Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10628)
Vierailija kirjoitti:
Häiriöni kerron vasta ensimmäisen lipaisun jälkeen.
Eli et koskaan, koska en usko sinun lipaisevan.
Vierailija kirjoitti:
Mun persoonallisuushäiriö puhkesi nimenomaan narsistien kiusaamisen vuoksi.
Eikös vastuu itsestäsi ole kuitenkin sinulla? Persoonallisuushäiriösi vain tuli esiin ja aiheutti sinulle ongelmia, niinkö? Hyvä että sait apua, opit samalla ja näyt ulospäin paremmin. Älä yhdistä asioita päästäksesi omasta vastuustasi. Kiusaaminen on ikävä asia mutta se auttoi sinua.
Ei se noin ole, sama kuin koira, joka muuttuu araksi ja pelokkaaksi kun kokee väkivaltaa, tai tappavan aggressiiviseksi. Sivusta
Ja joskus käy kyllä niin että elämä romuttaa ihmisen ja ihminen voi siksi huonosti mutta kyseessä ei ole mikään helvetin persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ME jäi haaveeksi..😢
Mutta onhan te! Sinulla on omasi, minä olen vain yksikkö.
Miksi vastaat monta kertaa samaan viestiin
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriö ei voi koskaan olla kenenkään ulkopuolisen syy. Olette pilanneet maailman vastuun ulkoistamisella. Jokainen luo itseänsä ja omaa sisäistä maailmaansa itse syntymästä alkaen.
Ihan samalla lailla jos saat turpiin niin että selkäranka osittain halvaantuu, sinun syysihän se oli kun olit sellainen kuin olit. Nyt ajatusta päähän.. vaikka tuskin se sinne tarttuu.
Ei se noin ole, sama kuin koira, joka muuttuu araksi ja pelokkaaksi kun kokee väkivaltaa, tai tappavan aggressiiviseksi. Sivusta
Ei tuo ole mikään persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on virallisesti luokiteltu persoonallisuushäiriö.
Matkalla parempaan kun itsekin myönnät. Ethän kiusaa muita.
Mun persoonallisuushäiriö puhkesi nimenomaan narsistien kiusaamisen vuoksi. Heiltä puuttui mielikuvituskyky eli empatia.
Onpa ikävää kuulla. Minulla on narsistinen naapuri, kaksinaamainen ja epärehellinen. Luulen hänen olleen työpaikkakiusaaja. Koitan olla niin ettei tarvii olla missään tekemisissä. Sairas todella.
Voimia sinulle!
Ok. Olen narsisti, kun en osta
sinulle televisiota?
Niinkö? Emme ole koskaan
keskustelleet heippalappua
enempää. Hyvää iltaa. E
Persoonallisuushäiriöiset ihmiset ovat epäaitoja ja persoonallisuushäiriö alkaa muokkaamaan ihmistä. Nämä eivät ole kaltoinkohdeltuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Edeltävät teiniseuraa hakevat
vaikuttavat minusta hieman
pilailulta. Minä en missään
nimessä hae _mitään mies_
seuraa juuri nyt.
I am totally preoccupied.
Persus mainittiin ja menit miehiin siitä sitten. Kerroit vaan mikä on mielessä ja tuntuu toistuvan aikalailla nyt sieltä päin kyllä. :0
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriö ei voi koskaan olla kenenkään ulkopuolisen syy. Olette pilanneet maailman vastuun ulkoistamisella. Jokainen luo itseänsä ja omaa sisäistä maailmaansa itse syntymästä alkaen.
Tämä. Mutta heikot ihmiset ei suostu koskaan sisäistämään tuota.
Vierailija kirjoitti:
No totta, en miettiny tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla lailla jos saat turpiin niin että selkäranka osittain halvaantuu, sinun syysihän se oli kun olit sellainen kuin olit. Nyt ajatusta päähän.. vaikka tuskin se sinne tarttuu.
Älä uhriudu vaan ymmärrä mitä yritän sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat vain sanoja lopulta. Vähän kuin tekin.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriöiset ihmiset ovat epäaitoja ja persoonallisuushäiriö alkaa muokkaamaan ihmistä. Nämä eivät ole kaltoinkohdeltuja ihmisiä.
Narsistit, anti-sosiaaliset ja sadistit ovat epäaitoja eli valehtelevia manipuloijia. Se lukee siellä diagnoosin kriteereistä.
Vierailija kirjoitti:
Fenotyyppi= geenit + ympäristö
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on mäkimeirami
Vieläkin tuoksun mäkimeiramilta.
Mutta onhan te! Sinulla on omasi, minä olen vain yksikkö.