Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä huhuja olet kuullut itsestäsi

Vierailija
18.09.2026 |

Mitkä EIVÄT ole totta. 

Ei mitään luonteenpiirteitä, vaan jotain  konkreettista? 

- Mt- ongelmainen tyyliin ahdistunut, yli hysteerinen. masentunut. 

- Fyysisiä sairauksia ties mitä. 

- Syö tosi outoja tai lähes syömishäiriöinen. 

- Varastanut 

- Ollut joskus aggressiivista ylivihaista käytöstä.

- Ei osaa arjen tai kodin perusasioita kuten siivous ja ruoka. 

- Hygienia ja jaksamis ongelmia 

- Alkoholi tai lääkeongelmia

- Oikeasti typerä esim. matemaattisesti 

- Älytön rahan käyttö. 

- Vikittelee kaikkia tai toisten miehiä. 

No, muut huhut onkin sitten jo niitä luonteenpiirteitä, että ei niistä nytten. 

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku levittelee sinusta huhuja tai yrittää mustamaalata, olet tehnyt ainakin JOTAIN elämässäsi oikein tai menestyksekkäästi, koska keräät niin paljon kateutta ja huomiota.

Se voi alkaa siitäkin, ettei esim mielistele narsistiesihenkilöä. Meillä tällainen jakoi porukan vuohiin ja lampaisiin. Jopa palkkani putosi yli puolet sovitusta ihan ilmoituksella. 

Vierailija
42/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meidän kt kyylä mummo päivystää ulko ovella kertoo jos mitäkin huu haa tarinoita asukkaista. jos olisi mies saisi turpaansa. nyt olemme häntä muistaneet kusi pellillisellä ja koiran kakka pusseilla. jos mitäkin valitusta isännöitsijälle

Valitukset teistä ovat siis olleet ihan asiallisia. Ei normaalit ihmiset laita kusipeltejä ja koirankakkapusseja naapureille.

Mä en tunne lainkaan naapureitani,

enkä enää ole millään tavalla 

savolaisten touhuista kiinnostunut.

En koskaan hengaile alaovella

enkä röökipaikalla. 

Näiden elämä on hyvin pientä,

kuin tulitikkulaatikossa..

En enää edes selaa Savon Sanomien 

otsikoita tbh.

En koskaan reklamoi isännöintiin,

vaikka marijointti miten lemuaa.

Annan olla. None of my biz. 

Peace out.. Illat. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kiusannut työkaveria.

Oikea sosiopaatti.

Vierailija
44/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku levittelee sinusta huhuja tai yrittää mustamaalata, olet tehnyt ainakin JOTAIN elämässäsi oikein tai menestyksekkäästi, koska keräät niin paljon kateutta ja huomiota.

Ehei. Voi ihan vain sen takia kun ei tykkää naamasta. Jotkut tekee sitäkin.

Katkerat tekee sitä. Henkisesti hyvinvoiva ihminen ei halua aiheuttaa muille tarkoituksella mielipahaa tai levitellä juoruja. Tällaisia veemäisiä ihmisiä kohdatessa voi aina kyllä lohduttautua sillä, että ainakaan oma elämä ei ole niin pohjamudissa.

Vierailija
45/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan tasapainoinen yhtäkkiä huomaa että jaa, tuon naamasta en tykkää, keksinpä jonkun juorun ja laitan sen liikkeelle. Haloo 😀

Vierailija
46/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi alkoholisti levitteli että olisin alkoholisti :'D 

Yleensä ne on tätä tasoa, kun ei oma toiminta kestä päivänvaloa niin kohdistetaan huomio muihin 

Vierailija
47/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan tasapainoinen yhtäkkiä huomaa että jaa, tuon naamasta en tykkää, keksinpä jonkun juorun ja laitan sen liikkeelle. Haloo 😀

Täysijärkinen ei keksitään. Kyllä tuommoiset on vähintään narsisteja.

Vierailija
48/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen tylsä.

Varmaankin näytän todella tylsältä.

Vierailija
49/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin valtavan suuren katkeruuden

ja pahansuovan energian, koska

en kahvittele/kyläile/tarjoa

seksuaalisävytteistä seuraa/

anna rahaa/vaadin rikøskorvauksia.

These ppl just give me the creeps.

E

Vierailija
50/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on tätä tasoa, kun ei oma toiminta kestä päivänvaloa niin kohdistetaan huomio muihin 

Kyllä, tämä on tosi yleistä, sanotaan projisoinniksi.

Vierailija
51/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimisin minkä muistan oli kun sanoin työpaikalla iloisesti huomenta, niin 5 naista oli juoruillut että olin kamala. Kuulemma vihainen :D olivat itse vihaisia ja yrittivät puhua mustaa valkoiseksi jaa levittivät tällaista ympäriinsä. Kateellisia. 

Vierailija
52/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen raskaana ja siksi menen naimisiin. 😂

Vierailija
53/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri sitä projisointia. Häpeä voi olla niin voimakasta, että heikko mieli alkaa nähdä kaltaisiaan kaikkialla. Kun pelkäävät itse paljastuvansa, he saattavat levittää juoruja ja yrittää siten varmistaa, että ehtivät syyttää muita ensin.

Vierailija
54/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiset luokkakaverit juoruili, että käytän mukamas huumeita. En käytä. Olin koulukiusattu, ja kun näin kapakassa vanhan kiusaajani, kävin rumahkosti päälle. Syynä hyökkäykseen oli pelkkä kalja, en minä mitään käytä. Kiusaamista = kouluväkivaltaa en pysty ikinä unohtamaan. 

Itsestänikin  tuollaisia. Joku oli sanonut että varo vaan sitä että käyttää varmaan lääkkeitä. Kato sen silmiä. Olin vain jurrissa. Nuorena tuo oli jopa cool siis oli melkein jännää, että luultiin huumeiden käyttäjäksi. 

Vierailija
55/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen raskaana ja siksi menen naimisiin. 😂

Muutin kesäksi maalle, ja en voinut välttyä huomaamasta, että vanhemmat naiset tarkkailivat vyötäröäni. 

Vierailija
56/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pahin on, että olisin maannut pomoni kanssa/etenisin työpaikalla reittä pitkin. Tämä meni niin pitkälle, että joku antoi anonyymissa henkilöstökyselyssä palautetta firman muille pomoille.

Minulla on työpaikalla erivapauksia, mutta ne on kyllä ihan työllä ansaittu. Olen ollut talossa pitkään. Pomoani ei esimerkiksi kiinnosta, jos laitan kasilta alkavana työpäivänä herätyksen soimaan vasta klo 10, koska saan aikaan saman mitä kollegat kahdeksassa tunnissa, ja siksi kirjaan työajaksi 8h ja saan palkan kahdeksasta tunnista. Pomon kanssa ollaan tietty ihan hyviä tuttuja ja jutellaan paljon ja käydään joskus kaljalla tms työajan ulkopuolella, kun olen ollut firmassa niin pitkään, läpi hänen vakavan sairastumisen ja kaikkien muidenkin vaiheiden.

Nämä juoruajat ovat kaikki onneksi lähteneet ovet paukkuen, mutta pahimpaan aikaan heillä oli kunnon kerho työpaikalla, istuivat keskenään kahvihuoneessa ja hiljenivät täysin jos joku muu tuli paikalle. Yksi heistä yritti vissiin päästä samaan asemaan kuin minä, mutta unohti siitä sen työnteon yhtälöstä pois. Istui aamuisin lakkaamassa kynsiään, lähti aikaisin kun ulkona oli kiva sää, mutta kirjasi tunnit neljään jne. Ainoa vaan että ne tehtävät työt kaatuivat assistenteille tai jäivät roikkumaan.

Vierailija
57/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entiset luokkakaverit juoruili, että käytän mukamas huumeita. En käytä. Olin koulukiusattu, ja kun näin kapakassa vanhan kiusaajani, kävin rumahkosti päälle. Syynä hyökkäykseen oli pelkkä kalja, en minä mitään käytä. Kiusaamista = kouluväkivaltaa en pysty ikinä unohtamaan. 

Itsestänikin  tuollaisia. Joku oli sanonut että varo vaan sitä että käyttää varmaan lääkkeitä. Kato sen silmiä. Olin vain jurrissa. Nuorena tuo oli jopa cool siis oli melkein jännää, että luultiin huumeiden käyttäjäksi. 

Ei minulta. 

Minun silmäni saavat kehuja.

E

Vierailija
58/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä paremmin minulla menee, sitä epätoivoisempaa on mustamaalaus. Jotkut ovat nähneet siinä niin paljon vaivaa, että olen ilmeisesti heidän koko elämänsä tärkein sisältö, ehkäpä jopa ainoa.

Huomasin saman, kun alkoi mennä paremmin elämässä niin ihmiset alkoi tehdä huoli ilmoituksia ja jopa oma äitini kertoi olevansa kateellinen kun pääsin mm. unelmieni opiskelupaikkaan jonne hänkin olisi halunnut. 

Ohis, mutta tämä on kyllä jotain niin järkyttävän pimeäpäistä touhua, etten tiedä itkeäkö vai nauraako. Kiinnostaisi tietää, millaisia ihmisiä nuo huoli-ilmoituksia kateuksissaan tehtailevat ovat. Ainakin jokin pakkomielle heillä taitaa olla, kun niin henkilökohtaisesti ottavat onnistumisesi. Oletko kenties perheen mustalammas? 

Vierailija
59/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Etsii rikasta miestä elättämään. Iällä ei väliä.

Tuo ehkä pahin mitä oon itsestäni kuullut. 

Vierailija
60/94 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen vampyyri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi