Mikä on miellyttävin tyyli kuusikymppiselle naiselle
Kun ei käy nuorekas farkkutyylii eikä marimekkotnttamaisuus. Tätimäinen jakkupuku-look no no.
Kaikki on väärin.
Kommentit (56)
Minä en ajatellut vielä muumioitua, joten en mieti tuollaisia. Tuossa (tässä) iässä tehdään ja puetaan mitä itse halutaan. Eikä kuunnella muiden kitinöitä.
N61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttityyli?
Töihin verkkareissa?
Mä oon aina töissä treenitrikoissa
No toivottavasti olet hoikka. Kauhea näky nämä 150-kiloiset voimaantuneet, jotka menevät mummonsa hautajaisiinkin trikoissa.
Tottakai olen. Ja työni sellainen, että treenihousut sopivat siihen täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman paljon ryppyjä peittävä. Tuossa iässä seksuaalisuutta ei vain ole kuin korkeintaan kantajansa mielikuvituksessa.
Sulla ei niitä poimuja olekaan paljoa aivokuoressa, mikä on paljon pahempi ongelma kuin naaman rypyt.
Mutta jos tuo ettei olisi seksuaalisuutta olisi totta, niin miksi ihmeessä varsinkaan sitten ryppyjä tarvisi peitellä? Kun ei kerran tarvi hurmata ketään? Tosin eipä niitä oikeasti aikuisten seksuaalisissakaan suhteissa tarvitse. Rypyt on osa elämää, ja vain lapsukaiset pitää niitä jotenkin seksintappajina.
Jos on iso maha, mikään vaate ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Monille sopii mekko (tuon ikäisellä helman pituus suunnilleen polveen tai pidempi, mikä parhaiten omalle kropalle sopii) ja suunnilleen samanmittainen pidempi neuletakki siistiksi työasuksi.
Tai sitten hame ja pusero, ja neuletakki. Kun ostaa reilunkokoisen puseron, joka laskeutuu hameen päälle, eivät mahdolliset vyötärömakkarat näy ollenkaan.
Jakkupukujakin tehdään nykyään joustavasta materiaalista. Yllättävän rentoja päällä, itse ainakin tykkään.
Sitten jos housuista tykkää, niin suorat ) leveähköt lahkeet on tyylikkäät toimistolla. Kauluspaita samaa sävyä, niin kylläpä on tyylikäs. Päälle voi pukea vielä neuleliivin tai neuletakin, tai vaikka sen jakun.
Kerrospukeutuminen on myös hyvin tyylikästä ja peittää vartalon virheet. Tsekkaa Gudrun Sjöden -tyyli (ei välttämättä värien ja kuvioiden puolesta, mutta juuri sen tyylikkään kerrospukeutumisen, jossa on aikuista naista imartelevat, väljät ja laskeutuvat linjat.)
Nykyään on siistejä toimistotennareita, jos haluaa olla mukavissa kengissä. Niitä löytyy kaikissa väreissä, joten voi sävyttää jalkineetkin asuun sopiviksi.
Sinä oman elämäsi muotitoimittaja-etikettiguru wanna-be olet koominen, ja oletettavasti mielisairas.
Et päässyt töihin alalle joten messuat vauvavitunfissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pienet aivot, pitäisi olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni muna, kukaan ei halua seksiä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Monille sopii mekko (tuon ikäisellä helman pituus suunnilleen polveen tai pidempi, mikä parhaiten omalle kropalle sopii) ja suunnilleen samanmittainen pidempi neuletakki siistiksi työasuksi.
Tai sitten hame ja pusero, ja neuletakki. Kun ostaa reilunkokoisen puseron, joka laskeutuu hameen päälle, eivät mahdolliset vyötärömakkarat näy ollenkaan.
Jakkupukujakin tehdään nykyään joustavasta materiaalista. Yllättävän rentoja päällä, itse ainakin tykkään.
Sitten jos housuista tykkää, niin suorat ) leveähköt lahkeet on tyylikkäät toimistolla. Kauluspaita samaa sävyä, niin kylläpä on tyylikäs. Päälle voi pukea vielä neuleliivin tai neuletakin, tai vaikka sen jakun.
Kerrospukeutuminen on myös hyvin tyylikästä ja peittää vartalon virheet. Tsekkaa Gudrun Sjöden -tyyli (ei välttämättä värien ja kuvioiden puolesta, mutta juuri sen tyylikkään kerrospukeutumisen, jossa on aikuista naista imartelevat, väljät ja laskeutuvat linjat.)
Nykyään on siistejä toimistotennareita, jos haluaa olla mukavissa kengissä. Niitä löytyy kaikissa väreissä, joten voi sävyttää jalkineetkin asuun sopiviksi.
Miksi ihmeessä jotain vyötärömakkaroita pitäisi peitellä ja hävetä?
Myöskin minusta tuo mitä kuvaat on tietynlainen tyyli, jota monet 50+ toki toimistotöissä varsinkin käyttää. Mutta toisten mielestä se on varmasti juurikin se "tätityyli", joka on huono. Ja sitten taas osan mielestä juuri noin olisi ikään sopivaa pukeutua. Näistä on niin kovasti eri mielipiteitä, että itse heittäisin kaikki ne ulos ikkunasta, ja keskittyisin vain siihen, että pukeutuu työpaikan pukukoodin mukaan noin suunnilleen, jos sellaista omissa hommissa on. Eli ettei liian rentoja tai liian formaaleja vaatteita omaan työympäristöön. Itse olen onneksi koodari, joten voin ihan rauhassa olla töissä mustassa hupparissa, mustissa farkuissa ja erikoisemmissakin hiustyyleissä. Ei tarvi alkaa toimistontäti-lookkiin.
- N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oman elämäsi muotitoimittaja-etikettiguru wanna-be olet koominen, ja oletettavasti mielisairas.
Et päässyt töihin alalle joten messuat vauvavitunfissä.
Oho, oletpas katkera. Miten se elämä on noin vinksalleen mennyt :-/
Vierailija kirjoitti:
Osta teltta niin sinun vatsa ei näy. Tai laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni muna, kukaan ei halua seksiä kanssasi.
Joo, ei tule uusintaa. Se on kerrasta poikki, sanon suoraan sen!
Tämä fakta.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi mekot. Ei tarvitse miettiä ylä- ja alaosaa erikseen. Siihen sitten päälle neule tai neuletakki talvella.
No joskus ,mutta kyllä pukeudun nuorekkaasti ihan milloin miltäkin itsestä tuntuu.
Mä olen 60+ ja pukeudun tavallaan samalla tyylillä kuin olen aina pukeutunut. Se elää hieman trendien mukaan; esim. lahkeen leveys, kauluksen malli, tyköistuva/väljä, mutta perusteema on hipahtava, androgyyni. Suosin murrettuja värejä, syksy on vuodenaikani.
Minä käytän melko tyköistuvia mekkoja, ei kuitenkaan makkarankuoria. Ne näyttää parhaimmalta mun päällä. Mekkojen pituus hiukka vajaa polveen, sopii mulle parhaiten kun lyhyet jalat. Ei ole vatsamakkaroita.
N 64v.
Minusta farkkuihin pukeutuminen on vain tavallista ja sopii monen ikäiselle. Yläosa tuo tyylikäämmän tai rennomman ilmeen.
Tyyli, joka itsestä tuntuu ja näyttää miellyttävimmältä.
Miksi millään muulla olisi väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jotain vyötärömakkaroita pitäisi peitellä ja hävetä?
Myöskin minusta tuo mitä kuvaat on tietynlainen tyyli, jota monet 50+ toki toimistotöissä varsinkin käyttää. Mutta toisten mielestä se on varmasti juurikin se "tätityyli", joka on huono. Ja sitten taas osan mielestä juuri noin olisi ikään sopivaa pukeutua. Näistä on niin kovasti eri mielipiteitä, että itse heittäisin kaikki ne ulos ikkunasta, ja keskittyisin vain siihen, että pukeutuu työpaikan pukukoodin mukaan noin suunnilleen, jos sellaista omissa hommissa on. Eli ettei liian rentoja tai liian formaaleja vaatteita omaan työympäristöön. Itse olen onneksi koodari, joten voin ihan rauhassa olla töissä mustassa hupparissa, mustissa farkuissa ja erikoisemmissakin hiustyyleissä. Ei tarvi alkaa toimistontäti-lookkiin.
- N58
Kysyttiin miellyttävää tyyliä, ja ajattelin sen tarkoittavan myös mukavuutta. Itse en keksi epämukavampia vaatteita toimistotöihin kuin farkut ja paksua tönkköä collegekangasta olevat hupparit. En pitäisi hetkeäkään. Väljissä mekoissa, hameissa ja neuleissa on paljon rennompi olla, käytännössä sama kuin olisi verkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi mekot. Ei tarvitse miettiä ylä- ja alaosaa erikseen. Siihen sitten päälle neule tai neuletakki talvella.
Ei käy, nilkkoja paleltaa.