Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pitää pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin ja miellyttää miehiä

Vierailija
17.09.2026 |

Mitä miehet tekee naisten eteen? Miksi naisten pitää alentua rooliasuihin, maukasta, ajella kaikki karvat mut miesten ei tarvi tehdä mitäön muuta kun tulla muna pystyssä paikalle ja vaatia naiselta mitö pervompia temppuja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään pukeutua, itse en anna miehille mitään.

Vierailija
2/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin. Miehiä on joka tapauksessa tulossa mukaan pystyssä paikalle, ihan sama mitä teet. Ne sitten miellyttävät joita sellainen jaksaa kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät ole kuin ap. Läheskään kaikki naiset eivät koe minkäänlaisena alistumisena pukeutua seksikkäästi, vaan heille tulee siitä itselleen hyvä olo. Osa naisista haluaa lisäksi ihan oma-aloitteisesti miellyttää sellaisia miehiä, josta pitävät. Ajatella!

Vierailija
4/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä? Jos et halua,  niin et pukeudu. Osa haluaa vapaaehtoisesti, se jokaiselle sallittakoon. Eikä asiassa tarvitse olla välttämättä mitään vastavuoroisuutta, osa vaan tykkää näyttää pitsihepeneseksikkäältä kumppaninsa silmissä. 

T. Nainen, jota ei voisi vähempää kiinnostaa näyttää seksikkäältä, mutta en ole myöskään määkimässä jos joku muu niin haluaa tehdä. Kunhan kyse on omasta halusta ja valinnasta, ei painostuksesta.

Vierailija
5/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karvas todellisuus: 6kybäsenä miehenä ja about 100 bodycountilla minulla on vain yksi kokemus siitä kun nainen oli pukeutunut minua varten seksikkäisiin sukkiin ja alusasuihin. Samanikäisellä kaverillani jolla paljon suurempi bodycount ei ole yhtään vastaavaa kokemusta. Suomalainen nainen ei pukeudu sänkyyn suomalaista miestä varten. Joten keksipä paremmat fantasiat.

Vierailija
6/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, veeti, etkä sä pääse alusvaatteita näkemään kuin äitisi pyykkikorissa.

Vierailija
7/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttäjät haluavat itse omasta vapaasta tahdostaan tehdä niin.

Ääliömäistä yrittää kääntää että miehet pakottavat, ehkä hiukan pakkomielteenomaistakin jo...

Vierailija
8/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä, veeti, etkä sä pääse alusvaatteita näkemään kuin äitisi pyykkikorissa.

Alapää-ranking.

Jotkut ajattelevat sillä yläpäälläänkin...

Vierailija
9/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka panee ihan kaikkea. On miehiä jotka tykkää huor an näköistä. Mutta jos ne menee naimisiin niin eivät hyväksy näyttävää naista. Käyvät edellee 1000 miesten liukkailla huo rissa samalla kun eivät koske omaan vaimoon kun ei sytytä meikitön/arki nainen.

Vierailija
10/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä jotka panee ihan kaikkea. On miehiä jotka tykkää huor an näköistä. Mutta jos ne menee naimisiin niin eivät hyväksy näyttävää naista. Käyvät edellee 1000 miesten liukkailla huo rissa samalla kun eivät koske omaan vaimoon kun ei sytytä meikitön/arki nainen.

kiitos kun kerroit millaisia miehiä valitset.

Muunkinlaisia on, mutta kai lian tylsiä sulle.

Vierailija
11/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alusvaatteet näkee vain oma mies, en minä muille miehille niitä näytä.

Vierailija
12/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen autoeroottinen nainen. Aiemmin olin seksuaalisesti aktiivinen miesten kanssa, sain siitä lopulta tarpeekseni. Kaikki oli koettu ja hyväksi havaittu, mutta ihmisen seksuaalisuuskin voi vaihdella ja saada eri muotoja.  Nyt pukeudun usein seksikkäästi ihan itseäni varten vaikka muut eivät asujani näekään.  Minua on usein sanottu kauniiksi ja monet olettavat minulla olevan ihania rakastajia.  On vain yksi, minä itse. 

Vierailija
13/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottaa eteen. 

Vierailija
14/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin on määrätty?

Mä puen mitä haluan enkä miellytä ketään. Ja mulkkusentrisyydestä päätellen ap on taas kerran naista huonosti leikkivä veeti.

Vierailija
15/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoja temppuja 😘 tuhma tyttö, kun tuollaisia mietit. Piiskaa saat! 😚

Vierailija
16/16 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristäähän ne miestä, kun mies on väärän kokoinen ja muotoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi