Voiko ihmisestä nähdä jo ulkonäön perusteella onko hän ilkeä vai kiltti?
Itse epäilin tätä enne mutta sitten luin että energia ja keho on yhteyksissä
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri toi pienen lapsensa töihin näytille. Kun hän tuli lapsen kanssa minun luokseni, lapsi alkoi itkeä. Lapsi ei itkenyt kenellekään muulle. Silloin tiesin varmuudella, että olen ilkeä. Lapset vaistoavat nämä asiat intuitiolla, ilman, että kävisivät asian läpi aivoilla, joihin ei voi näissä asioissa luottaa.
Ja eläimet vaistoavat pahat ihmiset. Koirani (rottweiler) murisi lenkillä ollessamme aina erään miehen kohdalla. Ihmettelin asiaa. Myöhemmin kuulin, että oli hakannut tyttöystävänsä sairaalakuntoon. Ja puukottanut jotain miestä. 🥶
En usko että se koirasi vaistoaa sellaista viileän rauhallista psykopaattia esimerkiksi, enemmän vaistoaa siinä hetkessä uhat ympärillään ja tuollainen joka hakkailee tyttöystävää ja puukottelee miehiä niin todennäköisesti on kadulla kävellessään yleensä sellainen uhkaavan oloinen, päihdeongelmainen, heikko impulssikontrolli, levoton, suht nopeasti kävelee, saattaa isoa koiraa tuijottaa silmiin liian pitkään, (joku toinen paha tyyppi taas tarkoituksella osoittaa koiralle alistumisen merkkejä, mutta ei pelkoa kuitenkaan, ettei turhaa herätä huomiota kun koira alkaa murisemaan), ja muita tuollaisia että varmaan moni ihminenkin vähän kauempaa kiertää, nuo nyt arvauksia mutta tuollaiseen väkivaltaiseen tyyppiin usein osuu kohdalleen.
Seli seli, psyko olet jos et haukottele :)