Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä
Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia.
Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.
Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?
Ei ollut kyse siitä, vaan jos kysytään vastataan niinkuin asiat ovat. Naiset ovat pahimmillaan niin ho.roja kuin olla ja voi. Kerran tein kaksi eri deitti profiilia miehenä ja lähestyin niillä samoja naisia, voi hit.to mitä huo.ria oli paljon. Olin sopinut treffit toisen naisen kanssa päivällä kello 15 ja että harrastettaisiin myös seksiä, toisena miehenä saman naisen kanssa sama kello 18 ja aina kelpasi. Jollekkin kokeilin samaa aikaa niin yllättäen lapsi tuli sairaaksi, mutta toisen kohdalla oli terve. Kun kysyin onko tutustunut muihin miehiin tai jutteleeko muiden kanssa samaan aikaan nii ei ole eikä juttele, kaikki miehet ovat olleet vain seksiä vailla. Samaa ollaan tehty kaverin kanssa tinderissä, juteltu samojen naisten kanssa, joistakin huomaa rehellisyyden, mutta suurin osa puhuu aivan mitä sattuu. Meillä on ollut miehinä sellainen asenne että jos on avoin ja rehellinen aivan kaikesta niin on mahdollista päästä hyvinkin pitkälle naisten kanssa. Miksi ei toisinpäin? M41
Noin se menee. Suomalainen nainen on yleensä helvetin kova valehtelemaan ja osa näyttää uskovan kaiken vielä itsekin. Joskus olen treffaillut naisia netin avulla ja vaikka millaisia hörhöjä on tullut vastaan. Onhan se vähemmän viehättävällekin naiselle varsinainen karkkikauppa, kun miehet haluavat oikeasti usein vain seksiä, kun taas nainen luulee, että kiinnostuvat naisen persoonasta ja ulkonäöstä. Sitten ollaan pillu ammollaan monta kertaa viikossa eri miehille.
Vain päästään viallinen ihminen kuvittelee suomalaisten naisten olevan kovia valehtelemaan ja jakavan pillua ties kenelle. Kannattaisi hakea apua noihin harhoihin. Ei ole meidän muiden naisten vika, että äitisi on kusipää.
Kun huomaa matkan varrella, että naiset tuntuvat enemmän olevan valehtelijoita, kuin rehellisiä, niin ei siihen mitään vikaa päässä tarvita.
#eri
No kannattaa katsoa peiliin ja miettiä minkälaiseen seuraan aina hakeutuu. Kyllä on todellakin päässä vikaa, jos kuvittelee jokaisen suomalaisen naisen olevan kova valehtelemaan.
Seura vetää kaltaistaan puoleensa...
Totta. Siksi tällä palstalla naiset puolustavat verissäpäin toistensa valehtelua ja lor tsoilua.
Kuka on lotrsoillut? Palstalaisista naisista? Tähän asti yks naimisissa oleva ukko on kertonut jopa sadoista naisistaan.
Eikö tämä ketjun aloitus jo osoita, ettei naiset kerro totuutta panojensa määristä? Naurettavan naisten valehtelusta tekee sen, miten ristiriitaisia te olette. Seksikumppanien määrällä ei pitäisi olla mitään merkitystä, mutta on kuitenkin, jos törmäätte mieheen, joka saa helposti pillua lähes keneltä tahansa. Entäs silloin, kun se niin ihana ukko narahtaakin, että on nussinut salaa naapurin lissua jo monta vuotta? Sillä ei muka ole mitään vaikutusta miehen luotettavuuteen? Todistettavasti on ollut vain kahden naisen kanssa sängyssä, sinun ja naapurin lissun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia.
Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.
Et ole harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa.
Olen. Mä olen naimisissa oleva mies ja olin eilen treffeillä, laskin että hän oli 11 nainen vuoden sisään jonka kanssa olen treffaillut ja heistä 5 kanssa olen harrastanut seksiä plus oman vaimon kanssa. Olen nelikymppinen mies. Mun koko elämä on ollut tällaista samanlaista nii tähän ikään mennessä kumppaneita on ehtinyt kertyä huomattavan paljon. Mulla on huomiseksi tiedossa taas uusi nainen ja seksi on mitä todennäköisimmin mukana 🤦
Loooool 😂
Älä muuta sano :DDDDDDDDDD Tuokin naputtaa vielä huomisenkin( senkin ajan, kun on muka treffeillä panemassa) hikipäässään viestejä tänne vauvalle, miten on päässyt taas panemaan, vaikka ei ole naista koskaan metriä lähemmäksi päässyt. Jos miehellä olisi tuollainen vienti naismarkkinoilla, ei hänen tarvitsisi trollata vauvalla ja nostaa omaa egoaan.
Olen 55v mies. Seksielämää takana jo 40 vuotta. Siihen 100 kumppanin saavuttamiseen ei tarvitse kuin pari vuotta, kun joka viikonloppu on eri nainen kainalossa. En ole tarkkaa lukua koskaan pitänyt ja vaikka aika ronkeli olen aina ollut naisten ulkonäön ja fiksuuden suhteen, niin 100 seksikumppania meni varmasti rikki jo alle 30-vuotiaana.
Se on jännä ilmiö, miten kumppanien määrä vaikuttaa vastakkaisen sukupuolen suhtautumiseen. Jos naisille kertoo rehellisesti, että seksikumppaneita on ollut paljon, on melko turha toivo saada vain vähän seksikumppaneita omaavaa fiksua naista kunnon suhteeseen. No, en minäkään ole koskaan huolinut vakavampaan suhteeseen mitään kyläpyörää. Onneksi nykyinen vaimo ymmärsi, että mennyt on mennyttä ja olin hänelle ensimmäinen. Jos kykenisin, niin pyyhkisin lähes kaikki entiset sutinani pois elämästäni.
Eli kyllä määrällä on hyvinoin paljon väliä ja varsinkin, kun naisista yli 90% jakaa pillua ilman että vaatisivat kumia. Aika rohkeaa touhua.
Miten sä jaksatkin keksiä noita naurettavia satujas? Ja vielä ilmeisesti pakonomaisesti niitä haluat jakaa muille.
Nämä aiheuttavat hyvin vahvaa myötähäpeää.
Naiset eivät myöskään "jaa pillua" ilman kumia jollet sitten liiku joissain täysissä juoppo- tai luuseripiireissä.
En ole koskaan tavannut naista joka ei kumia olisi vaatinut, fiksut pitävät sitä itsestäänselvyytenä. Mutta selvästi meillä on hieman eri standardit seuran suhteen.
Niin minäkin ensin luulin, että fiksut naiset vaativat kumin käyttöä. Ehkä minussa ja sinussa on se ero, että minä en ole koskaan lähestynyt naisia seksinharrastaminen edellä, joten ovat mahdollisesti ajatelleet, että noin hyvälle miehelle voi vaikka tulla raskaaksi ja vaikuttaa niin kiltiltäkin, ettei sillä varmaankaan mitään tauteja voi olla. Siihenkin on tullut törmättyä, että nainen on luullut homoksi, joku toinen impotentiksi jne. vain siksi, kun paneminen ei ole ollut heti tähtäimessä.
Minulla kun on jo tuota elettyä elämää mukavasti takana, niin on tullut nähtyä ja kuultua kaikenlaista myös sillä välin, kun sinä olet ährännyt touhutippa nenässä ja munassa kumia kikkelin päälle naisen odottaessa jo hieman tuskastuneena, että tuleeko siitä mitään.
Älä viitsi jatkaa juttua. Puhut fiksuista naisista ja toisaalta siitä, miten he heti haluaisivat tulla kaltaisellesi hyvälle miehelle raskaaksi? Please dude!
Et nyt selvästi ymmärrä. Kuten jo koitin vihjailla, olen suosinut pidempää tapailua ja vasta sitten mahdollista seksiä. Et osaa kuvitellakaan miten monta kertaa olisin jo päässyt naimisiin, jos olisin antanut naisten päättää. Kolmikymppiset naiset ovat kaikkein "vaarallisimpia", kun biologinen kello tikittää ja vauvakuume on päällä. On varmasti eräskin lapsi saanut alkunsa, kun nainen on ajatellut vain, että haluaa lapsen.
Eli puhutkin siis seurustelusuhteista? Onko mielestäsi jotenkin epänormaalia, tai sinun ylivoimaisuuttasi, että nainen antaa parisuhteessa ilman kumia, kun suhde on vakiintunut? Tämä on ihan normaalia, eikä mitenkään ihmeellinen asia, jota täällä päivittelet, että kylläpäs yllättävän moni nainen antaa ilman kumia! Ja edelleenkään, moni FIKSU tai VASTUULLINEN nainen, oli sitten 30v tai mitä tahansa, ei halua tulla heti raskaaksi kenellekään miehelle. Fiksuilla naisilla on joku muu ehkäisy käytössä, kun kumit jätetään pois. Siinä olet oikeassa, että niitäkin naisia löytyy, jotka ovat valmiita yh-äidiksi, kunhan vain joku random mies siittää. Eivät kuitenkaan osu tähän kuvaukseesi.
En puhunut, vaan seksielämästä yleensä. Se on epänormaalia, miten huolettomasti naiset suhtautuvat kondomeihin. Ja ota nyt huomioon, että olen yli 50v, joten kaikenlaista on tullut nähtyä ja koettua. Seksivietti on niin voimakas asia, että hyvin usein fiksukin nainen voi hetken huumassa antaa viettiensä viedä liikaa ja järki jää paitsioon.
Olen varma, että pitäisit myös hyvin monia yh-äitejä fiksuina, kunnes paljastuisi, että no tuota se oli se tyttöjen pikkujouluristeily laivalla, tuli nautittua aivan liikaa alkoholia, muisti meni ja aamulla heräsin ihan tarhapöllönä jonkun miesporukan hytistä. Nyt olen sitten akateemisesti koulutettu sinkkuäiti ja ylpeän kikkarapään lähivanhempi.
Minä olen aina siinä vaiheessa kun kumi on jätetty pois, käynyt kumppanin kanssa yhdessä sukupuolitautitesteissä. Ja niin ovat kaverinikin toimineet.
Ehkä sinun kannattaisi valikoida seurasi hieman paremmin?
Kuten jo sanoin, olen tapaillut vain fiksuja naisia, mutta osa ei ole vaatinut kumia ja se on ihmetyttänyt. Itse luonnollisesti olen käyttänyt ains kumis. Eli heillä ei ole ollut kymmeniä irtosuhteita takana ja sen laatuisille naisille ehdotus sukupuolitautesteistä on yhtä loukkaava asia, kuin mies ehdottaisi naiselle lapsen syntymän jälkeen isyystestiä. Se halu raskautua oli oma ajatelmani, joka on joidenkin kohdalla ollut ihan totta ja toisten kohdalla oma epäilyni. Muu naisten käyttäytyminen on tullut ilmi muiden miesten juttuihin törmättyäni. Käytännössä siis Suomessa pitäisi suhtautua hyvin hyvin varauksella, kun kuvittelee törmänneensä fiksun oloiseen naiseen, sieltä voi paljastua aivan mitä tahansa.
Mistä sinä voit tietää, että fiksuilla naisilla ei ole ollut kymmeniä irtosuhteita? Näkyykö se jotenkin ulospäin? Mistä ylipäänsä tiedät, kuinka paljon random seksikumppaneillasi on ollut ollut suhteita ylipäänsä? Ja jos nainen itse ehdottaa paljaalla panemista, niin kumpi on todennäköisempää: 1, hänellä on ollut vain pari kolme seksikumppania? vai 2, irtosuhteiden kanssa paneskelu on hänelle ihan arkipäivää ja kumppaneita on ollut paljon? Ja siihen en usko, että monet naiset haluaisivat tulla raskaaksi jollekin random miehelle ja ryhtyä yksihuoltajaksi. Tuttavapiirissäni on naisia, jotka haluaisivat kovasti saada lapsia, mutta haluavat nimen omaan löytää sen ihanan miehen, jonka kanssa niitä lapsia sitten tekisi. Vain todella harva nainen lähtee yhden illan juttuihin tullakseen raskaaksi. En sano, etteikö sellaisia löytyisi, mutta väitän, että on todella harvinaista. Sinulle ilmeisesti näitä sitten osunut enemmänkin?
Ei minulla ole ollut yhden illan juttuja, koska en lähde tapaamaan edelleenkään naisia seksi edellä. Sinullakin jos olisi huomattavasti vähemmän irtosuhteita takana, niin osaisit ehkä keskustella asiallisemmin. Ehkä.
Eli sarjatreffaat typeryksiä pidemmän aikaa? Viihdyt ilmeisesti typerysten seurassa ihan oikeassa elämässäsi?
Mitä se sinusta kertoo...? Heh.
En oikein ymmärrä miksi kerrot itsestäsi näitä asioita täällä... Vaikutat vielä jotenkin ylpeältä siitä, että osasi on hengata täysien idioottien kanssa. Selvästi fiksummat ihmiset eivät seurassaai viihdy kun tuollaisiin niin usein törmäät.
Jep, kertomansa mukaan ensinnäkin naimisissa, sitten tapailee sataa naista seurustelua larpaten, ei käytä mitään ehkäisyä. Syyllistää tästä naisia, vaikkei itse tee asian eteen mitään, ja lisäksi ainoana tietää tapailevansa useampaa yhtäaikaisesti.
Sellainen kupansiirtokone sitten. Vaiko hieman liian pitkälle vedetty uho ja trollaus? :D
Muistakaahan kaikki testailla niitä tauteja välillä, aina ei vakisuhteessakaan voi olla varma, mitä se toinen sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.
Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.
Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.
Kuka ihme kyselee kumppanien määrästä? Aika monilla treffeillä olen käynyt muutaman pitkän suhteeni välissä, eikä aiempien kumppanien lukumäärä tullut kertaakaan puheeksi. Opiskelun kautta tunnen sillä tavoin uskonnollisia ihmisiä, että heille tärkeää on pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa. Heidän kohdallaan ymmärrän, jos haluavat selvittää asiaa.
Itse en ole uskonnollinen ja laittaisin moisen kyselijän samoin tein luiskaan.Aika moni, se on sitä kun kartoitetaan kuinka hyvin sovitaan yhteen ja että oletko sinä vaimo materiaalia.
Jos siitä alkaa tuommoinen ämpyily niin sinä menet tilapäisen leikkikalun kategoriaan.
Sinä olet oikeutettu samaan.
Ethän sä mitään leikkikalua hänestä saa kun olet jo luiskassa.
En tiedä, miksi juuri tämä trollausaloitus elää vuodesta toiseen, ehkä juuri voimafantasiapotentiaalinsa takia.
Tosielämässähän tällainen kumppanitilastoija oppii (tai oppisi, jos äly riittäisi) internetissä suositun sanonnan voiman: pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.
Kumppanien lukumäärän kyselijän palkinto on se, että kaikki naiset kaikkoavat: sekä ne, joilla on ollut useampi kumppani, että ne, jotka ovat pidättäytyneet tai muuten jääneet ilman.
Onnea ”voittajalle”!Suomalaiset naiset ovat monissa asioissa aivan poikkeuksellisia. Jos nainen kysyy miehen kumppanien lukumäärää ja mies ilmoittaa liian suuren määrän, mies ei saa yhdeltäkään palstan naiselta pillua ja tämä leimataan kuppakulliksi. Jos taas miehellä ei ole joko ainoatakaan entistä kumppania tai niitä on vain pari kpl, niin siltikään yksikään palstan nainen ei antaisi pillua, koska ei missään nimessä alkaisi opettaa aikuista miestä hyväksi panomieheksi. Aina se suomalainen mies tekee väärin.
Niinhän se täällä nettimaailmassa menee. Ja naiset ovat hååria, jos antavat, mutta pihtarihååria jos eivät anna. Aina se suomalainen nainen takee väärin.
Nimen omaan nettimaailmassa! Itse kun tapasin mieheni 20 vuotta sitten, hänellä oli ollut vain yksi seksikumppani, minulla useampi. Ei kyllä koskaan tullut mieleeni, ettenkö opettaisi häntä tekemään asioita, joista pidän. Ja miesten pitäisi muistaa myös se, että jokaisen kumppanin kanssa hyvää seksiä joutuu opettelemaan. Se, mikä toimi exän kanssa, ei välttämättä toimi nykyisen kanssa. Eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Yhden illan juttuja ei ketään kiinnosta opettaa, mutta seurustelusuhteissa kyllä.
Tuo on totta ja siksi naisten kymmenet seksikumppanit ovat huono asia, koska nainen oppii kyllä jo ensimmäisellä kerralla makaamaan ketarat levällään ja odottamaan, että mies huolehtii kummankin orgasmista. Siinä ne suomalaisen naisen seksitaidot olivatkin.
Eli pitää olla vieläpä seksitaidoissa hyvä neitsyt. Nyt menee kyl vaikeaks...
Kerropa yksiselitteisesti, miten naisen seksitaidot kehittyvät siinä, kun pimppaa jakaa (yleensä päihteissä) randommiehille? Aamulla on kuin variksenpelätti, eikä muista koko yöstä mitään. Pillu, tissit ja perse vain helvetin kipeinä, ettei uskalla edes pieraista kuten normaalisti aamulla.
No sinulta ei ainakaan kuvauksen perusteella opi mitään :D
Mutta jotkut miehet ovat ihan ok rakastajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.
Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.
Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.
Kuka ihme kyselee kumppanien määrästä? Aika monilla treffeillä olen käynyt muutaman pitkän suhteeni välissä, eikä aiempien kumppanien lukumäärä tullut kertaakaan puheeksi. Opiskelun kautta tunnen sillä tavoin uskonnollisia ihmisiä, että heille tärkeää on pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa. Heidän kohdallaan ymmärrän, jos haluavat selvittää asiaa.
Itse en ole uskonnollinen ja laittaisin moisen kyselijän samoin tein luiskaan.Aika moni, se on sitä kun kartoitetaan kuinka hyvin sovitaan yhteen ja että oletko sinä vaimo materiaalia.
Jos siitä alkaa tuommoinen ämpyily niin sinä menet tilapäisen leikkikalun kategoriaan.
En tiedä, miksi juuri tämä trollausaloitus elää vuodesta toiseen, ehkä juuri voimafantasiapotentiaalinsa takia.
Tosielämässähän tällainen kumppanitilastoija oppii (tai oppisi, jos äly riittäisi) internetissä suositun sanonnan voiman: pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.
Kumppanien lukumäärän kyselijän palkinto on se, että kaikki naiset kaikkoavat: sekä ne, joilla on ollut useampi kumppani, että ne, jotka ovat pidättäytyneet tai muuten jääneet ilman.
Onnea ”voittajalle”!Suomalaiset naiset ovat monissa asioissa aivan poikkeuksellisia. Jos nainen kysyy miehen kumppanien lukumäärää ja mies ilmoittaa liian suuren määrän, mies ei saa yhdeltäkään palstan naiselta pillua ja tämä leimataan kuppakulliksi. Jos taas miehellä ei ole joko ainoatakaan entistä kumppania tai niitä on vain pari kpl, niin siltikään yksikään palstan nainen ei antaisi pillua, koska ei missään nimessä alkaisi opettaa aikuista miestä hyväksi panomieheksi. Aina se suomalainen mies tekee väärin.
Niinhän se täällä nettimaailmassa menee. Ja naiset ovat hååria, jos antavat, mutta pihtarihååria jos eivät anna. Aina se suomalainen nainen takee väärin.
Nimen omaan nettimaailmassa! Itse kun tapasin mieheni 20 vuotta sitten, hänellä oli ollut vain yksi seksikumppani, minulla useampi. Ei kyllä koskaan tullut mieleeni, ettenkö opettaisi häntä tekemään asioita, joista pidän. Ja miesten pitäisi muistaa myös se, että jokaisen kumppanin kanssa hyvää seksiä joutuu opettelemaan. Se, mikä toimi exän kanssa, ei välttämättä toimi nykyisen kanssa. Eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Yhden illan juttuja ei ketään kiinnosta opettaa, mutta seurustelusuhteissa kyllä.
Tuo on totta ja siksi naisten kymmenet seksikumppanit ovat huono asia, koska nainen oppii kyllä jo ensimmäisellä kerralla makaamaan ketarat levällään ja odottamaan, että mies huolehtii kummankin orgasmista. Siinä ne suomalaisen naisen seksitaidot olivatkin.
Kerropa yksiselitteisesti, miten naisen seksitaidot kehittyvät siinä, kun pimppaa jakaa (yleensä päihteissä) randommiehille? Aamulla on kuin variksenpelätti, eikä muista koko yöstä mitään. Pillu, tissit ja perse vain helvetin kipeinä, ettei uskalla edes pieraista kuten normaalisti aamulla.
Ah. Masturboit näille jutuille, tästähän tässä on kyse. Mukava kun voi näin tekstin välityksellä saada naiset osallistumaan, niinkö :)
Porno on satua, muistathan sen. Ihan vain sitä varten tehty, että kaltaisillasi kasvaisi toinen käsi munaan kiinni ja toisella klikkailisitte maksuja palveluntarjoajille. Naisviha tulee näköjään kaupan päälle.
Muistakaahan kaikki testailla niitä tauteja välillä, aina ei vakisuhteessakaan voi olla varma, mitä se toinen sekoilee.
Ehdotan, että ei harrasteta irtosuhteita eikä aleta mihinkään pysyvään sen enempää ennen kuin on täysin varma toisen monogamiasta. Jos miehistä ei löydy kunnollisia monogamisteja niin sitten valitaan kehittynein yksilö joka kykenee todistettavasti selibaattiin ja perinteisesti rodunjalostuksellisesti otetaan kaikki sama siemen. Tuota saastaista seksiaddikti-apinapolvea ei jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisilla aikuisilla naisilla on elämänsä aikana ollut keskimäärin 10–13 seksikumppania."
On se mielestäni aika paljon, kun ottaa huomioon kaikki palstan vanhat piiat ja kunnialliset naiset, sekä vielä neitsyenä pysyneet.
Kun olet "tilastoniilo", niin voisit kaivaa esille sen mediaanin. Ihan sama, kuin joku Suomalaisten keskiansio. Pienen osan isot luvut nostavat helposti keskiarvoa, mediaani antaa paljon parempaa tietoa. Uskon, että miehillä ihan sama tilanne. Keskiarvo voi olla joku 6-7 (heitto, ei fakta), mutta suurimmalla osalla partnereiden lukumäärä on tätä pienempi.
Etkö tiedä mitä takoittaa keskimäärin?
eri*
Olen eri, mutta tiedän. Kuten aivan jokainen edes kaksi aivosolua omaava suomalainen.
Tiedän myös mitä mediaani tarkoittaa, ja se on tällaisissa asioissa parempi tapa katsoa mikä on yleistä.
Suosittelen sinulle takaisin koulun penkille menoa. Tsemppiä elämääsi, mahtaa olla haasteellista!
Sinulla on siis omasta mielestäsi enemmän kuin kaksi aivosolua?
Miten ajattelit että mediaanin voisi laskea, kun kumppanimäärien tarkkaa jakaumaa ei tiedetä johtuen naisten valehtelusta? Jos suoritetaan kyselytutkimus, niin onko siihen juurikaan luottamista, kun tuhannet suomalaiset naiset makaavat korkkarit kohti kattoa pillut ammollaan juuri silloin, kun nettikysely on aktiivisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammoilla koville. Taitaa olla huono omatunto.
Koville tämä ottaa ap:n kaltaisilla "miehillä" joiden maailma romahtaa jo ajatuksesta ettei nainen ole säästänyt römpsäänsä vain heitä varten. Mammat lähinnä nauravat noille miekkosille.
Kysehän oli valehtelusta.
Ei ollut.
Ap:n tyhmyydestä tässä on kyse kun menee uskomaan jotain entistä kaveria ennemmin kuin itselleen läheistä ihmistä.
Noh, jahka kertyy tarpeeksi kokemuksia erilaisista naisista, niin naisen kaverin suusta voi oikeasti kuulla muitakin totuuksia. Vajaa vuosi on lyhyt aika yrittää tuntea toinen kunnolla. Ja kuten on jo todistettu, niin naisilla on tapana valehdella hyvin paljon. Joillakin valkoisia valheita ja toisilla todella törkeitä kusetusyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisilla aikuisilla naisilla on elämänsä aikana ollut keskimäärin 10–13 seksikumppania."
On se mielestäni aika paljon, kun ottaa huomioon kaikki palstan vanhat piiat ja kunnialliset naiset, sekä vielä neitsyenä pysyneet.
Kun olet "tilastoniilo", niin voisit kaivaa esille sen mediaanin. Ihan sama, kuin joku Suomalaisten keskiansio. Pienen osan isot luvut nostavat helposti keskiarvoa, mediaani antaa paljon parempaa tietoa. Uskon, että miehillä ihan sama tilanne. Keskiarvo voi olla joku 6-7 (heitto, ei fakta), mutta suurimmalla osalla partnereiden lukumäärä on tätä pienempi.
eri*
Ei, mutta sinä juuri kerroit, ettet tiedä, mitä tarkoittaa mediaani :)
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?
Ei ollut kyse siitä, vaan jos kysytään vastataan niinkuin asiat ovat. Naiset ovat pahimmillaan niin ho.roja kuin olla ja voi. Kerran tein kaksi eri deitti profiilia miehenä ja lähestyin niillä samoja naisia, voi hit.to mitä huo.ria oli paljon. Olin sopinut treffit toisen naisen kanssa päivällä kello 15 ja että harrastettaisiin myös seksiä, toisena miehenä saman naisen kanssa sama kello 18 ja aina kelpasi. Jollekkin kokeilin samaa aikaa niin yllättäen lapsi tuli sairaaksi, mutta toisen kohdalla oli terve. Kun kysyin onko tutustunut muihin miehiin tai jutteleeko muiden kanssa samaan aikaan nii ei ole eikä juttele, kaikki miehet ovat olleet vain seksiä vailla. Samaa ollaan tehty kaverin kanssa tinderissä, juteltu samojen naisten kanssa, joistakin huomaa rehellisyyden, mutta suurin osa puhuu aivan mitä sattuu. Meillä on ollut miehinä sellainen asenne että jos on avoin ja rehellinen aivan kaikesta niin on mahdollista päästä hyvinkin pitkälle naisten kanssa. Miksi ei toisinpäin? M41
Noin se menee. Suomalainen nainen on yleensä helvetin kova valehtelemaan ja osa näyttää uskovan kaiken vielä itsekin. Joskus olen treffaillut naisia netin avulla ja vaikka millaisia hörhöjä on tullut vastaan. Onhan se vähemmän viehättävällekin naiselle varsinainen karkkikauppa, kun miehet haluavat oikeasti usein vain seksiä, kun taas nainen luulee, että kiinnostuvat naisen persoonasta ja ulkonäöstä. Sitten ollaan pillu ammollaan monta kertaa viikossa eri miehille.
Jälleen jotain räkälämenoa... Noh, räkälämies toki vetää puoleensa räkälänaisia. Siitä tuo otantaharha kohdallasi johtuu.
Ei tinderistä muita tyttöjä löydy. Se on otettava mitä tarjolla on. Valitettavasti Suomessa naisten taso on räkälää
Jaa, mä löysin tinderistä kauniin, hauskan, hoikan ja hyväkuntoisen hammaslääkärin.
Ja muitakin vastaavan hyviä yksilöitä olen sieltä treffannut. Tämän kanssa vaan synkkasi ja nyt kimpassa.
Sanonta kuuluu, että suutarin lapsilla ei ole kenkiä, niin miten on hammaskeijun purukaluston kunto? Oletko tutkinut kunnolla, eli kuten hevosilta on tapana?
Aika villiä menoa teillä, jos harrastatte kimppajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se naisen muisti on kadonnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehen käyttämä jakorasia ei voi aitoa rakkautta tuntea.
Harvemmin ainakaan enää kaiken kokemansa jälkeen. Tuo rikkoo tosi herkästi vaikka siinä sinällään onkin ihan vapaaehtoisesti mukana, mutta kun on aivan väärällä motiivilla. Liian moni suostuu tuollaiseen vain siksi, että kuvittelee sillä saavansa rakkautta ja hyväksyntää eli oikeastaan just kaiken sen muun kuin olla vain kertakäyttöinen tai parhaimmillaankin vain seksisuhteen arvoinen salaisuus. Pahinta on, että kun tuon kokee toistuvasti niin enää ei usko ansaitsevansakaan mitään parempaa. Sitten jos tuo historia vielä kiirii jonkun kunnon miehen korviin niin se orastava kiinnostus/suhde olikin melkoisella varmuudella siinä.
Siksi se menneistä vaikeneminen tai niistä valehtelu on varsin ymmärrettävää vaikka valehteleminen ei ole tuolloinkaan oikein eikä edes helppoa. Siinä vaan ei ole hyviä vaihtoehtoja enää olemassakaan jotta voisi toimia oikein. Varsin usein tuohon tilanteeseen päätyy huonoitsetuntoinen mutta pohjimmiltaan kiltti ja hyväsydäminen nainen. Samalla tavalla se on varsin usein huonoitsetuntoinen, mutta pohjimmiltaan kiltti ja hyväsydäminen mies joka kokee naisen menneisyyden puistattavana eikä voi tunteilleen yhtään mitään. Ei yhtään sen enempää kuinka ei voinut nainenkaan kun janosi rakkautta ja hyväksyntää niin, että oli valmis miltei mihinkä vain. Harmillisesti tämäkin yleensä kääntyy yksin naisen viaksi eikä sitä syyttävää sormea osata nostaa sinnepäin missä ne oikeat syylliset on. Miksi niin naisesta kuin miehestä itsestäänkin kasvatettiin huonoitsetuntoinen kynnysmatto? Siihen on osallistunut vanhempien lisäksi moni muukin (aikuinen) ihminen ja ihan koko suomalainen yhteiskunta. Jostain syystä nähdään vain kuinka hoomainen nainen "avasi sakset" kaikille ja mikä se sellainen lukkokaan joka aukeaa jokaisella avaimella. Samaan aikaan sitten julistetaan kuinka järvi ei soutamalla kulu ja kukaan ei halua pihtaria. Siinä on etenkin nuori nainen melko hukassa jos ei ole vahvaa itsetuntoa eikä se tietenkään millään edellämainitulla vahvistu, mutta mistä senkään voi etukäteen tietää? Se miehen lirkutus on ensialkuun oikeasti sellaista hunajaa, että siitä menee pyörryksiin vaikka ei tietenkään pitäisi kun jälkeenpäin ajattelee. Eikä lopulta tietysti enää menekään mutta se vahinko on jo tapahtunut eikä aikaa saa takaisin. Sen jälkeen haluaa lähinnä vain vältellä kaikkia ihmisiä ja etenkin miehiä vaikka se ainoa asia mitä koskaan halusi oli se, että tapaisi ihanan miehen jonka kanssa saisi jakaa elämänsä ja perustaa perheen. Olla rakastettu ja saada rakastaa.
Aivan uusi käänne. Viimeaikoina naiset ovat feminismin huumassa toitottaneet naisten seksuaalista "vapautta" ja tarkoituksena tavallaan toimia, kuten itse ovat olettaneet miesten käyttäytyvän, eli käyttävän miehiä omien seksuaalisten halujen tyydyttämiseen. Nyt se sitten onkin ollut vain rakkauden kokemuksen himon tyydyttämistä.
Miehenä kuvittelen edelleen vuosikymmenien jälkeen paremmaksi tyyliksi sen, että malttaa mielensä, eikä anna pillua heti kun on vähän tutustunut mieheen. Tiedän sen itsekin kokemuksen möreällä rintaäänellä, millainen houkutus se onkaan kastaa kikkeli, jos tyrkyllä on ns. valmiiksi auki oleva kukkinut ruusu. Olen kuitenkin jättänyt hyvin usein väliin, koska olen nähnyt naisen rakkauden/läheisyyden kaipuun, enkä olisi voinut antaa heille kuin elämänsä ehkä parhaimman panon.
Menette koko ajan aivan väärään suuntaan. Muutaman vuosikymmenen ajan olette yrittäneet kovettaa itseänne, mutta pillun jakaminen on aivan väärä tie ja sen myötä yrittää peittää herkkä sisimpänne. Valkatkaa miehistä niitä fiksumpia ja ehkä vähän ujompia, sekä kiltimpiä, niin voitte näyttää herkkyytenne aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri*
Olen eri, mutta tiedän. Kuten aivan jokainen edes kaksi aivosolua omaava suomalainen.
Tiedän myös mitä mediaani tarkoittaa, ja se on tällaisissa asioissa parempi tapa katsoa mikä on yleistä.
Suosittelen sinulle takaisin koulun penkille menoa. Tsemppiä elämääsi, mahtaa olla haasteellista!
Miten ajattelit että mediaanin voisi laskea, kun kumppanimäärien tarkkaa jakaumaa ei tiedetä johtuen naisten valehtelusta? Jos suoritetaan kyselytutkimus, niin onko siihen juurikaan luottamista, kun tuhannet suomalaiset naiset makaavat korkkarit kohti kattoa pillut ammollaan juuri silloin, kun nettikysely on aktiivisena?
Ajattelitko, että miehet kertovat näissä kyselyissä kumppanimäärän totuudenmukaisesti, eivätkä pyöristä ylöspäin seuraavaan kymmenlukuun? Ja luvut ovat muutenkin vain suuntaa-antavia, koska eihän niitä pysty mitenkään todistamaan, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se naisen muisti on kadonnut?
Jännämies vai hänet tajuttomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri*
Mistä olet naisille katkera?
Keksi aapee. nyt V i t t u jotain uusia satuja välillä.
Ap. On jutellut taas pillelinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä esimerkeistä myös alkoholi. Naiset ei halua juoppoa miestä, mutta eivät voi sietää absolutistia miestä, jota ei kiinnosta alkoholi ollenkaan.
Suomalaiset naiset alkaa olla jo edellä miehiä päihteiden käytössä.
Tää on hervoton kaveri logiikkansa suhteen. Kun miehet käyttävät 13l ja naiset 5l puhdasta alkoholia vuodessa, tän sankarin mukaan naiset käyttää melkein enemmän, kuin miehet.
Alkoholi on vain yksi päihteistä. Miten meni omasta mielestä?
Miehet käyttää niistä muistakin päihteistä valtaosan. Hupsista, nyt se ero vaan kasvaa.
"Miehet käyttävät päihteitä enemmän määrällisesti, tiheämmin ja riskialttiimmin (erityisesti alkoholi ja huumeet). Erot ovat kuitenkin pienentyneet nuoremmilla ikäryhmillä, ja naisten osuus alkoholin kulutuksesta on kasvanut."
*hupsista tosiaan
Vierailija kirjoitti:
Kysäset, että onko tässä maassa enää ketään alle 100-vuotiasta, jonka kanssa se sun mielikuvitusmuija ei olisi pannut.
On ! Se ei oo pannu ap.ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Uskotko oikeasti näin vai puratko vaan katkeruuttasi siitä, kun et löydä naisseuraa? Olet kyllä oikeassa siinä, että netti+tinder toimii niin, että ulkonäkö on valttia, erityisesti miehillä. Tutkimusten mukaan pieni osa miehistä saa ison osan naisten huomiosta. Naisilla huomio jakautuu tasaisemmin ja ne ei niin viehättävät naisetkin saavat huomiota tasoaan paremmista miehistä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita niin, että naiset olisivat, sinua lainaten "pillu ammollaan monta kertaa viikossa eri miehille". Mutta pieni vinkki, lopeta tinderin ja netin käyttö deittailumielessä, kun se ei sinulla toimi. Lähde vaikka yöelämään ja mene juttelemaan naiselle. Näytä, että olet kiinnostava persoona. Jos tämä onnistuu, niin todennäköisesti ainakin juttuseuraa saat illaksi ja jos oikein hyvin menee, niin saatat saada jotain muutakin.
Lapsellinen yrityksesi mollata on täysin turhaa. Olen ollut 22 vuotta naimisissakin eikä naisista ole koskaan ennen sitäkään ollut pulaa.
Minua ihmetyttää, mikset ole arvostanut itseäsi vaan olet jakanut tavaraasi ties kenelle tahansa. Sama meno näyttää jatkuvan vaikka olet naimisissa, säälin vaimoasi. Toivottavasti hänellä on omat seikkailunsa.
Et nyt taida tajuta, että ketjussa on useita miehiä.
Kysypä huviksesi vaikka tekoälyltä, kumpi tuntuu uskottavammalta, muutama mies välillä mukana keskusteluissa ja heillä on nainen olemassa, vai tuhansia naisia palstalla/palstoilla aamusta iltaan sylkemässä inhoa miehiä kohtaan väittäen, että heillä on mies ja ovat vielä onnellisia vaikka ovat aivan raivoissaan?