Onko paistetut perunat ihan 70-lukua vai vieläkö teette?
Kommentit (87)
Teen, jos edelliseltä päivältä on jäänyt keitettyjä perunoita. Joskus keitän tarkoituksella ylimääräisiä, ja seuraavan päivän ruoka on sitten perunaa paistettuna.
Otan ravintolassa aina paistetut perunat jos on tarjolla.En viitsi itse niitä himassa paistaa.
Jotain lihapitoista makkaraa palasina samaan pannuun. Sipulia.
Namu!
Mielummin paistetut perunat kuin typerä riisi.
Kunhan ei siemenöljyssä paisteta vaan voissa 70-luvun tyyliin niin ok.
Kyllä tulee joskus tehtyä paistopottuja. Hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Jotain lihapitoista makkaraa palasina samaan pannuun. Sipulia.
Namu!
Nii ja se kananmuna
Paistetut perunat ja uunimakkaraa.
Onko parempaa 🤗
Keitetään viikolla perunaa reilummin niin, että vkonloppuna paistetaan isompi pannullinen lounaaksi. Munakasta seuraksi.
Keijumargariinilla tulee parhaat.
Ei tuu pelkkiä pottuja tehtyä kun pyttipannu on samalla vaivalla paljon parempaa.
Riisinkin voi paistaa, saa ihan toisenlaisen maun. Sekaan vihanneksista tehty kastike.
Vierailija kirjoitti:
Riisinkin voi paistaa, saa ihan toisenlaisen maun. Sekaan vihanneksista tehty kastike.
Ja paljon Laoganmaa. Huippulisuke.
Vaikka olisi 1870-lukua, niin miksi arvottaa hyvää ruokaa ajan mukaan?
Mä en lapsena tykännyt niistä, joten en ole ikinä itse edes kokeillut paistaa perunoita. Vähän aikaa sitten maistoin niitä ekaa kertaa varmaan 35 vuoteen ja ihan hyviähän ne oli, joten saatan ehkä jossain kohtaa tehdäkin.
Ei.Inhoon perunaa.Hiilari höttö.Diabeetikon pitäisi muuttaa ruokavalio terveelliseksi.Leipä peruna pois.Rasvaiset ruoat etoo.
Paistettuja perunoita?? Hah, miten alkeellista! Minä syön avaruusruokaa.
En kehtaa tehdä, kun ovat ihan liian 70-lukua XDDDDDD jos tekee mieli paistettua potaattia, tanssin mieliteon pois, koska nyt eletään kuitenkin 2020-luvulla XDDDDDDDDDDDD
Ne on ihan parasta 🙂