Voiko ihmisestä nähdä jo ulkonäön perusteella onko hän ilkeä vai kiltti?
Itse epäilin tätä enne mutta sitten luin että energia ja keho on yhteyksissä
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri toi pienen lapsensa töihin näytille. Kun hän tuli lapsen kanssa minun luokseni, lapsi alkoi itkeä. Lapsi ei itkenyt kenellekään muulle. Silloin tiesin varmuudella, että olen ilkeä. Lapset vaistoavat nämä asiat intuitiolla, ilman, että kävisivät asian läpi aivoilla, joihin ei voi näissä asioissa luottaa.
Jonkun instan maagikon tai minkä lie spirit-henkilön juttujen mukaan yksi merkki hyvästä ja puhataasta sielusta on juuri se, että lapset pitää tuosta ihmisestä. Lapset kuulemma näkee viattoman ja puhtaan sielun.
Totta, lapsi ei lainkaan vaistoa sitä paskanjäykkyyttä, kun ei osaa lapsia/vauvoja käsitellä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ehdottomasti. Minäkin näytän ulkoapäin työttömältä pummipersulta. En ole työtön, pummi tai persu.
Tuohon vaikuttaa pukeutuminen. Yllättävän yleistä tuntuu olevan, että varakas pukeutuu köyhästi. Eivät välitä. Minäkin tunnen monta. Ikivanhoja samoja vaatteita käyttävät aina. Sitten korkeintaan ostavat uutta, jos joku hajoaa, muttei ikinä mitään kalliita merkkikamppeita.
Ei kyllä läheskään aina. Näen työni puolesta karskin ja vihaisen näköisiä rekkakuskeja paljon, mutta kun heidän kanssaan juttelee, niin ovat kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus. Muttei aina.
Ihmisillä voi olla vaikka kroonisia kipuja. Jotka näkyvät kasvoista kireytenä.
Ja monilla on ns. resting bitch face. Saatan itsekin olla onneni kukkoloilla ja iloisin mielin, mutta naamastani se ei näy kuin läheisimmille, jotka tuntevat ilmeeni. Kireät kasvojen lihakset myös pahentavat tätä.
Kenelläkään aidosti hyvällä ihmisellä ei ole resting bitch facea. Vain bitcheillä. Iloisissa nunnaluostareissa, joissa ajatuksetkin ovat kauniita ja pyhiä, ei ole resting bitchejä.
Kaappibitchillä voi olla resting bitch face, mutta ei sellaisella, joka on sekä julkisesti että kaapissa rentoutunut ja mukava.
Huom. esim. juoruilu ja pahan puhuminen, kauhistelu, panettelu, ym. ovat pahuutta. Viranomaistyö on usein pahuutta, vaikka se olisi merkitty papereihin auttamistyöksi.
Sarkasmia
Ei vaan totista totta. Terveellä ihmisellä ei ole halvaantunut naama, eikä varsinkaan sukupolvien aikana aggressiiviseen hyökkäysasentoon halvaantunut naama. Ei tällainen naama tyhjästä synny. Ilossa ja rauhassa elävän kasvot ovat rentoutuneet, hymyilevät ja nauravat herkästi ja kulmakarvojen luontainen rentoutumisasento on suhteellisen korkea ja saa kasvot näyttämään avoimilta. Halvaantuneen kasvot on eri asia, mutta jos kasvot ovat halvautuneet se on merkki sairaudesta
Terve ihminen ei myöskään pukeudu kokomustaan
Höpöhöpö!
Ei vaan totista totta. Kukaan ei synny paholaisen kasvoilla, mutta jos paholaisen sielu on ihmisessä niin se vääntää naamankin paholaisen ilmeeseen.
Yleensä sellainen ihminen, jolla on kiltin oloiset tai iloisen tuikkivat silmät, on juurikin sellainen myös oikeasti.
Yleensä en anna pakkeja silmien perusteella, mutta yhdellä erittäin komealla miehellä oli niin kylmät ja kovat silmät, etten torjuin hänen iskuyrityksensä alkumetreille. Oli eka ja toistaiseksi vika kerta, kun olen näin tehnyt.
Mä oon huono näkemään moisia. Vasta oli somessa joku video, jossa oli amerikkalainen vanha napakympin tyylinen ohjelma ja yksi niistä miehistä oli paljastunut myöhemmin sarjamurhaajaksi. Moni mainitsi kommenteissa, että näkee heti naamasta, että on ihan hul lu. No katsoin, että joo tosiaan tuo vasemman puoleisin on selvästi hullun näköinen. Mutta hupsan keikkaa, ei se ollutkaan se se sarjamurhaaja. Se olikin sellainen komea mies, joka ei minusta ollut yhtään hullun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus. Muttei aina.
Ihmisillä voi olla vaikka kroonisia kipuja. Jotka näkyvät kasvoista kireytenä.
Ja monilla on ns. resting bitch face. Saatan itsekin olla onneni kukkoloilla ja iloisin mielin, mutta naamastani se ei näy kuin läheisimmille, jotka tuntevat ilmeeni. Kireät kasvojen lihakset myös pahentavat tätä.
Kenelläkään aidosti hyvällä ihmisellä ei ole resting bitch facea. Vain bitcheillä. Iloisissa nunnaluostareissa, joissa ajatuksetkin ovat kauniita ja pyhiä, ei ole resting bitchejä.
Kaappibitchillä voi olla resting bitch face, mutta ei sellaisella, joka on sekä julkisesti että kaapissa rentoutunut ja mukava.
Huom. esim. juoruilu ja pahan puhuminen, kauhistelu, panettelu, ym. ovat pahuutta. Viranomaistyö on usein pahuutta, vaikka se olisi merkitty papereihin auttamistyöksi.
Sarkasmia
Ei vaan totista totta. Terveellä ihmisellä ei ole halvaantunut naama, eikä varsinkaan sukupolvien aikana aggressiiviseen hyökkäysasentoon halvaantunut naama. Ei tällainen naama tyhjästä synny. Ilossa ja rauhassa elävän kasvot ovat rentoutuneet, hymyilevät ja nauravat herkästi ja kulmakarvojen luontainen rentoutumisasento on suhteellisen korkea ja saa kasvot näyttämään avoimilta. Halvaantuneen kasvot on eri asia, mutta jos kasvot ovat halvautuneet se on merkki sairaudesta
Terve ihminen ei myöskään pukeudu kokomustaan
Höpöhöpö!
Ei vaan totista totta. Kukaan ei synny paholaisen kasvoilla, mutta jos paholaisen sielu on ihmisessä niin se vääntää naamankin paholaisen ilmeeseen.
Aha. Trolli?
Ilkeällä ihmisellä saattaa olla ilkeä katse. Se eroaa perinteisestä resting b*tch facesta sillä, että silmissä on sellainen pistävä ja jatkuvasti pahantuulinen katse. Jos jonkun kasvot ovat aina julman näköiset, on vaikea uskoa, että hän olisi jotenkin sisimmässään oikeasti kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihoon piirtynyt sibelius-ryppy tyhjästä synny, kyllä se vaatii aktiivisesti otsan rypistämistä. Samoin kasvot muokkautuvat sen mukaan, mikä on ihmisen hallitseva tunnetila. Ehdottomasti naamakortti siis kertoo paljon ihmisen luonteesta
Nauraminen rypistää ihoa eniten.
Kumpi oli ennen, ulkonäkö vai luonne? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ehdottomasti. Minäkin näytän ulkoapäin työttömältä pummipersulta. En ole työtön, pummi tai persu.
Tuohon vaikuttaa pukeutuminen. Yllättävän yleistä tuntuu olevan, että varakas pukeutuu köyhästi. Eivät välitä. Minäkin tunnen monta. Ikivanhoja samoja vaatteita käyttävät aina. Sitten korkeintaan ostavat uutta, jos joku hajoaa, muttei ikinä mitään kalliita merkkikamppeita.
Eli tiedossa oleva asia, jota kukaan ei ota huomioon vaan olettaa sen automaattisesti olevan totta.
Huippua. En todellakaan ikinä uskonut olevani onnellinen siitä, ettei kukaan koskaan minusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihoon piirtynyt sibelius-ryppy tyhjästä synny, kyllä se vaatii aktiivisesti otsan rypistämistä. Samoin kasvot muokkautuvat sen mukaan, mikä on ihmisen hallitseva tunnetila. Ehdottomasti naamakortti siis kertoo paljon ihmisen luonteesta
Nauraminen rypistää ihoa eniten.
Tuleeko nauramisesta sibelius-ryppy? Minä nauran paljon, olen aina nauranut, mutta minulla ei ole vielä sibelius-ryppyä eikä edes juonnetta siinä kohtaa. Olen 45 v.
eri
Mikko Kuustosella on syvä Sibeliusryppy, vaikka on ainakin julkisuudessa sekä keikoilla melkoisen hauska ja nauravainen kaveri. Kai hänellä on kuitenkin vakava ja melankolinen perusluonne. Ilkeä hän kyllä ei voi mitenkään olla.
Lisään vielä, että silmien alla on kyllä naururyppyjä tai juonteita kyllä.
se 45v
Sitten kun oppii hyväksi ihmistuntijaksi, niin sitä oppii näkemään.
Ei voi. Joskus sitten kun on tarpeeksi ikääntynyt että tyypilliset ilmeet piirtyy naamaan ja osaa lukeakin niitä.
Einstein näytti hullulta, mutta oli nero.
Eräästä hallituksessa hääräävästä ministeristä näkyy selvästi.
Höpöhöpö!