Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11077)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden jutun mitä teet sunnuntaisin 😉
Tä mä kään ei Ole minulta x E
Sunnuntaina käyn äitini luona "vain kerran - tehköön muut- mitä haluaVAT!
*The enD*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelutarpeen arviointi on tärkeää aikaisessa vaiheessa, jotta osataan ohjata oikeiden palvelujen piiriin.
Samaa mieltä tässä on kyllä kestänyt liian kauan
Tee valitus hyvinvointialueelle.
Olen tehnyt jo mutta ei siellä muuta kuin pyöritellä peukaloita päivät pitkät ja ihmetellään
Liikaa johtajia palaveeraamassa, peukoloitaan pyörittelemässä ja liian vähän tekijöitä.
Kykyä kyllä olisi alkaa hoitaa asioita mutta jokin estää en tiedä mikä
Sama kuin täällä kaipaavilla. Olisi kykyä muttei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tä mä kään ei Ole minulta x E
Sunnuntaina käyn äitini luona "vain kerran - tehköön muut- mitä haluaVAT!
*The enD*
Okei, Mina.
Hyvää sunnuntaita.
OgE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olit eilen täällä, jätit selviä merkkejä. Kunpa pääsisit kokonaan pois. Ei se voi toimia, kun ei ikinä lähtenytkään käyntiin. 😔
Kyllä piipahdin täällä. Entä sinä perjantaina? Yritän riuhtaista itseni irti, vaikka se sattuukin. Laitan testiin, miten käy.
Olin, mutta ei mitään sellaista kaipausta enää aikoihin. Näkemistä vaan toivon.
Vierailija kirjoitti:
Ai se tiedät, että runkkaan sunnuntaisin noin klo 17?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
"En voi sietää sitä että varattuihin sekaannutaan itse en ole varattu"
Mä "sekaannuin" varattuun, erosivat parin kuukauden päästä 😅
Onko se tämä paljon nuorempi laitteenhoitaja?
Tiätysti! 😃 Ei oo muita ollu ikinä
tein rikosilmoituksen, en siis nettivinkkiä vaan rikosilmoituksen!
Vaan 5 alapeukkua 😍😜 ootta ruosteessa, pimppi hommeessa siellä
Rnkkaamiset, videot.
Ei OgEn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän sitä kyllä erittäin hyvänä merkkinä, kun vetovoima on vahvuudessaan luokkaa dynamiitti. Vaikka itse saakin hieman nieleskellä että mitä ihmettä...
Monesti kyllä hyvin kuormittavissa suhteissa olleet kuvaavat, että alussa oli valtava vetovoima ja älytön kemia. Eli ei välttämättä takaa hyvinvoivaa parisuhdetta kuitenkaan, vaan lautaset lentelee ja kyyneleet valuu. Oisko ne niitä traumakemian synnyttämiä kemioita sitten. Voi tietysti käydä hyvinkin, jos vahvan vetovoiman lisäksi kaikki on muutenkin vakaalla pohjalla.
Mä luin taannoin lehdestä jutun vanhasta parista, jotka olivat olleet 60 vuotta yhdessä. Vinkiksi pitkään suhteeseen antoivat sen, että vetovoiman pitää olla alussa kova 👍-sivusta
Höpö höpö juttuja 😍😜 mulla on jokaisen panon kanssa ollut räjähtävää vetovoimaa, siitä mitään hyvää saati kestävää pitkää suhdetta ole syntynyt, jokainen näistä KOVAN vetovoiman tuntijoista, minä mukaanlukien, on tuntenut kovaa vetovoimaa muihinkin tämän tästä ja hypännyt spontaanisti sänkyyn 😍😜 höpöhöpö juttuja
Vika on siis sinussa
Vierailija kirjoitti:
tein rikosilmoituksen, en siis nettivinkkiä vaan rikosilmoituksen!
Et tehnyt. Korkeintaan voit tehdä tutkintapyynnön.
***** Johanna, nähdäänkö syyslomalla 😚?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden klo 15 tekemään mäkitreenin. Toivottavasti törmäämme siellä ;)
Suomessa on useita mäkiä. Pitäisi tietää mitä käytät.
Viesti on kaivatulleni, hän tietää kyllä minne mäkeen menen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän sitä kyllä erittäin hyvänä merkkinä, kun vetovoima on vahvuudessaan luokkaa dynamiitti. Vaikka itse saakin hieman nieleskellä että mitä ihmettä...
Monesti kyllä hyvin kuormittavissa suhteissa olleet kuvaavat, että alussa oli valtava vetovoima ja älytön kemia. Eli ei välttämättä takaa hyvinvoivaa parisuhdetta kuitenkaan, vaan lautaset lentelee ja kyyneleet valuu. Oisko ne niitä traumakemian synnyttämiä kemioita sitten. Voi tietysti käydä hyvinkin, jos vahvan vetovoiman lisäksi kaikki on muutenkin vakaalla pohjalla.
Mä luin taannoin lehdestä jutun vanhasta parista, jotka olivat olleet 60 vuotta yhdessä. Vinkiksi pitkään suhteeseen antoivat sen, että vetovoiman pitää olla alussa kova 👍-sivusta
Höpö höpö juttuja 😍😜 mulla on jokaisen panon kanssa ollut räjähtävää vetovoimaa, siitä mitään hyvää saati kestävää pitkää suhdetta ole syntynyt, jokainen näistä KOVAN vetovoiman tuntijoista, minä mukaanlukien, on tuntenut kovaa vetovoimaa muihinkin tämän tästä ja hypännyt spontaanisti sänkyyn 😍😜 höpöhöpö juttuja
Vika on siis sinussa
Kyllä joo vaikka 😍😜 ja mulle ihan sama, whatever, tää vika on vaan plussaa 😍😜 en mikään täydellisyydentavoittelija perfektionisti olekaan, kuten antti ja te muut
Vikalistaa pukkaa 😍😜😁👌 siten saa paremmin pidettyä jutut kevyinä, ja vientiä riittää
Kala puikko viestit ei minulta x E.(m)
Vierailija kirjoitti:
Olet rakkain aarteeni. Ehkä tunnet sen kun olet lähelläni.
Pääseekö lähellesi koskaan?
Jos mies ei lähde heti yön jälkeen vapaaehtoisesti omasta aloitteestaan aamusta kalppimaan, ei ole mun makuun 😍😜
Suomessa on useita mäkiä. Pitäisi tietää mitä käytät.