Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11157)
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain minkä vain sä ja sun kaivattu tiedätte.
Olen ihastunut häneen.
Minun kaivattu ei ole kertonut minulle, joten ei ole virallisti molemminpuolista.
Lähtisitkö kanssani irl temptation islandille?
Vierailija kirjoitti:
En. Korkeasaareen voin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, en tiedä haluatko nähdä? Ilmaisethan viestillä, niin tulen luo🤗 jos tahdot.
Aiemminkin olen halunnut nähdä. En enää kysy joten voit ehdottaa viestillä vastavuoroisesti puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Korkeasaareen voin lähteä.
Katsomaan apinoiden parittelua?
Vierailija kirjoitti:
Huomaatte varmaan herkkyyteni ja itsetuhoisuuteni näiden asioiden tiimoilta? Mulle taitaa koitua isäni kohtalo.
Mä en kestäisi, olet kovin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä.
En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään.
Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.
Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.
Tuolla logiikalla sinun on parasta jatkaa yksin.
Hän on aivan oikeassa: ei pelkkä vetovoima ja kemia riitä, jos muut asiat on pielessä.
EriMiksi muut asiat olisivat automaattisesti pielessä? Onko teillä koskaan mikään hyvin?
Ei tietenkään ole automaattisesti pielessä, älä nyt draamaile ja keksi omiasi.Aina jos tänne kirjoittaa, että en vetovoimaa kaivatun kanssa, niin joku katkero tulee mesoamaan, että se ei riitä.
Miks oot palstalla etkä sen vetovoimakkaan luona? 😂 eri
Niinkö sinun suhteesi alkavat että olet välittömästi sen kiinnostavan tyypin luona 24/7? Itse yleensä tutustun pikku hiljaa ensin.
Mihin tutustuminen tyssäsi? Täällä se tutustuminen ei nimittäin tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Semmoiselle omatekoiselle reissulle, jossa saa katsoa, muttei koskea. Ehkä sitten pikkuhiljaa lipsuisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä.
En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään.
Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.
Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.
Tuolla logiikalla sinun on parasta jatkaa yksin.
Hän on aivan oikeassa: ei pelkkä vetovoima ja kemia riitä, jos muut asiat on pielessä.
EriMiksi muut asiat olisivat automaattisesti pielessä? Onko teillä koskaan mikään hyvin?
Ei tietenkään ole automaattisesti pielessä, älä nyt draamaile ja keksi omiasi.Aina jos tänne kirjoittaa, että en vetovoimaa kaivatun kanssa, niin joku katkero tulee mesoamaan, että se ei riitä.
Miks oot palstalla etkä sen vetovoimakkaan luona? 😂 eri
Niinkö sinun suhteesi alkavat että olet välittömästi sen kiinnostavan tyypin luona 24/7? Itse yleensä tutustun pikku hiljaa ensin.
Mihin tutustuminen tyssäsi? Täällä se tutustuminen ei nimittäin tapahdu.
Onko joku täällä joka päivä klo 7-23 niin ettei ehdi nähdä irl ketään?
Suukko ihastuttavalle Prisman naiselle😘
Vierailija kirjoitti:
Johonkin privaattisaarelle voisin kahdestaan lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johonkin privaattisaarelle voisin kahdestaan lähteä.
Olis kiva.
Uskova S nainen youtubessa haluan sinut
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain minkä vain sä ja sun kaivattu tiedätte.
Tiedetään molemmat, millä lempparilla toista on lapsena ja nuorena kutsuttu.
Me voitaisiin muuttaa pienelle saarelle yhdessä
Uskova S nainen sopisit vaimoksi minulle
Murunen, vieläkö lueskelet ketjua? Olet rakas 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista utelua asioista joista kuuluisi jutella kahden kesken. Mitä teille tarkoittaa luottamus ja luotettavuus? Entä yksityisyys?
Utelua tuokin anonyymisivulla.
Odotan miehellä olevan älyä ja myös tilanneälyä, tutustuakseen ja selvittääkseen henkilökohtaiset/kahden keskiset asiat keskustellen kyseisen ihmisen kanssa.
Älykäs mies ei oleta että naisen pitää edes tuollaista itsestäänselvää kirjoitella anonyymipalstalla. Älykäs mies ei myöskään kirjoita tuollaista minnekään. Joko omit tarkoituksella jonkun ei-niin-ajattelevan tuotoksia, tai otat liian tosissasi jonkun ei-niin-ajattelevan tuotokset.
Sivus
Väännä toki väkisin lisää provokaatiota
Toistaiseksi lausumattomat sanat!