Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10936)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä.
En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään.
Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.
Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.
Meilläpä ei ole tavoitteet voelä tiedossa vaan välillämme on vetovoimaa ja kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Omakanta antaa tiedon:
nolla tk-käyntiä Savossa.
Me emme tunne.
S-market/Lidl > kyyti kotiin.
Siinä kaikki. Ei mtn muuta.
Ruokaostokset kotiin yhden kerran.
Älkää liittäkö höpötarinoihinne
tuntematonta. E
En sittenkään lähde pakko jäädä "seuraamaan"
Mä pidän sitä kyllä erittäin hyvänä merkkinä, kun vetovoima on vahvuudessaan luokkaa dynamiitti. Vaikka itse saakin hieman nieleskellä että mitä ihmettä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka ei oikeasti näe eikä ymmärrä. Se aina välillä pysäyttää.
Ymmärrys tai edes pyrkimys siihen on tärkeä tekijä ihmissuhteissa.
Minä minä -tyypeiltä puuttuu kyky ja halu ymmärtää.
Mut kaikkea sontaa ei toisaalta pidä edes yrittää ymmärtää. Tai pian on ite eksynyt empatian suohon kyselemään omaa nimeään. Sivu
Ymmärrys ei ole sama asia kuin hyväksyisi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään.
Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.
Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.
Miksi kaipaat ihmistä jonka kanssa tiedät että sulla ei natsaa??
Minä joka alunperin kirjoitin, että kaivatun kanssa on mielestäni vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä, uskon että meillä on myös melko samanlaiset näkemykset ja tavoitteet. Mutta se selviää vain tutustumalla.
En kommentoi enempää Savon
tekaistuja mielikuvitusstooreja.
Emme tunne, kerran tavattu.
Ei Whatsapp kontakteja.
Minulta ei romanttista --
vain kyyti painavien kantamusten
kera ollut tuon
autokyydin funktio. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä ei ole tavoitteet voelä tiedossa vaan välillämme on vetovoimaa ja kemiaa.
Sitten vaan vaivihkaa ottamaan selvää tavoitteista, varmaan näette säännöllisesti joten tilaisuuksia on. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka ei oikeasti näe eikä ymmärrä. Se aina välillä pysäyttää.
Ymmärrys tai edes pyrkimys siihen on tärkeä tekijä ihmissuhteissa.
Minä minä -tyypeiltä puuttuu kyky ja halu ymmärtää.
Mut kaikkea sontaa ei toisaalta pidä edes yrittää ymmärtää. Tai pian on ite eksynyt empatian suohon kyselemään omaa nimeään. Sivu
Taidan olla siellä suossa pelkkänä kaikuna. Narsistin ja kaiun myytti.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisillä oikeasti NOIN tylsä elämä että pitää joka ikinen liike kyylätä ja seurata että minne se menee? Oikeasti hankkikaa oikea elämä ja menkää lenkille!
Hänet, jopa heidät on toistuvasti nähty... Siitä se 'lumipallo' alkaa vyöryä.. x kirjoitti E.( Minä)
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisillä oikeasti NOIN tylsä elämä että pitää joka ikinen liike kyylätä ja seurata että minne se menee? Oikeasti hankkikaa oikea elämä ja menkää lenkille!
Juuri näin.
/ E sivulta /
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan vaivihkaa ottamaan selvää tavoitteista, varmaan näette säännöllisesti joten tilaisuuksia on. :)
Joo, hän ottaa eston pois.
Vierailija kirjoitti:
Oho, tuli väärin tuo.
Huomasin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
/ E sivulta /
Niin. Kaikki pois, E jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänet, jopa heidät on toistuvasti nähty... Siitä se 'lumipallo' alkaa vyöryä.. x kirjoitti E.( Minä)
'Min(n)a?' Ota lääkkeet, bro.
Sinuakaan en tunne.
Herranjumala miten
te olette sekaisin. 😑
En tunne teistä ketään.
!
E
Vierailija kirjoitti:
Jossain on joo kyylättävä muiden tekemiset, ja niistä on vielä väännettävä jotain, esim keksittävä omia olettamuksia ja jakaa niitä tietona eteenpäin, kaikille. Tätä kutsutaan juoruiluksi.
Täällä ei ole ihan täysijärkistä väkeä. 😬 Toivottavasti et ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän sitä kyllä erittäin hyvänä merkkinä, kun vetovoima on vahvuudessaan luokkaa dynamiitti. Vaikka itse saakin hieman nieleskellä että mitä ihmettä...
Monesti kyllä hyvin kuormittavissa suhteissa olleet kuvaavat, että alussa oli valtava vetovoima ja älytön kemia. Eli ei välttämättä takaa hyvinvoivaa parisuhdetta kuitenkaan, vaan lautaset lentelee ja kyyneleet valuu. Oisko ne niitä traumakemian synnyttämiä kemioita sitten. Voi tietysti käydä hyvinkin, jos vahvan vetovoiman lisäksi kaikki on muutenkin vakaalla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei kaipaa ketään vaan haluaa trollata ja saada huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Voit mennä tauolle, niin sitten on. 😬