Mitä huhuja olet kuullut itsestäsi
Mitkä EIVÄT ole totta.
Ei mitään luonteenpiirteitä, vaan jotain konkreettista?
- Mt- ongelmainen tyyliin ahdistunut, yli hysteerinen. masentunut.
- Fyysisiä sairauksia ties mitä.
- Syö tosi outoja tai lähes syömishäiriöinen.
- Varastanut
- Ollut joskus aggressiivista ylivihaista käytöstä.
- Ei osaa arjen tai kodin perusasioita kuten siivous ja ruoka.
- Hygienia ja jaksamis ongelmia
- Alkoholi tai lääkeongelmia
- Oikeasti typerä esim. matemaattisesti
- Älytön rahan käyttö.
- Vikittelee kaikkia tai toisten miehiä.
No, muut huhut onkin sitten jo niitä luonteenpiirteitä, että ei niistä nytten.
Kommentit (76)
meidän kt kyylä mummo päivystää ulko ovella kertoo jos mitäkin huu haa tarinoita asukkaista. jos olisi mies saisi turpaansa. nyt olemme häntä muistaneet kusi pellillisellä ja koiran kakka pusseilla. jos mitäkin valitusta isännöitsijälle
Menin inttiin opiskelujeni jälkeen jolloin olin 25-vuotias. Jostain syystä siellä sitten levisi muiden varusmiesten keskuudessa huhu että olen tullut armeijaan muita vanhempana koska olen ollut muukalaislegioonassa.
Mitä paremmin minulla menee, sitä epätoivoisempaa on mustamaalaus. Jotkut ovat nähneet siinä niin paljon vaivaa, että olen ilmeisesti heidän koko elämänsä tärkein sisältö, ehkäpä jopa ainoa.
Onhan noita juoruja ollut paljonkin, mutta niiden takana on usein just joku jonka oma synti ollut ja paljastunut paljon pahemmaksi. Esimerkki, yksi kauppiksen opiskelija kaveri levitteli minusta juoruja, että tuolta saa tauteja sitä kannattaa varoa, ei ollut edes koskaan jutellut mulle mitään koko ihminen. Sitten yhteinen tuttumme kertoi että tuo juorujen levittelijä olikin itse jakanut pitkin kyliä ja pakottanut oman miehensä ottamaan kimppakivaan jonkun toisen miehen. Aina kun kuulet juoruja, muita juoruilija peittää sillä omia syntejään. Ehkä hän yritti jotenkin harhauttaa. Onhan noita paljon muitakin juttuja. Tyhmät ihmiset uskoo juorukelloja.
Vierailija kirjoitti:
Että minulla olisi kuusi asuntoa. Oikeasti niitä on seitsemän, joten tämä huhu on yllättävän lähellä totuutta.
Tää oli hyvä reps :D.
Vierailija kirjoitti:
Teininä yksi huostalikka väitti että kävin virossa myymässä itseäni, todellisuudeessa olin oikean isäni luona.
Juoruista huomaa niiden levittäjän maailmankuvan. Kuinka monella ns. normaalioloissa kasvaneella tulisi edes mieleen että toinen varmasti ”käy myymässä itseään”. Ja vielä Virossa. Hieman toisenlainen elämänkokemus hänellä.
Peruskoulussa, luokkakaveri levitteli minusta juoruja, että tuon kanssa ei kannata olla kaveri, menettää maineensa ja sillä on joku tarttuva tauti. No sitten kukaan ei halunnut olla kaverini ja jouduin istumaan yksin ruokailussa. Karma oli aika karu kun tää juoruja levittävä tyyppi päätyi vankilaan, syyllistyi kaikenmaailman väkivalta rikoksiin ja sekoiluun, että taisi olla toisinpäin, hän oli se kenen seurassa ja ympärillä olijoilta meni se maine.
Vierailija kirjoitti:
Mitä paremmin minulla menee, sitä epätoivoisempaa on mustamaalaus. Jotkut ovat nähneet siinä niin paljon vaivaa, että olen ilmeisesti heidän koko elämänsä tärkein sisältö, ehkäpä jopa ainoa.
Huomasin saman, kun alkoi mennä paremmin elämässä niin ihmiset alkoi tehdä huoli ilmoituksia ja jopa oma äitini kertoi olevansa kateellinen kun pääsin mm. unelmieni opiskelupaikkaan jonne hänkin olisi halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman, kun alkoi mennä paremmin elämässä niin ihmiset alkoi tehdä huoli ilmoituksia ja jopa oma äitini kertoi olevansa kateellinen kun pääsin mm. unelmieni opiskelupaikkaan jonne hänkin olisi halunnut.
Ei kai se mitään haittaa jos joku sanoo avoimesti olevansa kateellinen, monihan ei tunnusta tai varmaan edes tiedosta olevansa kateellinen, he vain antavat kateudesta kumpuavan vihan viedä, ja pahimmillaan pilaavat oman elämänsä siinä touhussa.
Tapailin lukioaikana hyvin lyhyen aikaa yhtä jätkää, ja nukuttiin yksi yö samassa sängyssä. Minä yritin aloittaa jotain koskettelemalla, mutta jätkä jäätyi ihan täysin. Lopetin sitten ja aloin nukkumaan. Myöhemmin oli kertonut, että annoin pesää, yks tyyppi kysyi siitä. Sanoin vaan, että en antanut, en tarjonnut yksityiskohtia.
Nyt kun mietin, niin toivon, että sillä alkoi silloin seisomaan, ja että sen loppuyö oli vaikea. XD
- psykoosissa
- se on mun exä
- toi on mun muija
- se vie kaikki miehet
- kauhee miestennielijä
- haluaa aiheuttaa avioeroja
- narkki
- haluu mus taa munaa
- ma n ne
- sille pitää ostaa hamekangasta
- kermaperse
- lais ka loi nen
- ei ole motivoitunut
- lähtee opiskelemaan
- ei halua tehdä töitä
- haluaa pitää lomaa
- vam mainen
- se on laulaja
- se on julkkis
- se on jossain muualla kilpailevalla töissä
- on tehnyt rikoksia ja saanut sen takia kenkää töistä
- se on niin huono työntekijä
- se tykkää musta
Varmasti joku täällä oletti
sateenkaaripoppoon
edustajaksi, kun ei puolisoa näy.
Trölli palstalla kirjoitti Puppis-
ketjuun, että olen vak00ja. En ole.
Kôpris laittoi liikkeelle huhun,
että olen hänen tyttis, ja pian on
häät tuloillaan.. 🤨💁🤔😅
👋Hyvää iltaa. E
Vierailija kirjoitti:
meidän kt kyylä mummo päivystää ulko ovella kertoo jos mitäkin huu haa tarinoita asukkaista. jos olisi mies saisi turpaansa. nyt olemme häntä muistaneet kusi pellillisellä ja koiran kakka pusseilla. jos mitäkin valitusta isännöitsijälle
Valitukset teistä ovat siis olleet ihan asiallisia. Ei normaalit ihmiset laita kusipeltejä ja koirankakkapusseja naapureille.
Mm:
olen kuollut
karannut Muukalaislegioonasta
juonut ajokorttini
sairastunut syöpään
myynyt metsää ( jota minulla ei ole )
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani. T. somejulkkikseksi kotiseudullaan kohonnut, mutta ihan tyytyväinen siitä.
Minustakin levitettiin huhua että olen alkoholisti. Tämä oli pikkukylällä.
Jos joku levittelee sinusta huhuja tai yrittää mustamaalata, olet tehnyt ainakin JOTAIN elämässäsi oikein tai menestyksekkäästi, koska keräät niin paljon kateutta ja huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku levittelee sinusta huhuja tai yrittää mustamaalata, olet tehnyt ainakin JOTAIN elämässäsi oikein tai menestyksekkäästi, koska keräät niin paljon kateutta ja huomiota.
Ehei. Voi ihan vain sen takia kun ei tykkää naamasta. Jotkut tekee sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
No se. Ei tarvitse, kuin ostaa jotain tarpeellista, niin kaikki laitetaan nettiin, että nyt se taas shoppaili sitä ja sitä. Kauheat juorut ja äkkiä lähtevät itsekin shoppailemaan, mutta se heidän shoppailunsa on tietenkin sitä parempaa shoppailua olevinaan.
Että olisin alkoholisti ja käyttäisin huumeita, juon toki alkoholia vaan en oo mikään juoppo enkä myöskään ikinä ole kokeillut edes huumeita.
Että olisin naisista kiinnostunut myös, olen hetero.
Että olisin jakorasia, ei pidä paikkaansa.
Joku varmaan mies menneisyydestä mustamaalannut, tai joku katkera kalkkuna, mistä näistä hulluista tietää.