Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut mielessäni. Tapasin sinut 41v sitten, mutta rohkeus petti viedä sinut kahville. Elämä meni toisin. Nyt olen ollut naimisissa 40v ja lapsenlapsia on myös. Toivon, että sinulla on kaikki hyvin.
On,on! Mukava että muistit!
Muistatko missä tapasimme? Se oli kiva hetki. Olin seurannut sinua vuosien ajan, mutta niin se vaan meni. Äkkiä olit vain edessäni ja sinut "esiteltiin" minulle.
Missä siis tapasin sinut?
Siellä. Btw.40 vuotta sitten ei ollut intterneetsiä eikä sosiaalista meediaa.
Tarvitsen valonsäteitä, lisää toivoa. Rakkautta, joka pysyy eikä katoa varjoihin. Tule jo, hän jota en vielä tunne.
Meillä oli torstain välkkäkerho. Ei ole enää. 😒
Vierailija kirjoitti:
Uhkailuilla ja ultimaattumeilla tulee aina parhaat lopputulokset 👍
Kuka nyt tuollaisia kaivatulleen latelisi!
Bad Rom-@nce
🌲🌀🌲🌀🌲🌀🌲🌀
🌀🌲🌀🌲🌀🌲🌀🌲
Vierailija kirjoitti:
Vähän pikkumustaa päälle ja tosielämän pyörteisiin tapaamaan kiehtovia ihmisiä.
kaivattua siis
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen valonsäteitä, lisää toivoa. Rakkautta, joka pysyy eikä katoa varjoihin. Tule jo, hän jota en vielä tunne.
Tarvitsen täsmälleen samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on virallisesti luokiteltu persoonallisuushäiriö.
Matkalla parempaan kun itsekin myönnät. Ethän kiusaa muita.
Mun persoonallisuushäiriö puhkesi nimenomaan narsistien kiusaamisen vuoksi. Heiltä puuttui mielikuvituskyky eli empatia.
Onpa ikävää kuulla. Minulla on narsistinen naapuri, kaksinaamainen ja epärehellinen. Luulen hänen olleen työpaikkakiusaaja. Koitan olla niin ettei tarvii olla missään tekemisissä. Sairas todella.
Voimia sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vai mikä toi kurssiluviokerho Sairad olo ?
Miksi te kasvotusten esitätte et ei oo joo. Jos kaipaa.
Mut suljette metsään,?
Vai mikä ?
Ei sinulle. 🤍
Ei ehkä tunnista kun nähnyt tietyssä asussa.
Kävelit aurinkoisena päivänä ohitse ja sanoit hymyillen etunimeni. taisin tunnistaa vaikka näytit erilaiselta, sopii ponihäntä :)
-vihreää oli, ilmanpainetta. ja ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vetovoiman tunteeseen ja intohimoon ei saa vastakaikua, niin.....?
Jatka tuosta
Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl.
Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)
Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista. Palstailu saa nyt loppua mun osalta.
Olet täällä kuitenkin päivittäin kertomassa perässä vedettävyydestä ja miesten velvollisuudesta tehdä aloitteita.
Sinäkö kyttään hänen nettitoimintaa. Tiedät kai vastuusi siitä.
Jos kirjoittaa jatkuvasti samassa paikassa, samaa asiaa, samalla tavalla, niin ei se kovin suurta älyä vaadi tajuamaan, että suurella todennäköisyydellä kyse on samasta kirjoittajasta. :)
HOHhoijaa. Oon itekin joskus kirjoittanut, etten halua perässävedettäväksi kuin pölynimurin. Ja olen täysin sivusta.
Sulle on ehkä yllätys, että aika moni nainen on herännyt kelpuuttamaan vain sellaisia miehiä, jotka tietää omat tavoitteensa, tekee töitä niiden eteen ja huolehtii itse omasta kasvustaan ihmisenä. Eivät hae naisesta pelastajaa tai äitihahmoa.
Se nyt ei ole mikään uutinen että nainen hakee sitä "määrätietoista ja nälkäistä" miestä, joka on kiertoilmaus menestyvälle ja rahakkaalle, mutta sitä ei tietenkään voi suoraan sanoa, vaan se on sellainen kiva bonus, joka sattuu korreloimaan noiden ominaisuuksien kanssa. "Kriteerini ei ole komea, mutta kaikki kiinnostavat nyt sattuvat olemaan komeita" jne.
Kai kaikki ihmiset hakevat omaa silmäänsä miellyttävää kumppania?? -sivusta
Kaipaan sua mies, joka tykkää samoista matkakohteista kuin minä.
Iltaa. Joku avautui 40 vuotta
sitten tapahtuneista. Jopas
havisee nostalgia illassa.
Meillä alle 10 vuotta tapaamisesta
tietyn miehen kanssa. En halua
tarkemmin kertoa. Hän on reilusti
nuorempi. Hän ei ole mitenkään
erityisesti hakeutunut itseään
vanhemman seuraan. Tämä oli
uniikki, huomattavan ison ikäeron
kohtaaminen arjessa.
Muut romanttiset
kontaktinsa ovat omaa ikää
tai nuorempaa; hän ei kuulu
niinsanotusti cougar hunter-
miehiin siinä mielessä.. x 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun persoonallisuushäiriö puhkesi nimenomaan narsistien kiusaamisen vuoksi. Heiltä puuttui mielikuvituskyky eli empatia.
Onpa ikävää kuulla. Minulla on narsistinen naapuri, kaksinaamainen ja epärehellinen. Luulen hänen olleen työpaikkakiusaaja. Koitan olla niin ettei tarvii olla missään tekemisissä. Sairas todella.
Voimia sinulle!
Ammattilaisia opetetaan että "näihin" ei pidä lähteä mukaan surkuttelemaan.
Voisi olla palstallakin oikea tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkailuilla ja ultimaattumeilla tulee aina parhaat lopputulokset 👍
Kuka nyt tuollaisia kaivatulleen latelisi!
No ne muijat jotka perkele ottaa miehen, kuin miehen, eikö tämä ole jo selvä 💪
Mun persoonallisuushäiriö puhkesi nimenomaan narsistien kiusaamisen vuoksi.
Eikös vastuu itsestäsi ole kuitenkin sinulla? Persoonallisuushäiriösi vain tuli esiin ja aiheutti sinulle ongelmia, niinkö? Hyvä että sait apua, opit samalla ja näyt ulospäin paremmin. Älä yhdistä asioita päästäksesi omasta vastuustasi. Kiusaaminen on ikävä asia mutta se auttoi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle!
Ammattilaisia opetetaan että "näihin" ei pidä lähteä mukaan surkuttelemaan.
Voisi olla palstallakin oikea tapa.
No sitä teidän alalle tarvitse erikseen opettaa 😂😂😂 mutta on se oikeasti ihan hyvä juttu, että on joku paikka minne päästä purkamaan pahaa oloa.
Persoonallisuushäiriö ei voi koskaan olla kenenkään ulkopuolisen syy. Olette pilanneet maailman vastuun ulkoistamisella. Jokainen luo itseänsä ja omaa sisäistä maailmaansa itse syntymästä alkaen.
💭Ei minulta.
En käytä Alkoa.
Joku muu E saa
terkkuja. 👋x🤍