aitoa mätchiä, pelkästään huijareita ja huo ria.
Tavismies kuvittelee että hän pääsee loisimaan naisen seksuaalisuuteen ilmaiseksi.
Mies elättää naista, niin nainen antaa miehen tehdä tarpeitaan tähän, on tälle mukava ja synnyttää miehen lapset.
Mistä olette edes saaneet päähänne tämän kuvitelman, että nainen huvikseen harrastaisi tavismiehen jäteastiana olemista?
Jos nainen on vastuussa itse itsestään niin hän valitsee parhaan perimän oman sukulinjansa jalostamiseksi ja yhteiskunnan kannalta.
Ja vaikka tuon osan skippaisi - siis sen että nainen jostain mielenhäiriöstä ilmaiseksi kantaisi tavismiehen lapsen omalla kustannuksellaan ja haitallaan, ja mies veisi lapsesta omistusoikeuden ja tuhoaisi lapsen elämää valtion kanssa kilpaa - niin miksi nainen tämän lisäksi vielä toimisi tällaiselle miehelle ilmaisena s eksiorjana ja eksklusiivisena h uorulina ilman mitään korvausta useita vuosia?
Avioliitto on patriarkaattisen yhteiskunnna taloudellinen sopimus, jossa mies saa seksiä ja nainen turvaa itselleen ja lapsilleen.
Molemmat saavat (tai ainakin kuvittelevat saavansa) yhteiskunnassa statusta perheenisänä ja valittuna vaimona, mistä pidetään kiinni silloinkin kun taustalla on avio-ongelmia ja rakkaudettomuutta.
Turvaa miltä tarkalleen ottaen? Oma puoliso on edelleen tilastollisesti naisen suurin uhka. Siis mies. Ei mies oikein voi perustella omaa olemassaoloaan sillä, että mies uhkaa naista, se on plus miinus nolla. Tai itse asiassa se on miinus, ryöstöön verrattava skenaario. "Anna minulle pimppiä ja ole orjani niin sinulle ei käy huonosti".
Koittakaapa keksiä joku muu vipu.
Teoriassa turvaa MUILTA miehiltä, väkivallalta ja raiskauksilta.
Käytännössä valitettavasti, kuten sanoit, se naiselle turvattomin mies nukkuu yleensä vieressä samassa sängyssä.
Silloin mies on toki rikkonut avioliiton myötä tehdyn taloudellisen sopimuksen, ja jopa Raamatun mukaan naisen on paras lähteä ja erota tällaisesta miehestä.
Onpahan taas päivän ja yön ero tämän ketjun ja sen Äkäslompolon-Mirka-ketjun kanssa.
Kummasti se ääni muuttuu riippuen kumpi sukupuoli on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo väite että naiset kiinnostuu komeista miehistä. Mä en tehnyt niin.
Eikä tinder ollut mun juttu. Tapasin mieheni muuta kautta.
Totta se vaikka sinä et niin olisi tehnyt. Mikä siinä ihmetyttää? Onko jäänyt huomaamatta elämän aikana että komeat kiinnostaa naisia enemmän?
Pelkkä ulkonäkö ei johda parisuhteeseen.
Pelkkä ruma/huono ulkonäkö estää suhteen muodostumisen.
Pelkkä hyvä ulkonäkö on tavallisesti ensimmäinen seikka joka lopulta johtaa yhteiseen sänkyyn.
Jaa, mites ne prisman pulleat tuulipukupariskunnat on sitten toisensa löytäneet? Ei ole ulkonäössä kehumista, mitta kumppani on löytynyt siitä huolimatta.
Oliks ne pulleita tuulareita jo tavatessaan?
Sitä emme voi tietää. Osa heistä melko nuoria, joten oletettavasti vastaus on kyllä. Näyttää energiajuoma, karkit ja paistopisteen hiilarinättö maistuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvin kuvaavaa että tuo kolmas mies eli Niko saa Grindristä todella helposti miesseuraa vaikka samalle päivälle mutta naisia hän ei saa heteroäpeistä mitenkään. Kuitenkin ihan raavaan perusukkelin näköinen.
Kun ei juuri kukaan 25-35 nainen hae tuollaista miestä. Tuolla pärjää ne komeakasvoiset kiiltokuva-miesmallit.
Naiset vimmatusti alapeukuttavat tätä, vaikka Niko ITSE sanoo ettei naiset häntä halua matchata .
Aika monta homofobista kommenttia jo tuli, mutta onhan varmasti niin, ettei avoimesti ja aktiivisesti biseksuaali mies ole ihan joka naisen juttu. Varmasti vaikuttaa kiinnostuneiden määrään.
N, bi itsekin
Vierailija kirjoitti:
Onpahan taas päivän ja yön ero tämän ketjun ja sen Äkäslompolon-Mirka-ketjun kanssa.
Kummasti se ääni muuttuu riippuen kumpi sukupuoli on kyseessä.
Mitenkä niin? Oma kommentti ainakin samanlainen molemmissa ketjuissa. Tuo sovellus aiheuttaa pelkkää pahaa mieltä. Ja suurin osa miehistä siellä seksin ja lyhyiden suhteiden perässä. Nämä sama asiat olen kommentoinut molempiin ketjuihin.
Lisäksi, kannattaa lähteä sieltä peräpörölästä, jos siellä ei ole miehiä ja sellaisen itselleen haluaa.
Mies taas hyötyy aina parisuhteesta, aina, vaikka se olisi huonokin, siksi miehet niin epätoivoisesti haluavat sitä. Miehen terveys, elämänlastu, onnellisuus ja talous on parisuhteessa parempi- naisen kustannuksella.. Eli olla naiselle sen parisuhteen arvoinen.
Älä jaksa. Ja anna kuin arvaan, miehelle pitää vastaavasti riittää se pyhän jumalolennon eli suomalaisen naisen pelkkä olemassaolo? Ja kaikkea voi kiristää s3ksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee maksamaan miehille aina tavalla, tai toisella. Ikuinen totuus.
Mies ja parisuhde maksaa naiselle enemmän, aina. Ainoa mistä nainen saa edes vähän takaisin on hyvä parisuhde. Tavallinen ja huono maksaa naiselle aina.
Mies taas hyötyy aina parisuhteesta, sina, vaikka se olisi huonokin, siksi miehet niin epätoivoisesti haluavat sitä. Miehen terveys, elämänlastu, onnellisuus ja talous on parisuhteessa parempi- naisen kustannuksella. Tämä on tutkimustietoa eli oikeasti se ikuinen totuus.
Jotta mies siis pääsisi hyötymään tuosta edusta, jänen oikeasti kannattaisi kehittää itseään. Eli olla naiselle sen parisuhteen arvoinen. Olla tasa- arvoinen, tukea naista emotionaalisesti, olla läsnä, kuulla ja kuunnella, pitää huolta, hoivata ja arvostaa ja olla tukena. Jakaa se hyvä arki hänen kanssaan.
Minua onnellisesti naimisissa olevana naisena lohduttaa aina nuo tutkimukset, miten huonokin parisuhde parantaa miesten elämänlaatua. Mietin nimittäin välillä mitä mieheni tästä järjestelystä saa mutta pidemmän eliniän vissiin sitten ainakin.
Olen siis itse onnellinen, joka päivä ollut onnellisempi viimeiset 20 vuotta ja aivan aidosti ihmettelen mitä noin ihmeellinen mies saa minun kanssani olemisesta. Mutta tutkitusti sitten jotain.
Mitä varsinaiseen aiheeseen tulee, sanoisin että jos somessa tai äppissä tulee paha mieli, sieltä voi tulla pois. Se, että nuoret käyttää paljon appejä pariutumiseen ei tarkoita, etteikö perinteistä pariutumistakin tapahtuisi. Tilastot kertovat ihmisistä massoina, yksilön kannalta niillä ei ole merkitystä - tämä on tilastotiedekurssien ensimmäinen opetus, jonka soisin uppoavan kansan tajuntaan laajemminkin. Todennäköisyyksillä ei ole merkitystä eikä sillä mitä muut tekevät. Jokainen voi olla oman elämänsä N=1. Itse olen parisuhderintamalla nimenomaan sitä, pitkä onnellinen parisuhde hyvän tasokkaan miehen kanssa against all the odds.
(Minulle siis nuorempana esim. Vanhempi sisareni toistuvasti sanoi etten tule koskaan saamaan poikaystävää jne.)
Vierailija kirjoitti:
Musta jotenkin tuntuu, että 95% niistä, ketkä eivät löydä itselleen sitä seuraa jostain töistä, harrastuksista, baarista ym, niin eivät myöskään löydä sitä seuraa Tinderistä?
Tämä on muuten totta. Ne ihmiset, joiden on helppo tehdä mitä ikinä, tekevät asiaa helposti missä vaan. Pätee kaikkeen.
Tunnen yhden miehen joka löytää jatkuvasti seuraa tinderissä - ja täysin ongelmitta iskee sitä myös irl. Viimeisin löytönsä on turun tuomiokirkkotorin liikennevaloista, I shit you not. Mikä ko miehessä viehättää on minulle arvoitus. Mutta se on siis ihan tavismies, ei mikään pelimies tai narsissi tms. Satun tuntemaan hyvin.
Ujokin mies voi ystävällisesti ja ihan kaikessa rauhassa pyytää treffeille, jos kiinnostusta näyttää olevan molemminpuolin. Ihan ääntään korottamatta.
Ja pyytäkää siis TREFFEILLE, älkää "kahville" tai "tutustumaan".