Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmisestä nähdä jo ulkonäön perusteella onko hän ilkeä vai kiltti?

Vierailija
14.09.2026 |

Itse epäilin tätä enne mutta sitten luin että energia ja keho on yhteyksissä

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Tietysti.

Ei voi.

Minua on koko ikäni luultu ulkonäön perusteella kiltiksi. On muuten suunnaton kilpailuetu, erittäinkin jos tulee joku konflikti ja toinen joutuu kohtaamaan todellisen luontoni valmistautumatta. 

En minä nyt ilkeä ole, mutta en myöskään kiltti, mukava tms. Alistan kenet hyvänsä jos alkaa silmille hyppiä.

Vierailija
62/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisarista näkee, että kaikki lupsakkuus on vain näyteltyä pintaa ja on oikeasti laskelmoiva hyväksikäyttäjä. Samoin Jethrosta näkee päältäpäin, että on vain b-luokan huijari.

Kumpikaan ei ole aidosti sitä, mitä esittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein pahimmat psykot on niitä kiltin näköisiä nyhveröitä

Psykopaatti on laaja käsite, mutta psykopaatit hyvin lähes aina itsevarmoja sekä narsistisia. Varsinkaan itsevarmuus ei osu ollenkaan nyhveröiden kohdalle. Sen sijaan narsistisia monet ns. kilttimiehet kyllä voivat olla, kun kaikki asiat pyörii heidän omien tunteidensa ja itsesäälin ympärillä.

Jos taas "pahimilla psykopaateilla" viitataan kuuluisiin sarjamurhaajiin, niin enpä tiedä. Voivat kyllä olla joko creepy rumia (esim. Andrei Chikatilo) tai karismaattisia ja komeita (esim. Ted Bundy), mutta eivät yleisesti kiltin nyhverön oloisia.

Narsistit max esittävät varmaa. 

Ei välttämättä ollenkaan. Maailman tämän hetken kuuluisin narsisti, Donald Trump, ihan varmasti uskoo olevansa (vain hieman kärjistäen) paras, ikinä, missään. Trumpia voi syyttää monesta, mutta ei itsevarmuuden puutteesta.

Sama se on näillä psykopaateilla (jollainen myös Trump saattaa olla). Ovat usein erittäin harhauskoisia omasta ainutlaatuisesta erinomaisuudestaan.

Ite luulen että Trumppi jopa skitsofreeninen, irrallaan todellisuudesta, voi olla vanhuudenkin tuomaa aivojen rappeumaa, pelottavaa että sellainen on noin vaikutusvaltaisessa virassa. Vielä pelottavampaa että sillä on niin laaja ja uskollinen faniporukka, jopa Suomessa, ainakin persujen ja KD:n kannattajissa. Sama mitä Trumppi tekee niin ne huutavat vain Halleluuja. Voi olla että on myös liian paha paikka myöntää olevansa väärässä Trumpin suhteen jos sitä on vuosia jo kannattanut. Trumppiahan saamme kiittää polttoaineen hinnoistakin.

Vierailija
64/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelkkä ulkonäkö ei vielä kerro paljoa, mutta tyyli kertoo jotain ja heti kun henkilö liikkuu ja puhuu, niin todella nopeasti valtaosa arveluista osuu oikeaan.

Vierailija
65/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihoon piirtynyt sibelius-ryppy tyhjästä synny, kyllä se vaatii aktiivisesti otsan rypistämistä. Samoin kasvot muokkautuvat sen mukaan, mikä on ihmisen hallitseva tunnetila. Ehdottomasti naamakortti siis kertoo paljon ihmisen luonteesta

Minulla se on sen takia, koska sain lasit vasta nelikymppisenä, kun olin 40 vuotta rypistellyt kulmiani nähdäkseni tarkasti kaikkine taitto- ja muine vikoineni. Lasien myötä katosivat jatkuvat migreenitkin.

Vierailija
66/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näinhän nainen tahtoo ajatella.

Vierailija
67/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetila sekoittaa arviota, eikä oikea luonne pääse välttämättä heti esiin. Lisäksi on niitä ihmisiä, jotka käyttäytyvät toisia kohtaan mukavasti ja toisia ei. Jotkut vaikuttavat ystävälliseltä, mutta puhuvat pahaa selän takana. Ja sitten on niitä, jotka 3 hyvän vuoden jälkeen muuttuvat yllättäen ilkeäksi. Kaikkea on tullut nähtyä.

Vierailija
68/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Tietysti.

Ei voi.

Minua on koko ikäni luultu ulkonäön perusteella kiltiksi. On muuten suunnaton kilpailuetu, erittäinkin jos tulee joku konflikti ja toinen joutuu kohtaamaan todellisen luontoni valmistautumatta. 

En minä nyt ilkeä ole, mutta en myöskään kiltti, mukava tms. Alistan kenet hyvänsä jos alkaa silmille hyppiä.

Vähän sama mulla. Olen joutunut tarpeettoman usein elämässä konflikteihin (lapsena myös fyysisiin, mutta aikuisena lähinnä verbaalisiin) sen vuoksi, että mulla on kiltti ja vaaraton habitus. Osa ihmisistä sitten olettanut, että voivat sitten kävellä mun yli, kunnes huomaavat etteivät voikaan. Siitä seurannut sitten joko fyysinen tai verbaalinen tappelu.   

En kuitenkaan koe sitä minään kilpailuetuna. Mieluiten olisin habitukseltani enemmän auktoriteettia tai katu-uskottavuutta huokuva, jotta tuollaisilta joutavilta tilanteilta olisin välttynyt, missä on ollut pakko todistaa vahvuutta.

Vierailija
69/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pelkkä ulkonäkö ei vielä kerro paljoa, mutta tyyli kertoo jotain ja heti kun henkilö liikkuu ja puhuu, niin todella nopeasti valtaosa arveluista osuu oikeaan.

Aha. Itseluottamus on ainakin kohdillaan. 

70/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi. Moni luulee voivansa, mutta eivät hekään oikeasti voi. 

Vierailija
71/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sit tulee yllätyksiä 20 vuoden ihmissuhteen jälkeenkin? 

Vierailija
72/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nähdä ulkonäöstä. Jos näet muslimin, niin tiedät että on paha ihminen.

Vierailija
73/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sit tulee yllätyksiä 20 vuoden ihmissuhteen jälkeenkin? 

ja miksi nämä maagiset näkijämestarit eivät auta vaikkapa poliisia koskaan?

Vierailija
74/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ulkonäkö voi pettää. Yhtä uutta tuttuakin luulin aluksi älyltään hieman hitaaksi ulkonäön perusteella. On sellainen raskasluominen, leuaton, väsyneen näköinen. Katseli vain hiljaa aluksi toisia. Paljastuikin hemmetin teräväksi, kun viimein avasi suunsa.

Vierailija
75/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoisissa itsekkyyden huuruissa monella pää, luulevat olevansa jotain paranormaalin superihmisiä...

Vierailija
76/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinhän nainen tahtoo ajatella.

ja vastaavasti kauttaaltaan tatuoitu moninkertainen lusija on oikeasti niiin lutunen...hohhelihoijaa taas.

Vierailija
77/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta esim Jenni Vartaiainen on ilkeän näköinen. Hänellä on kauniit kasvot mutta silmistä paistaa ilkeys. En tiedä millainen hän on imisenä sitten, et onko ilkeä.

Outoa. Minusta Jenni ei ole tippakaan ilkeän näköinen. Mutta hänestä huokuu jotain sielukuutta sekä silmistä että äänestä.  Positiivista, rauhallista sellaista. Veikkaisin vanhaksi sieluksi. Olen aika hyvä ihmistuntija. Lapsena oppinut tarkkailemaan, kun vanhemmat oli arvaamattomia.

Vierailija
78/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ehdottomasti. Minäkin näytän ulkoapäin työttömältä pummipersulta. En ole työtön, pummi tai persu.

Vierailija
79/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri toi pienen lapsensa töihin näytille. Kun hän tuli lapsen kanssa minun luokseni, lapsi alkoi itkeä. Lapsi ei itkenyt kenellekään muulle. Silloin tiesin varmuudella, että olen ilkeä. Lapset vaistoavat nämä asiat intuitiolla, ilman, että kävisivät asian läpi aivoilla, joihin ei voi näissä asioissa luottaa.

Jonkun instan maagikon tai minkä lie spirit-henkilön juttujen mukaan yksi merkki hyvästä ja puhataasta sielusta on juuri se, että lapset pitää tuosta ihmisestä. Lapset kuulemma näkee viattoman ja puhtaan sielun. 

Vierailija
80/117 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minusta esim Jenni Vartaiainen on ilkeän näköinen. Hänellä on kauniit kasvot mutta silmistä paistaa ilkeys. En tiedä millainen hän on imisenä sitten, et onko ilkeä.

Taidat vaan projisoida. Ihan normaalilta näyttää.

Tuo ap on takuulla joku näitä kateellisia mammoja. Niitä on Suomi ja etenkin palsta täynnä. Kateellisia kauniille ja menestyville ihmisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi