Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies takertuu yhtään tai tavoittelee liian hanakasti 😍😜 niin estolle menee, eilen yks sälli meni estolle kun soitti 5x peräkkäin, joo ei kiitos mitään takertujia
Haluut äijä pitää itsenäisyytees??
Whatever 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Jos mies takertuu yhtään tai tavoittelee liian hanakasti 😍😜 niin estolle menee, eilen yks sälli meni estolle kun soitti 5x peräkkäin, joo ei kiitos mitään takertujia
Tiedän tunteen, ärsyttävää
Kala puikko viesti ei multa
Polin psykiatrillakin meni diagnoosi väärin. Olinhan ollut jo eräissä yhteisöissä ja täällä netissä A-klusterin ihmisten ympäröimänä, mikä vaikutti tulkintoihin. Imen vaikutteita ja heijastelen Teidän käyttäytymistänne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sellasia dramaattisia pikkupoikia 😍😜 Draamaprinsessoita, mekkoon pitäis moni mies pukea
Senku ukko jaat mekkoja mukaan kaapistas
Tuo on hyvä idea, taidan seuraavalle draamaprinssille laittaa itsestäni kuvan mekossa/hameessa, saatetekstillä "tykkäätkö?" Ja kun vastaa et joo on hot, niin sanon et jos kerta tykkäät niin saat sen mekon 😍😜 sopii sulle paremmin
Vierailija kirjoitti:
Polin psykiatrillakin meni diagnoosi väärin. Olinhan ollut jo eräissä yhteisöissä ja täällä netissä A-klusterin ihmisten ympäröimänä, mikä vaikutti tulkintoihin. Imen vaikutteita ja heijastelen Teidän käyttäytymistänne takaisin.
Ime kyrpääsi ja älä häiritse muita höpinöilläsi.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna, nähdäänkö syyslomalla 😚?
Ei valitettavasti. Tapio-kollegalle.
Antille vois laittaa viestin et kun viimeeks lähdit niin mekkos jäi tänne 😍😜😁👌 tuumasta toimeen
Vierailija kirjoitti:
Antille vois laittaa viestin et kun viimeeks lähdit niin mekkos jäi tänne 😍😜😁👌 tuumasta toimeen
No mut äijä tiskaa se laita vintedii
Vierailija kirjoitti:
Todella: Täällä Savossa oli
peräti neljän kivan eri naisen
tarjoama kauppakyyti kotiin
saapumiseni alussa +
tuntemattoman, kohteliaan
savolaismiehen spontaanisti
tarjoama autokyyti 2021,
mutta ei kertaakaan tr#ffejä,
kävelylenkkejä, treenejä,
chat-ketjuja tai
privapuheluita ole ollut
paikallisten miesten kanssa.
Logistiikan ja huollon
miehet ovat asia erikseen.
Spesifisiä kellonaikoja on
ammattilaisten kanssa tietysti
monet kerrat soitoin sovittu.
Hyvää iltapäivää OgElasta.
x
Arton kyyti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime kyrpääsi ja älä häiritse muita höpinöilläsi.
Samoin
Arto pidä näppis erossa muijjastani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä.
En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään.
Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.
Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.
Tuolla logiikalla sinun on parasta jatkaa yksin.
Hän on aivan oikeassa: ei pelkkä vetovoima ja kemia riitä, jos muut asiat on pielessä.
Eri
Miksi muut asiat olisivat automaattisesti pielessä? Onko teillä koskaan mikään hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluut äijä pitää itsenäisyytees??
Whatever 😍😜
Todellakin 😍😜 mua ei määräillä milloin meen treeniin, ja milloin keskustaan, tai exän luo jne, tai vedetä mulle mitään draamaa milloin vastaan viesteihin tai puheluihin tai milloin sopii tulla käymään ja eikö voi jäädä yöks ja miks ei etc 😍😜 jonninjoutavia pskapuheita tuollaset. Antillekin terveisiä 😁🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä.
En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään.
Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.
Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.
Tuolla logiikalla sinun on parasta jatkaa yksin.
Hän on aivan oikeassa: ei pelkkä vetovoima ja kemia riitä, jos muut asiat on pielessä.
EriMiksi muut asiat olisivat automaattisesti pielessä? Onko teillä koskaan mikään hyvin?
Ei tietenkään ole automaattisesti pielessä, älä nyt draamaile ja keksi omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole ihan täysijärkistä väkeä. 😬 Toivottavasti et ole täällä.
Rakkaani, olethan sinäkin täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaisin vaan selälläni sängyllä ja saisit tehdä mulle mitä haluat
Joo ei tällästä.
Mun mies käskee olla liikkumatta kun panee, mutta en yleensä ole selällään niissä tilanteissa :D Vaikka en selällään ollessanikaan kyllä liiku.
Huom: en esitä kuollutta, ei ole siitä kyse
Eri
Kaivattusi varmaan ottaa tästä muistiin miten pitää toimia kanssas
Olen vain muiden peili ja fiksuimmat ymmärtävät että persoonallisuuteni on silloin varjostunut/heijastuma muista. Olen liian ujo ilmaisemaan todellisuuttani.