Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmisestä nähdä jo ulkonäön perusteella onko hän ilkeä vai kiltti?

Vierailija
14.09.2026 |

Itse epäilin tätä enne mutta sitten luin että energia ja keho on yhteyksissä

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetila sekoittaa arviota, eikä oikea luonne pääse välttämättä heti esiin. Lisäksi on niitä ihmisiä, jotka käyttäytyvät toisia kohtaan mukavasti ja toisia ei. Jotkut vaikuttavat ystävälliseltä, mutta puhuvat pahaa selän takana. Ja sitten on niitä, jotka 3 hyvän vuoden jälkeen muuttuvat yllättäen ilkeäksi. Kaikkea on tullut nähtyä.

Imelimmät ja mielistelevimmät tyypit on yleensä niitä, jotka puhuu eniten paskaa selän takana. Sitten sellaset, jotka sanoo välillä asioita suoraankin päin naamaa, ei sitten juuri puhukaan paskaa selän takana.  

Vierailija
102/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huono näkemään moisia. Vasta oli somessa joku video, jossa oli amerikkalainen vanha napakympin tyylinen ohjelma ja yksi niistä miehistä oli paljastunut myöhemmin sarjamurhaajaksi. Moni mainitsi kommenteissa, että näkee heti naamasta, että on ihan hul lu. No katsoin, että joo tosiaan tuo vasemman puoleisin on selvästi hullun näköinen. Mutta hupsan keikkaa, ei se ollutkaan se se sarjamurhaaja. Se olikin sellainen komea mies, joka ei minusta ollut yhtään hullun näköinen. 

Moni mainitsee että näkee heti naamasta että on paha, mutta ne kommentit tulee aina sen jälkeen kun on tiedossa että joku on vaikka murhaaja, joten en sellaisille anna mitään painoarvoa, varmaan moni ei kuvasta olisi tunnistanut mitään pahuutta jos ei olisi ollut tiedossa että se on murhaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nähdä ulkonäöstä. Jos näet muslimin, niin tiedät että on paha ihminen.

Näkeekö sen jos joku on muslimi?

Vierailija
104/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus. Muttei aina.

Ihmisillä voi olla vaikka kroonisia kipuja. Jotka  näkyvät kasvoista kireytenä. 

Ja monilla on ns. resting bitch face. Saatan itsekin olla onneni kukkoloilla ja iloisin mielin, mutta naamastani se ei näy kuin läheisimmille, jotka tuntevat ilmeeni. Kireät kasvojen lihakset myös pahentavat tätä.

Kenelläkään aidosti hyvällä ihmisellä ei ole resting bitch facea. Vain bitcheillä. Iloisissa nunnaluostareissa, joissa ajatuksetkin ovat kauniita ja pyhiä, ei ole resting bitchejä. 

Kaappibitchillä voi olla resting bitch face, mutta ei sellaisella, joka on sekä julkisesti että kaapissa rentoutunut ja mukava.

Huom. esim. juoruilu ja pahan puhuminen, kauhistelu, panettelu, ym. ovat pahuutta. Viranomaistyö on usein pahuutta, vaikka se olisi merkitty papereihin auttamistyöksi.

Sarkasmia

Ei vaan totista totta. Terveellä ihmisellä ei ole halvaantunut naama, eikä varsinkaan sukupolvien aikana aggressiiviseen hyökkäysasentoon halvaantunut naama. Ei tällainen naama tyhjästä synny. Ilossa ja rauhassa elävän kasvot ovat rentoutuneet, hymyilevät ja nauravat herkästi ja kulmakarvojen luontainen rentoutumisasento on suhteellisen korkea ja saa kasvot näyttämään avoimilta. Halvaantuneen kasvot on eri asia, mutta jos kasvot ovat halvautuneet se on merkki sairaudesta

Terve ihminen ei myöskään pukeudu kokomustaan

Sun seurassa terveestäkin tulisi epäterve!
"Ihminen ei saa olla sitä, ei tätä, ei tota..."

Vierailija
105/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä läheskään aina. Näen työni puolesta karskin ja vihaisen näköisiä rekkakuskeja paljon, mutta kun heidän kanssaan juttelee, niin ovat kaikkea muuta. 

Raskas ja keskittymistä vaativa työ leimaa. Ei tule naururyppyjä paljon.

Vierailija
106/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri toi pienen lapsensa töihin näytille. Kun hän tuli lapsen kanssa minun luokseni, lapsi alkoi itkeä. Lapsi ei itkenyt kenellekään muulle. Silloin tiesin varmuudella, että olen ilkeä. Lapset vaistoavat nämä asiat intuitiolla, ilman, että kävisivät asian läpi aivoilla, joihin ei voi näissä asioissa luottaa.

Ei ehkä aina.
Itse pelkäsin vaarin ulkonäköä lapsena, mutta ihmisenä hän ei ole lainkaan paha.

Vierailija
107/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri toi pienen lapsensa töihin näytille. Kun hän tuli lapsen kanssa minun luokseni, lapsi alkoi itkeä. Lapsi ei itkenyt kenellekään muulle. Silloin tiesin varmuudella, että olen ilkeä. Lapset vaistoavat nämä asiat intuitiolla, ilman, että kävisivät asian läpi aivoilla, joihin ei voi näissä asioissa luottaa.

Ja eläimet vaistoavat pahat ihmiset. Koirani (rottweiler) murisi lenkillä ollessamme aina erään miehen kohdalla. Ihmettelin asiaa. Myöhemmin kuulin, että oli hakannut tyttöystävänsä sairaalakuntoon. Ja puukottanut jotain miestä. 🥶

Vierailija
108/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huono näkemään moisia. Vasta oli somessa joku video, jossa oli amerikkalainen vanha napakympin tyylinen ohjelma ja yksi niistä miehistä oli paljastunut myöhemmin sarjamurhaajaksi. Moni mainitsi kommenteissa, että näkee heti naamasta, että on ihan hul lu. No katsoin, että joo tosiaan tuo vasemman puoleisin on selvästi hullun näköinen. Mutta hupsan keikkaa, ei se ollutkaan se se sarjamurhaaja. Se olikin sellainen komea mies, joka ei minusta ollut yhtään hullun näköinen. 

Moni mainitsee että näkee heti naamasta että on paha, mutta ne kommentit tulee aina sen jälkeen kun on tiedossa että joku on vaikka murhaaja, joten en sellaisille anna mitään painoarvoa, varmaan moni ei kuvasta olisi tunnistanut mitään pahuutta jos ei olisi ollut tiedossa että se on murhaaja

Jep. Moni koittaa sitten jälkeenpäin päteä ja esittää, että itellään ois muka kykyjä nähdä ihmisen pahuus silmistä ja muusta.  

Vierailija
109/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eläimet vaistoavat pahat ihmiset. Koirani (rottweiler) murisi lenkillä ollessamme aina erään miehen kohdalla. Ihmettelin asiaa. Myöhemmin kuulin, että oli hakannut tyttöystävänsä sairaalakuntoon. Ja puukottanut jotain miestä. 🥶

Tästä tuli mieleen, että psykopaatit ei voi useiden lähteiden mukaan kuulemma sietää kissoja. Varoisin siis ihmisiä, jotka vihaa kissoja.

eri

Vierailija
110/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never trust a smiling cat on mun motto

Vierailija
111/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must ainaki. Nuorena kaikki spurgut yms. ja lapset tuli juttelee. Nyt ku on iäntuomaa karismaa ja vähän särmää, niin nuoret naiset alkanu ihan suoraan flirttailemaan tai jos katson pitkään vahvasti hymyillen, ni punastelemaan ja hihittämään hermostuneesti. 

Ei kaikista, mut mulla ainaki vaikuttanu tollee, et luonne tehny ulkosesti miellyttävän ja karisman kasvun myötä haluttavan, vaikka ihan tavan perunanenä olin lapsena. 

Vierailija
112/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sellainen ihminen, jolla on kiltin oloiset tai iloisen tuikkivat silmät, on juurikin sellainen myös oikeasti.

Yleensä en anna pakkeja silmien perusteella, mutta yhdellä erittäin komealla miehellä oli niin kylmät ja kovat silmät, etten torjuin hänen iskuyrityksensä alkumetreille. Oli eka ja toistaiseksi vika kerta, kun olen näin tehnyt.

Silmät ovat sielun peili.

Vierailija
113/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, että psykopaatit ei voi useiden lähteiden mukaan kuulemma sietää kissoja. Varoisin siis ihmisiä, jotka vihaa kissoja.

eri

Helpoin psykopaattitesti on koittaa tekohaukotella useasti epäilemänsä ihmisen läsnäollessa. Haukotus ei tartu psykopaattiin.

Vierailija
114/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat kyllä uhmaa myös niitä, jotka pelkää koiria. Näkevät pelon ja innostuvat, kun ovat tilanteen herroja. Aina ei siis voi tietää onko ihminen paha vai pelkääkö vain koiria.

Vierailija
115/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Helpoin psykopaattitesti on koittaa tekohaukotella useasti epäilemänsä ihmisen läsnäollessa. Haukotus ei tartu psykopaattiin.

Kiitos vinkistä. Pitää testata!

Vierailija
116/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ihminen voi olla ilkeästi vahingoniloinen tai nauttia muiden kärsimyksestä ja tuiman ja vihaisen oloinen voi olla tuimasti hyvä ja oikeudentuntoisesti vihainen. Ylimielinen ei yleensä voi olla hyvä.

Vierailija
117/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää sitten missään kokouksessa testatko haukottelua. kyllä mua haukotuttaa, mutta kaikin keinoin pyrin olemaan haukottelematta ettei pahalla katsota.

Vierailija
118/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Nekin voi tekohaukotella.

Vierailija
119/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Hulluna kissamiehenä olen hämmästellyt miten jollain ihmisillä on ihan käsittämätöntä vihaa kissoja kohtaan enkä oikein ymmärrä että mistä se oiken kumpuaa. Yleensä tai aina sellaiset ihmiset eivät niin miellyttäviä muutenkaan ole tai ainakaan en itse niitten seurassa viihdy.

Vierailija
120/122 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen joka inhoaa kissoja, mutta on todella mukava ja huomaavainen ihminen. 
Tiedän ihmisen joka tykkää kissoista, mutta on jos ei psykopaatti niin sosiopaatti, ainakin käyttäytyy siten.