Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mikä on naiselta edellyttämäsi "bare minimum"?

Vierailija
19.09.2026 |

Ei julkaise vähäpukeisia kuvia somessa? Ei avointa Instaa? Ei missään nimessä OF:a? Ansaitsee omat rahansa?

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tätä pintaliito/KLAMUUR/tempparit porukkaa tai someaddikti. Tulee toimeen omillaan ja pitää huolta itsestään mm. liikunnalla ja järkevällä ruokavaliolla. Eipä tuon ihmeempiä, ei esim. väliä onko amis, maisteri vai mikä, pääasia sillä saralla tuo, että tulee toimeen. 

Vierailija
142/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei yllättäen ole vielä maininnut kokkaus- ja siivoustaitoa. Ykköskriteeri näyttää oleva paino.

Ei kukaan ole vuosikymmeniin edes olettanut enää, että naiset osaisivat tai suostuisivat laittamaan ruokaa. 

Eikös ne maailman parhaat kokit olekin miehiä? Silloin on ihan luonnollista, että miehet huolehtivat perheen ruokahuollosta.

Miehenä hoidan mielelläni ruokahuollon, niin pysyy nainen hoikkana.

Minulla on ruokaa ihan omasta takaa, eikä tuo ole miehen rooli muutenkaan. Etkö pärjää miehen roolissa vai miksi haaveilet naisen roolista?

Tykkään laittaa ruokaa, ei siinä mitään sen kummempaa ole.

En halua miestä, joka nyplää keittiössä perheen elättämisen sijaan. Mutta homous voisi sopia sulle.

Homous liittyy siihen, kenen kanssa mies harrastaa seksiä, ei siihen, osaako hän tehdä ruokaa. Ja jos puhutaan perheen elättämisestä, lasten ruokkiminen on aika perustavanlaatuinen osa sitä. Mies, joka ei edes osaa tai viitsi ruokkia omia lapsiaan, ei ole mikään perheenelättäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p*llu ja pulssi

Mua nyt ei niin haittaa pulssin puuttuminen jos on vielä lämmin

Vierailija
144/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhu finglishia, tai käytä englanninkielisiä ilmaisuja kirjoittaessa. Ja hyvät tissit tietty.

Jos kirjoittamisesta puhutaan, niin tuohon tai-sanan eteen ei kuulu pilkkua. 

Vierailija
145/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei julkaise vähäpukeisia kuvia somessa? 

-Erilaisia ​​bikinikuvia vuosien takaa

Ei avointa Instaa? Ei missään nimessä OF:a?

-Vaikka tili ei ole julkinen, seuraamieni ihmisten lista on täynnä miespuolisia seksikumppaneita.

Ansaitsee omat rahansa?

-Hän ei itse tienaa paljoa ja hän välttelee veroja. Pahinta kaikesta on, että hän käyttää asemaansa hyväkseen kiristääkseen rahaa muilta.

Näitä vähimmäisvaatimuksia pidetään väärinkäsityksenä.

vuosien takaa

Vierailija
146/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei merkittäviä mielenterveysongelmia ja lääkitystä

-ei ole lihava

-ei tule huono olo naamaa katsoessa

-ei ole ollut yli viiden miehen kanssa (vähän tapauskohtaista iän mukaan)

-ei ole ollut yhdenkään ei-valkoisen miehen kanssa

-ei ole tehnyt aborttia eli murhannut lastaan

Nämä nyt ensimmäisinä tulevat mieleen

Ja mikä tekee sinusta sellaisen, että nainen haluaisi olla kanssasi? Tuota listaasi kun lukee, niin vaikutat todella tuomitsevalta, negatiiviselta ja pinnalliselta ihmiseltä. 

Samaa mieltä. Positiivinen ihminen olisi sanonut tuon sijaan esimerkiksi, että hänelle on tärkeää kumppanin huolehtivan terveydestään ja olevan kiinnostunut liikunnasta. Samaten hän olisi voinut sanoa etsivänsä kivannäköistä naista, mutta samalla korostaen luonteenpiirteitä, joita kumppanissa arvostaa. Nyt tuo lista on lähinnä muiden ihmisten arvostelua ja alentamista. Ja nuo rasistiset kommentit sekä äärimmäisen jyrkät näkemykset seksikumppaneista ja abortista tekevät kokonaisuudesta varsin karun.

Toiveita saa toki olla, mutta ne voisi ilmaista ilman, että samalla osoittaa halveksuntaa muita ihmisiä kohtaan. Kun koko vaatimuslista rakentuu sille, mitä hän ei voi sietää, se antaa ennen kaikkea hänestä itsestään hyvin ilkeän ja katkeran vaikutelman. 

Vierailija
147/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei merkittäviä mielenterveysongelmia ja lääkitystä

-ei ole lihava

-ei tule huono olo naamaa katsoessa

-ei ole ollut yli viiden miehen kanssa (vähän tapauskohtaista iän mukaan)

-ei ole ollut yhdenkään ei-valkoisen miehen kanssa

-ei ole tehnyt aborttia eli murhannut lastaan

Nämä nyt ensimmäisinä tulevat mieleen

Ensimmäistä kertaa tämän palstan historiassa on löytynyt mies, jota ei haittaa naisen lapset.

Suurta osaa ei varsinaisesti häiritse  lapsi/lapset itsessään, vaan sen lapsen mukana tulevat muut ihmiset joiden kanssa väistämättä joutuu jossain määrin olemaan tekemisissä. Vielä jos on aiempi ero ollut yhtään rosoinen, niin siitä saa helposti koko suhteen kestävän riesan vaivoikseen. 

-eri 

Vierailija
148/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis tässä ketjussa on useampi mies jolle ei kelpaisi 175 cm pitkä ja 65 kg painava nainen, jonka painoindeksi 21. ei ihme jos ei löydä omiin kriteereihin sopivaa. ja kannattaa katsoa peiliin, minkä pituinen ja painoinen sieltä peilistä kurkkaa.

Minä taas 175cm ja 63kg naisena (olen painanut myös 65kg) en ajattele, että minun pitäisi kelvata kaikille miehille. Tai edes useimmille miehille.

Kaikilla saa olla kriteerit, ja se on ihan normaalia ettei kaikki halua kaikkia. En minäkään halua, minullakin on kriteerini ja makumieltymykseni. Samoin saa muilla olla, eikä minua loukkaa se ollenkaan, jos mies haluaa esimerkiksi vain ja ainoastaan 155-165 senttisen naisen jonka bmi on 19. 

Aika naurettava ajatushan tuo on, että ottaisi itseensä siitä, jos ei kelpaa kaikille. :D Cmoon!

Vierailija
149/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja sanoja "bare minimum", vähän kuin "red flag" ja "turn off". 

Ihan tosissaan näitä kyselyjä ei kuitenkaan pysty ottamaan.

Vierailija
150/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoja sanoja "bare minimum", vähän kuin "red flag" ja "turn off". 

Ihan tosissaan näitä kyselyjä ei kuitenkaan pysty ottamaan.

Aloittaja on marinoinut mielensä jossain netin kaninkoloissa ja on luultavasti aivan jäätävässä reels-koukussa. Katselee niitä paskareelsejä päivät pitkät, ja luulee olevansa normaali.

Ei väliä onko aloittaja nainen vai mies, mutta pihalla on ja latteamielinen yksilö. 

Vierailija
151/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat, tiedämme jo, että 95% teistä ei läpäisisi seulaa. Ei tarvitse tulla asiasta tänne itkemään. 

Ei kukaan tässä ole itkemässä mitään. Kun itse etsii henkisesti kypsää, hyväsydämistä, hyväkäytöksistä, älykästä, empaattista, avarakatseista, suvaitsevaista, itsevarmaa ja muita kunnioittavaa miestä, niin tuollaiset miehet, jotka tekevät pinnallisia ja muita halveksivia vaatimuslistoja, eivät läpäise minun seulaani.  

Vierailija
152/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys ja itsetunto kunnossa, ne on ne ihan alkeellisimmat vaatimukset. Niistä ei voi joustaa lainkaan. Kaikki muu on sitten kokonaisuudesta kiinni. 

Vierailija
153/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat, tiedämme jo, että 95% teistä ei läpäisisi seulaa. Ei tarvitse tulla asiasta tänne itkemään. 

Ukot täällä itkee yksinäisyyttä. Palstan mammat kun jo ovat suhteissa.

Outoa. Tässäkin ketjussa oli jo monta mammaa ulisemassa, etteivät kelpaisi 

Vierailija
154/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukot täällä itkee yksinäisyyttä. Palstan mammat kun jo ovat suhteissa.

Outoa. Tässäkin ketjussa oli jo monta mammaa ulisemassa, etteivät kelpaisi 

No pari ehkä. Suurin osa on kyllä sitä mieltä että tämän ketjun MIEHET ei kelpaisi.

Vierailija
155/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään vaatimuslistaa, en nyt oikeastaan jaksa 50v miehenä enään etsiä mitään, olen huomannut että viiihdyn sinkkuna enemmän kuin parisuhteessa, varsinkin jos samassa kämpässä asuttaisiin. Jos sitten sattuisi kuitenkin että johonkin ihastuisi niin joku selittämätön kemia siinä sitten enkä alkaisi jostain listasta katselemaan että täytyykö joka kohta siinä, se olisi vain menoa sitten tunne edellä tai ei ollenkaan.

Vierailija
156/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tiukka pimppi ettei tarvitse tikata kuin Singer lauetakseen! T: M65+

Vierailija
157/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49

Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?

Vierailija
158/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttää silmää (ei tarkoita samaa kuin täydellinen tai ihannenainen tms) ja käyttäytyy kohteliaasti. Siinä minimit. Jos en itse täytä samoja kriteereitä naisen silmissä, niin eipä siinä ole tarkoituskaan edetä.  

Vierailija
159/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen, tykkään kyllä myös kissoista. Ja se luonto kelpaa muuallakin kuin Lapissa.

Vierailija
160/192 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tätä pintaliito/KLAMUUR/tempparit porukkaa tai someaddikti. Tulee toimeen omillaan ja pitää huolta itsestään mm. liikunnalla ja järkevällä ruokavaliolla. Eipä tuon ihmeempiä, ei esim. väliä onko amis, maisteri vai mikä, pääasia sillä saralla tuo, että tulee toimeen. 

Viimeksi kun mies kehotti liikkumaan totesin ykskantaan ettei ole sellainen kehonkoostumus mitä minä haluan eikä kiinnosta mitä mies haluaa. Sitä paitsi rauhalliset miehet, joista itse pidän, harvemmin ovat kovin kiinnostuneita mistään sporttitestonaisista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi