Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (11087)

Vierailija
10941/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei lähde heti yön jälkeen vapaaehtoisesti omasta aloitteestaan aamusta kalppimaan, ei ole mun makuun 😍😜

S?

Vierailija
10942/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä.

En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään. 

Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi  ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.

Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.

Tuolla logiikalla sinun on parasta jatkaa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10943/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhan jo määrittelemään minut. Psykiatri sanoi että olen psykoottinen persoonallisuus, eräät sosiaalialan ohjaajat että autistinen, täällä netissä kuulemma narsisti, psykopaatti ja sadisti tai ihan mikä muu tahansa erraattinen persoonallisuus. Mielialapolilla olin foobinen ja surullinen tapaus. Äitini mielestä herkkä ja sensitiivinen.

Vierailija
10944/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuhan jo määrittelemään minut. Psykiatri sanoi että olen psykoottinen persoonallisuus, eräät sosiaalialan ohjaajat että autistinen, täällä netissä kuulemma narsisti, psykopaatti ja sadisti tai ihan mikä muu tahansa erraattinen persoonallisuus. Mielialapolilla olin foobinen ja surullinen tapaus. Äitini mielestä herkkä ja sensitiivinen.

Ei minulta. x

Vierailija
10945/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden jutun mitä teet sunnuntaisin 😉

Harrastan seksiä? 

Vierailija
10946/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs pikkulapsi sinä olet?

Vierailija
10947/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä.

En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään. 

Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi  ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.

Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.

Tuolla logiikalla sinun on parasta jatkaa yksin.

Hän on aivan oikeassa: ei pelkkä vetovoima ja kemia riitä, jos muut asiat on pielessä.

Eri

Vierailija
10948/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden jutun mitä teet sunnuntaisin 😉

Käyn ruoka ostoksilla. 😄

Vierailija
10949/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies takertuu yhtään tai tavoittelee liian hanakasti 😍😜  niin estolle menee, eilen yks sälli meni estolle kun soitti 5x peräkkäin, joo ei kiitos mitään takertujia

Vierailija
10950/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpyöränä on hyvä olla 😍😜 

Vierailija
10951/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies takertuu yhtään tai tavoittelee liian hanakasti 😍😜  niin estolle menee, eilen yks sälli meni estolle kun soitti 5x peräkkäin, joo ei kiitos mitään takertujia

Haluut äijä pitää itsenäisyytees??

Vierailija
10952/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi morjes jos te siellä porukalla puhutte minusta. 🤔 Elkää pliis puhuko minusta selän takana mitään. KIITOS!

Olitko sinäkin Arton kyydissä?

Nyt meni ihan väärään osoitteeseen. 😃😃 En oo ollu kenenkään Arton kyydissä.

Sut nähtiin juttelemassa sen kanssa...

Juttelu ja kyydissä olo on kaksi eri asiaa!! Saa sitä nyt ihmisille jutella.

Teistä on lähteny huhu liikkeelle..

Se kuivuu ihan kohta kasaan. 😃😃😃 Mulla on ihan toinen ihminen kiikarissa. Siinäpä teille uusi huhu että kuka se on.

Mä en ollu mukana huhuissa, mut monet tekoni on varmasti niitä meistä synnyttäny. :D -sivu

Vierailija
10953/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkine?

Vierailija
10954/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaisin vaan selälläni sängyllä ja saisit tehdä mulle mitä haluat

Joo ei tällästä.

Vierailija
10955/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi morjes jos te siellä porukalla puhutte minusta. 🤔 Elkää pliis puhuko minusta selän takana mitään. KIITOS!

Ei, enkä ole kuullu mitään.

Vierailija
10956/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkine?

Seppo tai jamo?

Vierailija
10957/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sellasia dramaattisia pikkupoikia 😍😜 Draamaprinsessoita, mekkoon pitäis moni mies pukea

Vierailija
10958/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs pikkulapsi sinä olet?

Etsin itseäni. Minut on AINA määritelty ulkopuolelta. Minulla ei liiemmin ole omaa tahtoa.

Vierailija
10959/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sellasia dramaattisia pikkupoikia 😍😜 Draamaprinsessoita, mekkoon pitäis moni mies pukea

Senku ukko jaat mekkoja mukaan kaapistas

Vierailija
10960/11087 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkine?

PeNishiki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän