Teetkö vapaa-ajallasi mitään muuta kuin tuijotat puhelintasi?
Kommentit (36)
Käsitöitä käyn kulttuririennoissa paljon. Nyt olen matkalla teatteriin ja teema samalka käsitöitä :) Tulin kurkanbeekIvtötö, kun sain viestin
Ja teen myös ristisanoja, sudokuja, tietovisoja, sanapyramidin. Ehdin silti olla myös puhelimella.
Keksi jotain mielenkiintoisempaa tai motivoi itseäsi jotenkin muuten, mikä juuri sinulle sopii.
Minä olen koko ikäni ollut innokas ulkoilija ja katselen ulkona mielummin ihmisiä ja maisemia kuin kännykkääni.
Kotonakin yritän tehdä itseäni kiinnostavia asioita. Katselen telkkaria, luen tai juttelen puolisoni kanssa. Toki tälle netillekin on aikansa ja paikkansa.
Juoksen, lenkitän koiraa, käyn lapsen harrastuksen tapahtumissa, käyn itse juoksutapahtumissa tai katsomassa, kun mies käy, käydään kahvilla, ravintolassa, leffassa jne.
Puhelimella luen ensin uutiset ennen kuin alan tehdä mitäään hömppäjuttuja kuten palstailla.
Tuijota välillä ikkunasta ulos . Lue kirjaa. Tee välillä muita koukuttavia asioita: ristikoita, sudokuja, palapelejä ymv. Väritä värityskirjaa, virkkaa, neulo. MENE ULOS.
En ota puhelinta mukaan salille, lenkille tai kauppaan.
Töissäkään en koske omaan puhelimeen.
Kudon sukkia, etsin uusia kaavoja, lueskelen, kuuntelen musiikkia, haaveilen, katselen tv-sarjoja. Toki liikkuisin enemmän jos ei selkä olisi niin pirun kipeä. Juttelen paljon mieheni kanssa yhteiskunnallisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Et sit pelkää et jotain sattuu, enpä voisi ikinä toimia noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sit pelkää et jotain sattuu, enpä voisi ikinä toimia noin.
Mun on kanssa kannettava sina puhelinta mukanani. Olen saanut muutaman kerran sellaisen huimauskohtaujsen, ettei jalat pudä ollenkaan. On tärkeä pystyä ilmoittamaan vaikka metsästä missä olen ja hakea apua. Se ei tarkoita, että lenkeillä kännykkää räpellän.
Alat vaan tekemään jotain muuta. Katso vaikka youtubesta joku jumppaharjoitus ja tee se. Lyhyet ovat parhaita, niin niistä tulee helppo pikku toistuva tapa eikä tule yliannostusta.
Sormileikki käynnissä. Enkä kaipaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilutan koiraa, jumppaan, teen kotitöitä
Sä mitään jumppaat stana!
Vierailija kirjoitti:
Käsitöitä käyn kulttuririennoissa paljon. Nyt olen matkalla teatteriin ja teema samalka käsitöitä :) Tulin kurkanbeekIvtötö, kun sain viestin
Moni tekee samoin kuin sinä. Ja ktsoo jynkkyä netistä niiden käsitöiden yhteydessä, kuten sinäkin.
Lenkkeilen, urheilen, ulkoilen, luen, tvsarjoja katson yms näen ystäviä ja perhettä
Vapaa-ajalla en tuijota puhelinta lainkaan, enkä kyllä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppään.
Älä ryyppää kaikkis lasten maitoja.
Teen, nyt tuijotan läppäriä ;-)
Mullahan sinänsä on vain vapaa-aikaa, aika vähän pakollista tekemistä kuten koirahommelit.
Ulkoilutan koiraa, jumppaan, teen kotitöitä