Mies! Mikä on naiselta edellyttämäsi "bare minimum"?
Ei julkaise vähäpukeisia kuvia somessa? Ei avointa Instaa? Ei missään nimessä OF:a? Ansaitsee omat rahansa?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei yllättäen ole vielä maininnut kokkaus- ja siivoustaitoa. Ykköskriteeri näyttää oleva paino.
Ei kukaan ole vuosikymmeniin edes olettanut enää, että naiset osaisivat tai suostuisivat laittamaan ruokaa.
Eikös ne maailman parhaat kokit olekin miehiä? Silloin on ihan luonnollista, että miehet huolehtivat perheen ruokahuollosta.
Miehenä hoidan mielelläni ruokahuollon, niin pysyy nainen hoikkana.
Minulla on ruokaa ihan omasta takaa, eikä tuo ole miehen rooli muutenkaan. Etkö pärjää miehen roolissa vai miksi haaveilet naisen roolista?
Tykkään laittaa ruokaa, ei siinä mitään sen kummempaa ole.
En halua miestä, joka nyplää keittiössä perheen elättämisen sijaan. Mutta homous voisi sopia sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen, joka ansaitsee omat rahansa, antaisi miehelle pimppiä? :)
En halua elättiä.
Se on kuitenkin se husband in rooli. Jos haluat elää kuin eläin, polygamisesti ja opportunistisesti, niin sellaisissa olosuhteissa koiraista 95% ei pääse pariutumaan :)
Suomessa naiset elättävät itsensä. Täällä ei ole mitään kotikoulutettua kristillis-konservatiivista kulttia, jossa naiset eivät osaa tehdä töitä.
Mikä on bare minimum? Miksi et kirjoita suomeksi? Mikä on avoin Insta?
Naiset nyt pilaavat ylipäätään parisuhteensa somella ja puhelimella. En mä ainakaan halua että nainen somettaa 24/7. En todellakaan mitään of juttuja halua. En halua että on ylipäätään kuvia itsestään someissa. Ei minullakaan ole yhtäkään kuvaa missään. Miksi ihmeessä pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei yllättäen ole vielä maininnut kokkaus- ja siivoustaitoa. Ykköskriteeri näyttää oleva paino.
Ei kukaan ole vuosikymmeniin edes olettanut enää, että naiset osaisivat tai suostuisivat laittamaan ruokaa.
Eikös ne maailman parhaat kokit olekin miehiä? Silloin on ihan luonnollista, että miehet huolehtivat perheen ruokahuollosta.
Minulla on ruokaa ihan omasta takaa, eikä tuo ole miehen rooli muutenkaan. Etkö pärjää miehen roolissa vai miksi haaveilet naisen roolista?
En halua miestä, joka nyplää keittiössä perheen elättämisen sijaan. Mutta homous voisi sopia sulle.
Vahva epäilys, että tuskin kelpaisit minulle. Ehkä joku 70+ Jokke saa sinusta sopivan kotiorjan.
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko naiset painua ketjusta helvettiin itkemästä? Ketju on miehille ja näiden vastauksille.
Joo, enkä tajua mitä "itkettävää" tässä ketjussa edes on :D
Jo pelkkä ensimmäinen sivu vastauksineen on hulvaton esimerkki siitä, millaista porukkaa tällä palstalla kirjoittelee XD Tavallaan olisi kyllä hauska nähdä noiden kirjoittajien ulkonäkö, kun en itse tunne tuon tyyppisiä ihmisiä ollenkaan ja vaikea hahmottaa minkä tason luuserilta näyttävät ulospäin - vai onko se vain sellaista huonoa energiaa ja tympeää ilmettä naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse, ikä n.20-25v.
Pappa +50 v, eikö niin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies taas on useasti ihan KIELTÄNYT minua osallistumasta ruoan tekoon, kun hän on tehnyt meille ruokaa.
Kysyin, että no saanko pilkkoa edes vihannekset, niin en saanut. :D Siivosin ja katoin sitten pöydän, vaikka tavaroiden järjestelystäkin hänellä on usein tarkempi mielipide kuin minulla, ja järjestelee ohimennen toisin kuin minä.
Ja on sata kertaa miehekkäämpi kuin 99% tän palstan miehistä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kelpaa omana itsenä eikä hän yritä muuttaa minua. Tukee ja välittää. Toki tämä on se bare minimum, jonka itsekin annan.
Mihin tarvitset tukea? Perheen perustamisessa miehen pitäisi tuoda kotiin paljon ruokaa, jotta nainen voi tuusata kehoaan miehen lapsiin, ja sitten ne lapsetkin pitäisi ruokkia. Kuulostaa oudolta, että naisen pitäisi tukea sinua sen sijaan, että hoitaa omaa rooliaan naisena? Oletko varma, ettet kaipaa terapiaa tai äitiä hedelmällisen naisen sijaan?
Aina en jaksa olla vahva, vaan on hetkiä, jolloin on tärkeää, että toinen on tukena. Ja tätä samaa tarjoan myös naiselle. Ihmeellistä, että miehen pitää vielä tänä päivänä olla kivipilari, joka saa näyttää tunteensa vain jääkiekkokultaa voitettaessa.
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Ei julkaise vähäpukeisia kuvia somessa?
-Erilaisia bikinikuvia vuosien takaa
Ei avointa Instaa? Ei missään nimessä OF:a?
-Vaikka tili ei ole julkinen, seuraamieni ihmisten lista on täynnä miespuolisia seksikumppaneita.
Ansaitsee omat rahansa?
-Hän ei itse tienaa paljoa ja hän välttelee veroja. Pahinta kaikesta on, että hän käyttää asemaansa hyväkseen kiristääkseen rahaa muilta.
Näitä vähimmäisvaatimuksia pidetään väärinkäsityksenä.
siis tässä ketjussa on useampi mies jolle ei kelpaisi 175 cm pitkä ja 65 kg painava nainen, jonka painoindeksi 21. ei ihme jos ei löydä omiin kriteereihin sopivaa. ja kannattaa katsoa peiliin, minkä pituinen ja painoinen sieltä peilistä kurkkaa.
Bare minimum.. ikä 18-40v, BMI 21-23. Loput on vaan lisävarusteita.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat, tiedämme jo, että 95% teistä ei läpäisisi seulaa. Ei tarvitse tulla asiasta tänne itkemään.
Miksi pitäisi läpäistä seulaa? Miksi yksikään nainen haluaisi olla esim sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kelpaa omana itsenä eikä hän yritä muuttaa minua. Tukee ja välittää. Toki tämä on se bare minimum, jonka itsekin annan.
Mihin tarvitset tukea? Perheen perustamisessa miehen pitäisi tuoda kotiin paljon ruokaa, jotta nainen voi tuusata kehoaan miehen lapsiin, ja sitten ne lapsetkin pitäisi ruokkia. Kuulostaa oudolta, että naisen pitäisi tukea sinua sen sijaan, että hoitaa omaa rooliaan naisena? Oletko varma, ettet kaipaa terapiaa tai äitiä hedelmällisen naisen sijaan?
Aina en jaksa olla vahva, vaan on hetkiä, jolloin on tärkeää, että toinen on tukena. Ja tätä samaa tarjoan myös naiselle. Ihmeellistä, että miehen pitää vielä tänä päivänä olla kivipilari, joka saa näyttää tunteensa vain jääkiekkokultaa voitettaessa.
Kumppanin tukeminen on ihan normi ja hyvän suhteen perusta, ei kannata välittää palstan höpinöistä. Täällä on todella sekaisin olevia miehiä, mutta myös joitain todella sekaisin olevia naisia.
Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
siis tässä ketjussa on useampi mies jolle ei kelpaisi 175 cm pitkä ja 65 kg painava nainen, jonka painoindeksi 21. ei ihme jos ei löydä omiin kriteereihin sopivaa. ja kannattaa katsoa peiliin, minkä pituinen ja painoinen sieltä peilistä kurkkaa.
Hyvä niin, jääpähän mulle.
Sit jos viellä kerrot mistä tollaisen löytää?
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään pitkistä, hoikista naisista. Mielellään 175+ cm. m49
Kun tuon neitsyyden perään haikaillaan, niin eikö siinä pelota että nainen on aivan haluton? Ymmärrän kyllä ajatuksen, että on kiva kun kukaan muu ei ole kyseiseen henkilöön koskenut mutta silti. Kyllä mulle tulisi ekana mieleen että kaunis ja nuori aikuinen nainen joka ei ole seksiä harrastanut (varsinkin jos ei ole uskis), on esim aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat, tiedämme jo, että 95% teistä ei läpäisisi seulaa. Ei tarvitse tulla asiasta tänne itkemään.
Miksi pitäisi läpäistä seulaa? Miksi yksikään nainen haluaisi olla esim sun kanssa?
Jep :D Asia joka minua on aina huvittanut näissä netin mieskirjoittajissa: minä en kelpaisi heille, mutta miehet joille kelpaan, saavat paljon helpommin ja parempia naisia kuin nuo nettimiehet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei merkittäviä mielenterveysongelmia ja lääkitystä
-ei ole lihava
-ei tule huono olo naamaa katsoessa
-ei ole ollut yli viiden miehen kanssa (vähän tapauskohtaista iän mukaan)
-ei ole ollut yhdenkään ei-valkoisen miehen kanssa
-ei ole tehnyt aborttia eli murhannut lastaan
Nämä nyt ensimmäisinä tulevat mieleen
Ensimmäistä kertaa tämän palstan historiassa on löytynyt mies, jota ei haittaa naisen lapset.
lol todellakin haittaisi. Tuo nyt on niin itsestäänselvä asia, etten edes ajatellut mainita sitä.
Mistä sinä luulet saavasi selville mahdolliset abortit? Eihän sinulla ole pääsyä naisen terveystietoihin.
Sinulla tuntuu olevan sellainen asenne, että on normaalia valehdella ja salailla vakavia asioita menneisyydestään? Jaiks. Iso red flag, lievästi sanottuna. Ja toiseksi, jos abortti ei ole huono juttu, miksi sitä pitäisi ylipäätään piilotella kuin syyllinen rikollinen? ;)
Eihän kukaan sanonut, että se olisi normaalia tai hyvä, vain että sinulla ei ole mitään keinoa saada asiaa selville jos nainen ei halua sitä kertoa.
Kuulostat katkeralta. Moni käyttää siivouspalveluita. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ihan kohtuuhintaista, kun saa kotitalousvähennyksen.