Mikä on miellyttävin tyyli kuusikymppiselle naiselle
Kun ei käy nuorekas farkkutyylii eikä marimekkotnttamaisuus. Tätimäinen jakkupuku-look no no.
Kaikki on väärin.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman paljon ryppyjä peittävä. Tuossa iässä seksuaalisuutta ei vain ole kuin korkeintaan kantajansa mielikuvituksessa.
Ryppyjä? Itselläni ei ole niitä edes naamassa vielä. Lääkäri kehui mun ihoa kaksikymppisen ihoksi, hän tsekkaa senkin vuosittaisessa diabeteskontrollissa.
T N65
Mukavaa, että löytyy sosiaalisesti taitavia lääkäreitä :)
Suosittelen kuitenkin näöntarkastusta ja mahdollisesti myös silmänpohjien kuvausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi mekot. Ei tarvitse miettiä ylä- ja alaosaa erikseen. Siihen sitten päälle neule tai neuletakki talvella.
Suurin osa mekoista on tanttamekkoja, jotka sopivat päärynävartalolle, mutta muille on vaikea löytää hyvin istuvaa mekkoa. Silloin nimenomaan on helpompi, jos yläosa ja alaosa on erikseen, esim. pusero ja hame.
Ei ole pakko ostaa niitä suurinta osaa mekoista, vaan voi valita omalle vartalolle sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Chanel 5 ja taustamusiikiksi Barbra Streisand.
Barbarahan on nainen! Kuusikymppinen osaa jo tunnistaa miehen tai naisen äänen.
Vierailija kirjoitti:
Olen samanikäinen. Ja mä ainakin annan piut paut tuollaisille sopiville tyyleille. Olen jo ainakin 20 vuotta sitten lakannut yrittämästä miellyttää ihmisten silmää, ja se oli valtava helpotus se, kun ulkonäköpaineet loppui. Eli en siis yritä olla miellyttävän näköinen, kaunis, nuorekas tms. Menen oman estetiikantajun ja fiiliksen mukaan, ja ihan sama jos jotkut ajattelee että "hyi onpa musta tukka ruma vanhalla naisella" tai "pitäisi käyttää hillitympää meikkiä tuossa iässä" tms. Karavaani kulkee, koirat haukkuu.
Kyllä senkin on,että mustaksi värjätty tukka ON ruma ! Ei ole luonnollisen näköinen yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias, enkä mieti mikä muita miellyttää. Sen verran katson, että ajan ja paikan mukaan mennään suht koht sopivissa vermeissä, mutta mukavuus ennen kaikkea.
Se on ihan parasta, että ei enää tarvitse miettiä mikä miellyttää muita. Hyvin on tullut selväksi, että ihan kaikki vanhemman naisen vaatevalinnat ovat jollakin tavalla mauttomia. Ihan sama mitä pukee päälleen, niin se "kelpaa". Siksi voi pukeutua juuri niinkuin itse haluaa.
Itse aloin viisikymppisenä pukeutumaan mekkoihin. Nuorempana olin aina miettinyt, että ne eivät sovi minulle ja polvetkin ovat rumat. Kaikenlaisia vikoja löysin itsestäni, ja ne viat piti peittää oikeanlaisilla ja sopivasti muodikkailla vaatteilla.
Nyt on kummassakin polvessa pitkä leikkausarpi ja pari muutakin arpea, eikä haittaa yhtään vaikka näkyisivät. Tärkeintä on että itse tunnen oloni hyväksi vaatteissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samanikäinen. Ja mä ainakin annan piut paut tuollaisille sopiville tyyleille. Olen jo ainakin 20 vuotta sitten lakannut yrittämästä miellyttää ihmisten silmää, ja se oli valtava helpotus se, kun ulkonäköpaineet loppui. Eli en siis yritä olla miellyttävän näköinen, kaunis, nuorekas tms. Menen oman estetiikantajun ja fiiliksen mukaan, ja ihan sama jos jotkut ajattelee että "hyi onpa musta tukka ruma vanhalla naisella" tai "pitäisi käyttää hillitympää meikkiä tuossa iässä" tms. Karavaani kulkee, koirat haukkuu.
Kyllä senkin on,että mustaksi värjätty tukka ON ruma ! Ei ole luonnollisen näköinen yhtään!
Jaa, onko luonnollisuus nykyään muodikasta?
Miksi sitten nuoret käyvät niin paljon pistos hoidoissa ja kauneusleikkauksissa, joita oikeasti eivät edes tarvitse?
He ovat kauniita ilman pistoksia ja leikkauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Minna Tervamäki tyyli.
Et ole tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Farkutyylissä ei ole mitään nuorekasta. Esimerkiksi farkkutakki on viisikymppisten ja vanhempien vaate. Samoin farkkuhame. Katsopa joskus ympärillesi.
Farkkutakkeja tai farkkuhameita ei näy tosiaan teinejen päällä, mutta sehän on vain hyvä asia; en minä ainakaan viisikymppisenä halua pukeutua samoin kuin teinit tai nuoret aikuiset. Farkkuvaatteet ovat tavallisia perusvaatteita arkeen, jotka sopivat kaikille.
Riippuu tietysti mihin on menossa (töihin, viihteelle, juhliin). Näin miesnäkökulmasta toivoisin näkeväni taas leopardi toppeja ja farkkuja tai hyvin istuvia mustia housuja. Ja niitä kilojakin saa olla.mikään ei näytä paremmalta kuin EM tyylinen muodokas nainen. Paitakin voi olla muun värinen kunhan on paita eikä mikään epämääräinen kyhäelmä. M57
Kaikkia ei voi miellyttää niin parempi elämässä keskittyä miellyttämään itseään. Tälleen sen mietin jo lapsena. Se on useimmiten kivemman näköstäkin kun ihminen itse viihtyy niissä vaatteissaan. Useimmat mieltää itsevarmuuden osaksi tyylikkyyttä. Mutta jos minulta kysyt, niin minusta 60-vuotiaalle sopii ihan se sama mikä minkä tahansa ikäiselle eli tilanteeseen ja omalle vartalolle sopiva vaatetus. Toimistolle se voi olla jakku ja festarille farkkutyyli. Tuskin on yhtä tyyliä joka sopii jokaiselle 60-vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sinä! 💪
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuusikymppisen naisen pitäisi varta vasten yrittää miellyttää ketään? Pukeutuu sillä tavalla kuin itselleen sopii ja miten on hyvä olla, puhtaisiin vaatteisiin ja kulkee pää pystyssä.
Miksi ylipäätään kenenkään naisen pitäisi pukeutua miellyttääkseen muita
Olen 60-vuotias nainen. Pukeutumiseni ei ole paljonkaan muuttunut 40-60 -ikävuoden välillä. Toki olen samanpainoinen (normaalipainoinen) nyt kuusikymppisenä kuten olin nelikymppisenä. Pidän käytännöllisestä pukeutumisesta eli hyvin istuvat farkut toimii aina. Samoin valkea paitapusero tai kiva pusero lyhyt- tai pitkähihaisena on ok. T-paitoja en voi sietää, ne ovat muodottomia ja tyylittömiä. Myös ohuetkot villatakit ovat kivoja. Pidän myös muotoon leikatuista, mekkomaisista takeista, mekoista ja paidoista joissa vartalon muoto ja rinnat paljastuvat.
Eniten olen antanut "periksi" kenkien suhteen iän myötä. Korkokenkiä käytän enää juhlallisimmissa tilaisuuksissa mekon tai hameen kanssa. Aika paljon tulee käytetyä lenkkareita myös urheilun ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti mihin on menossa (töihin, viihteelle, juhliin). Näin miesnäkökulmasta toivoisin näkeväni taas leopardi toppeja ja farkkuja tai hyvin istuvia mustia housuja. Ja niitä kilojakin saa olla.mikään ei näytä paremmalta kuin EM tyylinen muodokas nainen. Paitakin voi olla muun värinen kunhan on paita eikä mikään epämääräinen kyhäelmä. M57
Hyi helvetti, en ikinä pukisi päälleni jotain leoparikuvioista rättiä :D :D :D
N57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Tervamäki tyyli.
Et ole tosissasi.
Katsoitko eilen Puoli seitsemän. Tuo nainen saa miehen hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Tervamäki tyyli.
Et ole tosissasi.
Katsoitko eilen Puoli seitsemän. Tuo nainen saa miehen hyvälle tuulelle.
Satuin katsomaan. Kiva rento mutta tyylikäs pukeutuminen. Pitkä, hoikka kaunis nainen jolla myös nätit hiukset. Iloinen ja energinen. Ei liikaa meikkiä. Ymmärrän hyvin että vetoaa monenikäisiin miehiin.
t. nainen
Eiköhän näillä ”rypyttömillä” ole vanhentunut silmälasiresepti ja hoitamaton kaihi :D
Kyllä minuakin luullaan ikäistäni nuoremmaksi, mutta meikatessa rypyt kyllä huomaa.