Mitä huhuja olet kuullut itsestäsi
Mitkä EIVÄT ole totta.
Ei mitään luonteenpiirteitä, vaan jotain konkreettista?
- Mt- ongelmainen tyyliin ahdistunut, yli hysteerinen. masentunut.
- Fyysisiä sairauksia ties mitä.
- Syö tosi outoja tai lähes syömishäiriöinen.
- Varastanut
- Ollut joskus aggressiivista ylivihaista käytöstä.
- Ei osaa arjen tai kodin perusasioita kuten siivous ja ruoka.
- Hygienia ja jaksamis ongelmia
- Alkoholi tai lääkeongelmia
- Oikeasti typerä esim. matemaattisesti
- Älytön rahan käyttö.
- Vikittelee kaikkia tai toisten miehiä.
No, muut huhut onkin sitten jo niitä luonteenpiirteitä, että ei niistä nytten.
Kommentit (76)
Että puntista löytyy kookas mela. Todellisuudessa JÄTTIMÄINEN.
En mitään tai sitten olen mutta en muista niitä koska mua ei kiinnosta. Unohdan nopeasti asiat jotka ei mua kiinnosta.
Että aiheutin läheiseni kuoleman. Pikkupaikkakunnalla huhumylly senkuin jauhaa, vaikka ko. kuolemastakin on jo monen monituista vuotta aikaa ja kaikki faktat on siitä tiedossa. Minulle tultiin kertomaan, että tällaista jauhetaan. En itse asu ko. takapajulassa.
Vaikka ja mitä oletuksia. Perustuen väärinymmärryksiin ja siihen ettei haluta edes ymmärtää jne. En jaksa välittää, liian vanha jo välittämään moisesta.
Entiset luokkakaverit juoruili, että käytän mukamas huumeita. En käytä. Olin koulukiusattu, ja kun näin kapakassa vanhan kiusaajani, kävin rumahkosti päälle. Syynä hyökkäykseen oli pelkkä kalja, en minä mitään käytä. Kiusaamista = kouluväkivaltaa en pysty ikinä unohtamaan.
Mää oon kuulemma alkoholisti...Tosi asiassa en edes juo viinaa! Tallaista levitti alaikäisille pikkutytöille naapuri monen talon päästä eikä edes tunne minua. Sain kuulla asiasta tyttöjen luokanvalvojalta joka ihmetteli asiaa mulle...
Teininä yksi huostalikka väitti että kävin virossa myymässä itseäni, todellisuudeessa olin oikean isäni luona.
Että harrastan spiritismiä.
Tää oli aika jännittävä väite, koska omaan kristillisen vakaumuksen vaikken ahkera kirkossakävijä olekaan.
Olen kuulemma juonut ajokorttini ja saanut viinan takia kenkää töistä.
En kuule huhuja. En ole ihmisten kanssa niin paljon että saisin tietää huhuista. Ovat kiusanneet kyllä ja pahoinpidelleet ihan suoraan. Olen ollut syytettynä tosin valheellisesti että olisin jotakin muka uhkaillut puukolla ja tämä todistettiin vääräksi ottamalla selvää henkilöltä jota olin muka uhkaillut.
Olen kuulemma selvinnyt Thaimaan tsunamista ollessamme Khao lakissa ja kiivennyt talon katolle turvaan. Oikeasti oltiin Phuketissa eikä tsunamia huomannut lainkaan koska emme olleet lähelläkään rantaa.
Ainakin nämä... Ajoin pahan kolarin. Olen eronnut ja vaihtanut nuorempaan.
Äitini kertoi sukulaisilleen mun olevan lesbo. Olin saanut nopealla aikataululla pk-seudulta töitä ja muutin aluksi alivuokralaiseksi. Äiti kyllä oli käynyt luonani ja nähnyt mulla olevan oma huone (ja sänky).
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja sitten mukamas jotain seksuaali ongelmia tai jopa kuuluisi johonkin marginaali ryhmiin?
Toivottavasti ei ihan tuollaisiin asti menty?
Ai niin ja ulosotossa kuulemma satatuhatta.
Buustatakseen huhuja on jopa tehty rikoksia. Säälittävää.
Tosi samantapaisia ihan outoja juttuja
Että olisin raskaana ja että olisin muuttanut Helsinkiin (nää huhut kiersi eri vuosina)
Että minulla olisi kuusi asuntoa. Oikeasti niitä on seitsemän, joten tämä huhu on yllättävän lähellä totuutta.
Ai niin ja sitten mukamas jotain seksuaali ongelmia tai jopa kuuluisi johonkin marginaali ryhmiin?
Toivottavasti ei ihan tuollaisiin asti menty?