Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11201)
Parin sattuman jälkeen alkoi tuntua siltä, että olit alkanut kaivata uudelleen, vaikka ei ajatuksessa ollut mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Parin sattuman jälkeen alkoi tuntua siltä, että olit alkanut kaivata uudelleen, vaikka ei ajatuksessa ollut mitään järkeä.
Millaisia sattumat olivat?
Paska päivä takana, toivottavasti sulla oli parempi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole ihan täysijärkistä väkeä. 😬 Toivottavasti et ole täällä.
Kyllä mä oon, mutta vain nauramassa näille jutuille, en juurikaan kirjoittele. :D
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain minkä vain sä ja sun kaivattu tiedätte.
Vaimonhakkauselokuva.
Vierailija kirjoitti:
Ilta on vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mun "psykooseissa" oli kiteymänä naiseuden ihanteesta ja toisaalta inhosta. Ujoista tykkään, manipuloijia vieroksun. Minulla niin sanottu intuitio toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paskansi päivän
Musta tuntuu että haluat musta vain rauhoittavaa seuraa.
Ujo sitä ujo tätä. Ronski nainen, puhalla heinämajani kumoon.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että haluat musta vain rauhoittavaa seuraa.
Kuka haluaa asua vihaajan kanssa samassa asunnossa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paskansi päivän
Saako laittaa säpöllä? En viitti enää hirveästi tänne mitään kirjoittaa että trollit ei aktivoidu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sellasia dramaattisia pikkupoikia 😍😜 Draamaprinsessoita, mekkoon pitäis moni mies pukea
Mun pitäisi tulla laittamaan neitonen ruotuun ja käyttää kunnolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun "psykooseissa" oli kiteymänä naiseuden ihanteesta ja toisaalta inhosta. Ujoista tykkään, manipuloijia vieroksun. Minulla niin sanottu intuitio toimii.
Nuo kaksi ominaisuutta voi olla myös käsi kädessä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Laita ne ryppytrikoot.
😍
Täällä tämä rakkaudesta keskustelu on kuin joka torstainen eduskunnan kyselytunti — sama aihe, eri ihmiskuva jyllää taustalla eri puolueilla. Ja siitä sitten kiistellään ja valehdellaan jne. keitetään draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tämä rakkaudesta keskustelu on kuin joka torstainen eduskunnan kyselytunti — sama aihe, eri ihmiskuva jyllää taustalla eri puolueilla. Ja siitä sitten kiistellään ja valehdellaan jne. keitetään draamaa.
Miksi et kirjoita tänne kaunista kaipausviestiä pätemisen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia sattumat olivat?
Pari arjen asiaa. Ei niitä tänne voi kirjoittaa. Pidän niitä yhä sattumina vain.
Miksi kaipausketjuun joutuminen kertoisi aiheesta jotain?