Mitä huhuja olet kuullut itsestäsi
Mitkä EIVÄT ole totta.
Ei mitään luonteenpiirteitä, vaan jotain konkreettista?
- Mt- ongelmainen tyyliin ahdistunut, yli hysteerinen. masentunut.
- Fyysisiä sairauksia ties mitä.
- Syö tosi outoja tai lähes syömishäiriöinen.
- Varastanut
- Ollut joskus aggressiivista ylivihaista käytöstä.
- Ei osaa arjen tai kodin perusasioita kuten siivous ja ruoka.
- Hygienia ja jaksamis ongelmia
- Alkoholi tai lääkeongelmia
- Oikeasti typerä esim. matemaattisesti
- Älytön rahan käyttö.
- Vikittelee kaikkia tai toisten miehiä.
No, muut huhut onkin sitten jo niitä luonteenpiirteitä, että ei niistä nytten.
Kommentit (94)
Kauheesti ylänuolia ilman Eetä.
Laitoin 2 anona.
(Kiitos. Tämä poikkeusketju,
muuten äksään kaikkialla).
Musta on tehty jäätävästi
feikki-ilmoja Sanomiin, täällä
feikkihuoli-ilmo.. jäätävää
kateuskiusaa. En siksi aio avata
sometiliä, koska tämä
kateus on kertakaikkiaan
hirvittävää, kuin syöpä. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paremmin minulla menee, sitä epätoivoisempaa on mustamaalaus. Jotkut ovat nähneet siinä niin paljon vaivaa, että olen ilmeisesti heidän koko elämänsä tärkein sisältö, ehkäpä jopa ainoa.
Huomasin saman, kun alkoi mennä paremmin elämässä niin ihmiset alkoi tehdä huoli ilmoituksia ja jopa oma äitini kertoi olevansa kateellinen kun pääsin mm. unelmieni opiskelupaikkaan jonne hänkin olisi halunnut.
Ohis, mutta tämä on kyllä jotain niin järkyttävän pimeäpäistä touhua, etten tiedä itkeäkö vai nauraako. Kiinnostaisi tietää, millaisia ihmisiä nuo huoli-ilmoituksia kateuksissaan tehtailevat ovat. Ainakin jokin pakkomielle heillä taitaa olla, kun niin henkilökohtaisesti ottavat onnistumisesi. Oletko kenties perheen mustalammas?
Monesti jopa nämä jotka sanoo että "kateellisena ne tekevät." Ei kerro tai tiedä koko totuutta. Katsos itse pitää näyttää mahdollisimman hyvältä. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
että olen vampyyri
Tässäpä vähän persoonallisempi lisä juorukavalkadiin heille, jotka ovat kaikkensa jo yrittäneet. Terveisiä omille faneilleni, tästä hyvä juttu levitykseen!
Vampyyri oli palstaröllin, tottakai. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku levittelee sinusta huhuja tai yrittää mustamaalata, olet tehnyt ainakin JOTAIN elämässäsi oikein tai menestyksekkäästi, koska keräät niin paljon kateutta ja huomiota.
Ehei. Voi ihan vain sen takia kun ei tykkää naamasta. Jotkut tekee sitäkin.
Tuskin kukaan tasapainoinen yhtäkkiä huomaa että jaa, tuon naamasta en tykkää, keksinpä jonkun juorun ja laitan sen liikkeelle. Haloo 😀
Tiedän tapauksia että näin tehdään. Hei halooo. Herätys jos sinä et tee ei todellakaan meinaa sitä että joku muu ei voisi tehdä. Myöskin "en tykkää naamasta" on enempikin sanonta vain tässä. Meinaten ei tykkää vaan henkilöstä jostain syystä ei tule toimeen. Joten keksitään sitten huhuja ja juoruja siitä ihmisestä.
Ei kenenkään motiivi levittää juoruja ole ”ei vain tykkää”. En minäkään tykkää monestakaan ihmisestä, mutta ei minulla tule mieleenkään että keksinpä jotain ja laitan jutun liikkeelle. Kyllä se syy juorun levittämiseen on aina, poikkeuksetta juorunlevittäjän henkisessä ahdingossa. Kateus, katkeruus, you name it.
"Kateelliset" oletus on kyllä yksi itsekkäimpiä tapoja ajatella mitä tiedän. Mistä he voivat toisen ihmisen syyt tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku levittelee sinusta huhuja tai yrittää mustamaalata, olet tehnyt ainakin JOTAIN elämässäsi oikein tai menestyksekkäästi, koska keräät niin paljon kateutta ja huomiota.
Tuskin kukaan tasapainoinen yhtäkkiä huomaa että jaa, tuon naamasta en tykkää, keksinpä jonkun juorun ja laitan sen liikkeelle. Haloo 😀
Tiedän tapauksia että näin tehdään. Hei halooo. Herätys jos sinä et tee ei todellakaan meinaa sitä että joku muu ei voisi tehdä. Myöskin "en tykkää naamasta" on enempikin sanonta vain tässä. Meinaten ei tykkää vaan henkilöstä jostain syystä ei tule toimeen. Joten keksitään sitten huhuja ja juoruja siitä ihmisestä.
Ei kenenkään motiivi levittää juoruja ole ”ei vain tykkää”. En minäkään tykkää monestakaan ihmisestä, mutta ei minulla tule mieleenkään että keksinpä jotain ja laitan jutun liikkeelle. Kyllä se syy juorun levittämiseen on aina, poikkeuksetta juorunlevittäjän henkisessä ahdingossa. Kateus, katkeruus, you name it.
No sinä et sitä tee mutta joku muu tekee. motiivi todellakin voi olla että ei tykkää. Vaikka sitä ahdistaisi tai elämä olisi perseestä. Ei ne kaikista aina juoruja tee. Silti ne tekee sellaisista joista ne ei tykkää vaikka väärin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
"Kateelliset" oletus on kyllä yksi itsekkäimpiä tapoja ajatella mitä tiedän. Mistä he voivat toisen ihmisen syyt tietää?
Kerro ihmeessä meille niistä muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt esim jotain väärin toista kohtaan vaikka et itse sitä tiedostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä et sitä tee mutta joku muu tekee. motiivi todellakin voi olla että ei tykkää. Vaikka sitä ahdistaisi tai elämä olisi perseestä. Ei ne kaikista aina juoruja tee. Silti ne tekee sellaisista joista ne ei tykkää vaikka väärin se onkin.
Niin, sillon se motiivi on ahdistus tai huono itsetunto oman elämäntilanteen johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveys ongelmat. Ihan vain aiheuttaakseen pahaa.
Vaan kateelliset ihmiset sanoo että syynä ei yleensä tällaiseen ole kateus. :)
En ole kuullut mitään. Varmaan tuollaiset on niin kaukana omista piireistä ettei kantaudu perille asti. Jotenkin naurettavaa touhua, vaikea uskoa että täysi-ikäiset tekisi tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vaan kateelliset ihmiset sanoo että syynä ei yleensä tällaiseen ole kateus. :)
Vain kusipäähän nousseet mulkut ajattelee että kaikki vain kadehtii heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tekee jotain väärin, niin silloinhan se asia otetaan puheeksi tämän väärintekijän kanssa. Millä tavalla juoruilu asian parantaa?
Että olen narkkari,huo raan (siis kirjaimellisesti myisin itseäni), hakkaan lapsiani/jätän lapsiani heitteille kaikin mahdollisin tavoin, valheita skitsofreniasta psykoottisuudesta yms. Olin koulukiusattu koko peruskoulun eikä se muuttunut miksikään koska kävin 2. asteen samassa pas ka kylässä kuin muutkin koulut. Todellisuudessa en ole koskaan käyttänyt huumeita,ennen täysi-ikäisyyttä kaverin kanssa jotain pilveä myssyteltiin alle 18 vee pari kertaa, parisuhteeni ovat parin ensimmäisen seurustelukokeilun jälkeen kestäneet vähintään 2 vuotta,viimeisin kestänyt jo kohta 15 vuotta, minulla on todettu masennusta ym seurauksena mm tästä kiusaamisesta ja muista itsestäni riippumattomista syistä. V..u että vihaan suomalaisia sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulen. Ei ihme,että eläkepäivät halutaan olla jossain muualla kuin täällä-ulkomaille ei lähdetä sään vaan vi..maisten,ylimielisten ja kylmien ihmisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tekee jotain väärin, niin silloinhan se asia otetaan puheeksi tämän väärintekijän kanssa. Millä tavalla juoruilu asian parantaa?
Ei mitenkään. Kostoksi aiheuttaa häiriötä toiselle. Aina ei myöskään uskalleta pelätään sitä väärintekijää. Ei sillä ole tarkoitus asiaa puhumalla parantaakkaan.
Jos on tehnyt törkeitä tekoja jotain ihmistä kohtaan, eikä esim. halua niiden tulevan ilmi, helposti mustamaalaa tekojen kohdetta esim. sellaiseksi, että se ei olisi uskottava, ansaitsi sen tai on mielisairas juoruilija/mustamaalaaja, harhainen sekopää, säälittävä ja epätoivoinen hutsu/tyrkky/varattujen vonkaaja, jota kukaan ei vahingossakaan pane/yleinen jakorasia, esim. seksirikolliset ja mustasukkaiset vaimot voisivat levittää jotain tällaista ym.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tehnyt törkeitä tekoja jotain ihmistä kohtaan, eikä esim. halua niiden tulevan ilmi, helposti mustamaalaa tekojen kohdetta esim. sellaiseksi, että se ei olisi uskottava, ansaitsi sen tai on mielisairas juoruilija/mustamaalaaja, harhainen sekopää, säälittävä ja epätoivoinen hutsu/tyrkky/varattujen vonkaaja, jota kukaan ei vahingossakaan pane/yleinen jakorasia, esim. seksirikolliset ja mustasukkaiset vaimot voisivat levittää jotain tällaista ym.
Tässä on myös hyviä syitä musta maalaamiseen. Tai narsistina yrittää saada muut näyttämään alemmalta kun itse.