Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yksinäisiä miehiä, joilla ei kotonaan joulukoristeita tai joulukuusta jouluna? Onko sulla varaa jouluruokiin ja syötkö ne yksin?

Vierailija
18.09.2026 |

Hu huu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksinäinen. Käyn poikieni kanssa Turun joulurauhan julistuksessa. Sen jälkeen otetaan baarissa glögiä, alkoholia. Palaan yksin kotiin, jossa on itse tekemäni valmiit joululaatikot ja kinkunsiivut. Kirjoittelen palstalla koko joulunpyhät ja mulla ei oo koristeita tai kuusta.t.Lars-Johan Jocke Grönholm

Vierailija
2/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tunne ketään yksinäisistä miestä. Uskon, että heitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi soittaa myös auttavaan puhelimeen, mielenterveys numeroihin, jos alkaa yksinäinen joulu ahdistaa. Tämä erityisesti sinulle Lars-Johan Jocke Grönholm.t.naapuri

Vierailija
4/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koristeita eikä kuusta, koska en ole halunnut niitä ostaa. En osta erityisiä jouluruokia, mutta jokunen poikkeus on.

Vierailija
5/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun on vielä 3kk?

Vierailija
6/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksinäinen. Käyn poikieni kanssa Turun joulurauhan julistuksessa. Sen jälkeen otetaan baarissa glögiä, alkoholia. Palaan yksin kotiin, jossa on itse tekemäni valmiit joululaatikot ja kinkunsiivut. Kirjoittelen palstalla koko joulunpyhät ja mulla ei oo koristeita tai kuusta.t.Lars-Johan Jocke Grönholm

Hyvää ja maukasta sekä rauhallista tulevaa joulua turkkuseen.

Vierailija
7/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ja asun yksin mutta en luojan kiitos onneksi ni-in yksinäinen, että vielä syyskuussa tuumailsin, miten vietän Jouluni muutoi kui lahjomalla kummialpsiani. - Voisin hyvin olla Joulunpyhät vaikka töissä.

Vierailija
8/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yskinäiset miehet seurakuntanne joulutapahtumiin, alkavat jo marraskuussa! Sieltä uskovainen nainen mukaan.

Vierailija
9/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen viisikymppinen mies. En vietä joulua millään tavalla. Rahasta ei ole pulaa, eli olisi jouluruokiin kyllä varaa, mutten ole koskaan oikein edes tykännyt niistä perinteisistä jouluruoista. Joulunpyhät on mulle vaan normaaleja vapaapäiviä, jolloin luen tai pelailen videopelejä ja käyn kuntosalilla.

Vierailija
10/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joulut yövuoroissa töissä, joten ilmaiset safkat ja kuuset + muut helyt siellä.

Kotona riittää kynttilät. Himaan ostan miltei ilmaisia jouluruokia alesta jouluaattona - tapaninpäivänä.

M52

Vierailija
11/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää yskinäiset miehet seurakuntanne joulutapahtumiin, alkavat jo marraskuussa! Sieltä uskovainen nainen mukaan.

Ei lähde uskismamma metallimiehen kainaloon.

M52

Vierailija
12/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei. Fasistihallituksemme sortotoimet veivät lisäksi terveydenkin.

Vierailija
13/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla muutama koriste, mutta en ole niitä enää vuosiin käyttänyt. Jouluaattona käyn vanhempieni luona syömässä jouluruokia ja istumassa iltaa. Itselleni minulla ei olisi varaa ostaa kuin ehkä pieni kinkkurulla ja yksi laatikko. Siksi en jouluruokia ikinä tee, enkä osta. Lahjoihinkaan ei ole varaa. Onneksi niitä ei aikuisille tarvitse ostaa ja lapsia minulla ei ole. 

Joulunaika on minulle vuoden masentavinta ja yksinäisintä aikaa. 

Vierailija
14/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pieni muovikuusi on. Jotain valoja ja hevihenkistä roipetta oksille. Kynttelikkö ikkunaan. Jouluruoat reiluin alennuksin ostan vasta aattoaamuna.

M48

Vierailija
15/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ainoat jouluun liittyvät pieni valmis kinkun pala ja rosolli. Viihdyn todella hyvin yksin ja en todellakaan haluaisi mitään joulu härdelliä. Näin jo 20 vuotta ja todella nautin siitä.

M60

Vierailija
16/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varaa mutta ei koristeita

Vierailija
17/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, mutta en ole yksinäinen enkä vietä mitään juhlapyhiä, koska ne ovat alunperin antiikin roomalaisen okkultistisen salaseuran kehittämiä rituaaleja, joilla saadaan pidettyä ihmiset psykoosissa taitavan manipulaation avulla.

Vierailija
18/18 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä semmoosia ylellisyyksiä ole kuin ökyrikkailla kokkoomuskälttäreillä ja muiila kermapereellä ja tietysti niitä varastaneella perseillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän