Mikä on miellyttävin tyyli kuusikymppiselle naiselle
Kun ei käy nuorekas farkkutyylii eikä marimekkotnttamaisuus. Tätimäinen jakkupuku-look no no.
Kaikki on väärin.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on hoikka, niin ihan sama. Niin jäätäviä läskejä nykyään joka puolella että ihan sama mitä on päällä.
Etpä taida itse olla sen kummempi, kun aivosi ovat totaalijäässä. Ei kuusikymppisissä ole paljon itsehommattuja läskejä, koska nuoruuden ruokavalio on kuitenkin ollut maltillinen. Läskit ovat olleet pullukoita koko ikänsä, eli ruumiinrakenne on erilainen kuin hoikalla. Nämä itsehommatut läskit löytyvät yleensä alta nelikymppisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman paljon ryppyjä peittävä. Tuossa iässä seksuaalisuutta ei vain ole kuin korkeintaan kantajansa mielikuvituksessa.
Ryppyjä? Itselläni ei ole niitä edes naamassa vielä. Lääkäri kehui mun ihoa kaksikymppisen ihoksi, hän tsekkaa senkin vuosittaisessa diabeteskontrollissa.
T N65
Hyvännäköinen oma tyyli kehittyy ajan kanssa, toisilla on mielenkiintoa siihen ja toisilla ei. Ongelma on se, jos ostetaan vaan joku asukokonaisuus ilman, että sitä on silmää yhdistellä olemassa oleviin vaatteisiin.
Laadukkaat materiaalit, istuvuus ja hieman massasta erottuva tyyli kiinnittää positiivisella tavalla huomion. Mutta ei niin, että joku "ihana" asukokonaisuus on ostettu jostain ylihintaisesta putiikista, eikä näytä omalta. Prismasta ostaa ne ketä ei kiinnosta tyylikkyys lainkaan.
Muhun tekee vaikutuksen, ku on oma itsensä ja kantaa tyylinsä itsevarmana.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi mekot. Ei tarvitse miettiä ylä- ja alaosaa erikseen. Siihen sitten päälle neule tai neuletakki talvella.
Suurin osa mekoista on tanttamekkoja, jotka sopivat päärynävartalolle, mutta muille on vaikea löytää hyvin istuvaa mekkoa. Silloin nimenomaan on helpompi, jos yläosa ja alaosa on erikseen, esim. pusero ja hame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on hoikka, niin ihan sama. Niin jäätäviä läskejä nykyään joka puolella että ihan sama mitä on päällä.
Etpä taida itse olla sen kummempi, kun aivosi ovat totaalijäässä. Ei kuusikymppisissä ole paljon itsehommattuja läskejä, koska nuoruuden ruokavalio on kuitenkin ollut maltillinen. Läskit ovat olleet pullukoita koko ikänsä, eli ruumiinrakenne on erilainen kuin hoikalla. Nämä itsehommatut läskit löytyvät yleensä alta nelikymppisiltä.
Ei tosiaankaan ihmisen ruumiinrakenne muutu sen mukaan, onko siinä läskiä päällä vai ei. Ruumiinrakenne ei liity millään tavalla yli- tai alipainoon. ihminen voi olla esim. tanakkarakenteinen ja alipainoinen, tai hoikkarakenteinen ja ylipainoinen.
Olen itse kuusikymppinen ja ostan vaatteeni HM:stä. Ihan sellaisia klassisia, tavallisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
asiantuntijan sarja
Hyi, näitä tekoälylä tehtyjä videoita. Oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi mekot. Ei tarvitse miettiä ylä- ja alaosaa erikseen. Siihen sitten päälle neule tai neuletakki talvella.
Suurin osa mekoista on tanttamekkoja, jotka sopivat päärynävartalolle, mutta muille on vaikea löytää hyvin istuvaa mekkoa. Silloin nimenomaan on helpompi, jos yläosa ja alaosa on erikseen, esim. pusero ja hame.
Kyllä niitä istuviakin mekkoja löytyy, ainakin nettikaupoista. Itse yleensä lisään mekkoihin vyön, jos ei ole jo valmiina.
Joku myös sanoi, että mekossa palelee nilkat. Itse käytän talvella paksumpia sukkahousuja ja nilkkureita eikä palele nilkat.
Hameet ja pusero on myös hyvä yhdistelmä ja suosin niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina vierastanut mekkoja. Olen hoikka, mutta y-mallinen ja eivät pue minua. Ei nuorempanakaan.
Y-vartaloiselle sopii kyllä mekkokin, kunhan kiertää kaukaa A-linjaiset tanttamekot.
Esimerkiksi klassinen kotelomekko tai vyötäröltä istuva ja levenevähelmainen mekko sopii hyvin. Googlaa esim. Luhta Pau-mekko ja Andiata Julitta-mekko. Tosin arjessa on usein helpointa, kun on pusero ja hame erikseen. Yläosaa vaihtamalla asuun saa nopeasti vaihtelua.
Omalta tuntuva tyyli on paras. Turha pukeutua mekkoihin, jos ei ole mekkoihminen koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävin tyyli on se, josta se kuuskymppinen eniten itse tykkää!
Hope this helps.
N58
Niin, elämä on liian lyhyt ja sen eläminen vain toisten miellyttämiseksi on hukkanheitettyä aikaa. Tekipä niin tai näin niin aina on jollakin naama nurinpäin ja joku toinen valittaa. Nuo ihmiset eivät tajua sitä juttua, että se maailman muuttaminen pitää aloittaa ihan itsestään. He eivät suostu ymmärtämään sitä, ettei itsensätuntevalla ja henkisesti hyvinvoivalla ihmisellä edes ole tarvetta sorsia muita ihmisiä.
Farkutyylissä ei ole mitään nuorekasta. Esimerkiksi farkkutakki on viisikymppisten ja vanhempien vaate. Samoin farkkuhame. Katsopa joskus ympärillesi.