Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä huhuja olet kuullut itsestäsi

Vierailija
18.09.2026 |

Mitkä EIVÄT ole totta. 

Ei mitään luonteenpiirteitä, vaan jotain  konkreettista? 

- Mt- ongelmainen tyyliin ahdistunut, yli hysteerinen. masentunut. 

- Fyysisiä sairauksia ties mitä. 

- Syö tosi outoja tai lähes syömishäiriöinen. 

- Varastanut 

- Ollut joskus aggressiivista ylivihaista käytöstä.

- Ei osaa arjen tai kodin perusasioita kuten siivous ja ruoka. 

- Hygienia ja jaksamis ongelmia 

- Alkoholi tai lääkeongelmia

- Oikeasti typerä esim. matemaattisesti 

- Älytön rahan käyttö. 

- Vikittelee kaikkia tai toisten miehiä. 

No, muut huhut onkin sitten jo niitä luonteenpiirteitä, että ei niistä nytten. 

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kateelliset" oletus on kyllä yksi itsekkäimpiä tapoja ajatella mitä tiedän. Mistä he voivat toisen ihmisen syyt tietää?

Kerro ihmeessä meille niistä muista syistä.

Olet tehnyt esim jotain väärin toista kohtaan vaikka et itse sitä tiedostaisi.

Jos joku tekee jotain väärin, niin silloinhan se asia otetaan puheeksi tämän väärintekijän kanssa. Millä tavalla juoruilu asian parantaa?

Korvaa toisen totuuden toisella, omallaan. Eikä ole mitään aikomusta selvittää asioita vaan vaientaa toinen, monesti jo etukäteen jos pahantahtoinen juorukello päättää savustaa jonkun ulos porukoista.

Vierailija
82/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä paremmin minulla menee, sitä epätoivoisempaa on mustamaalaus. Jotkut ovat nähneet siinä niin paljon vaivaa, että olen ilmeisesti heidän koko elämänsä tärkein sisältö, ehkäpä jopa ainoa.

Huomasin saman, kun alkoi mennä paremmin elämässä niin ihmiset alkoi tehdä huoli ilmoituksia ja jopa oma äitini kertoi olevansa kateellinen kun pääsin mm. unelmieni opiskelupaikkaan jonne hänkin olisi halunnut. 

Ohis, mutta tämä on kyllä jotain niin järkyttävän pimeäpäistä touhua, etten tiedä itkeäkö vai nauraako. Kiinnostaisi tietää, millaisia ihmisiä nuo huoli-ilmoituksia kateuksissaan tehtailevat ovat. Ainakin jokin pakkomielle heillä taitaa olla, kun niin henkilökohtaisesti ottavat onnistumisesi. Oletko kenties perheen mustalammas? 

Monesti jopa nämä jotka sanoo että "kateellisena ne tekevät." Ei kerro tai tiedä koko totuutta. Katsos itse pitää näyttää mahdollisimman hyvältä. -sivusta

Jonkun random palstalaisen tuskin tarvitsee kellekään tuntemattomalle näyttää mahdollisimman hyvältä. 😃 Ja syy on sitä paitsi aina juoruilijoissa ja muissa pahantekijöissä, olisi juoruilun kohde sitten millainen tahansa. Jokainen vastaa itse käytöksestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika älyttömiä. Huhuthahan ovat nimensä mukaisesti vain huhupuheita. Ei päätä ei häntää. Kunhan aikansa kuluksi suu pieksää jotain soopaa toisesta ihmisestä. 

Vierailija
84/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä paremmin minulla menee, sitä epätoivoisempaa on mustamaalaus. Jotkut ovat nähneet siinä niin paljon vaivaa, että olen ilmeisesti heidän koko elämänsä tärkein sisältö, ehkäpä jopa ainoa.

Huomasin saman, kun alkoi mennä paremmin elämässä niin ihmiset alkoi tehdä huoli ilmoituksia ja jopa oma äitini kertoi olevansa kateellinen kun pääsin mm. unelmieni opiskelupaikkaan jonne hänkin olisi halunnut. 

Ohis, mutta tämä on kyllä jotain niin järkyttävän pimeäpäistä touhua, etten tiedä itkeäkö vai nauraako. Kiinnostaisi tietää, millaisia ihmisiä nuo huoli-ilmoituksia kateuksissaan tehtailevat ovat. Ainakin jokin pakkomielle heillä taitaa olla, kun niin henkilökohtaisesti ottavat onnistumisesi. Oletko kenties perheen mustalammas? 

Monesti jopa nämä jotka sanoo että "kateellisena ne tekevät." Ei kerro tai tiedä koko totuutta. Katsos itse pitää näyttää mahdollisimman hyvältä. -sivusta

Jonkun random palstalaisen tuskin tarvitsee kellekään tuntemattomalle näyttää mahdollisimman hyvältä. 😃 Ja syy on sitä paitsi aina juoruilijoissa ja muissa pahantekijöissä, olisi juoruilun kohde sitten millainen tahansa. Jokainen vastaa itse käytöksestään.

On. Mutta miksi juuri kateus on se syy? Etkö keksi muita syitä?

Vierailija
85/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samanlainen kokemus.

Vierailija
86/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hypännyt parvekkeelta ja kuollut.  (=muutin toiselle paikkakunnalle työn perässä)

Vierailija
87/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kateelliset" oletus on kyllä yksi itsekkäimpiä tapoja ajatella mitä tiedän. Mistä he voivat toisen ihmisen syyt tietää?

No oli miten oli, ei juoruiluun mitään hyvää syytä ole. Tai kerro ihmeessä jos mielestäsi on. Olisi mukava päästä kurkistamaan, katkeran, kateellisen, mielenvikaisen, narsistin, heikkoluonteisen vai miksi tällaista ihmistä halutaankaan kutsua, mielen sisälle.

Vierailija
88/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus tai mustasukkaisuus usein juoruilun takana. Kateellinen haluaa pienentää toista, jotta itse näyttäisi paremmalta. Kade voi olla toisen ulkonäöstä tai ominaisuudesta, mustasukkainen pelkää, että joku toinen vie häneltä läheisen ihmisen. Molempien tunteiden taustalla pelkoa, vihaa, epävarmuutta ym. itsetunto-ongelmia.

Narsistillakin on itsetunto lopulta todella huono, siksi hän polkee muita mutiin ja levittää heistä valheita, jotta itse näyttäisi paremmalta.

Vierailija
89/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut oli nähty naispuolisen työkaverini kanssa kahvilassa ja kaupassa ja yöpymässä hänen asunnossaan -> olemme tietysti lesboja

Olin monta vuotta kotiäitinä lasten ollessa pieniä ->  olen tietysti laiska ja/ tai mt-potilas joka ei halua/pysty tehdä oikeita töitä vaan makaa kotona

Vierailija
90/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä meille niistä muista syistä.

Olet tehnyt esim jotain väärin toista kohtaan vaikka et itse sitä tiedostaisi.

Tuokaan ei edelleen ole mikään syy. Jos joku tekee väärin sinua kohtaan, eikö olisi parempi selvittää asia tai vain olla olematta tekemisissä? Juoruilulla vain jatkat pahan kierrettä ja lisäät omaa katkeruuttasi.

Vierailija
91/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään tai sitten olen mutta en muista niitä koska mua ei kiinnosta. Unohdan nopeasti asiat jotka ei mua kiinnosta. 

Etkä unohda. Asiat ahdistavat sinua pitkään.

Vierailija
92/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että aiheutin läheiseni kuoleman. Pikkupaikkakunnalla huhumylly senkuin jauhaa, vaikka ko. kuolemastakin on jo monen monituista vuotta aikaa ja kaikki faktat on siitä tiedossa. Minulle tultiin kertomaan, että tällaista jauhetaan. En itse asu ko. takapajulassa.

Kyseessä on takuulla Helsinki.

Vierailija
93/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että olen vampyyri

Tässäpä vähän persoonallisempi lisä juorukavalkadiin heille, jotka ovat kaikkensa jo yrittäneet. Terveisiä omille faneilleni, tästä hyvä juttu levitykseen!

Että olen rotta

Vierailija
94/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun läheiseni kuolivat

korkeaan ikään sairaalassa.

Yhdellä aggressiivinen, nopeasti 

metastoitunut syöpä, vaikka

vasta ikäiseni, vielä nuorehko hlö.

Ei siis kuolemahuhuja. #91 ei minun.

*En unohda vääryyksiä. E

Vierailija
95/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin kihloihin, huhuttiin että olen raskaana. Eipä ole lasta vieläkään tullut, vaikka olen jo yli 60 v. 

Vierailija
96/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menin kihloihin, huhuttiin että olen raskaana. Eipä ole lasta vieläkään tullut, vaikka olen jo yli 60 v. 

Hoi sie, et oo mtn menettänyt.

Ei tähän sàiraaseen

k0rruptiopskaan lapsia

kenenkään kannata.

Hoida vauvanukkea, kyllä

se mammavietti siitä.. E

Vierailija
97/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään tai sitten olen mutta en muista niitä koska mua ei kiinnosta. Unohdan nopeasti asiat jotka ei mua kiinnosta. 

Etkä unohda. Asiat ahdistavat sinua pitkään.

Tässä hyvä esimerkki projisoinnista. Monesti  kuulemma huonosti hoidetut mielenterveysongelmat aiheuttavat tätä.

Vierailija
98/98 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen persu, törkeää. Olen vaan muuten vähän yksinkertainen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi